Merhaba, Benim öğrenci yıllarımda yaşadığım bir sorundu. Araç 1997 model 1.4ie tek nokta enjeksiyonlu Tipoydu. Araç başlangıçta yavaş yavaş daha sonra arabanın içine ses gelecek şekilde pat diye ses çıkarıyordu. Kaputu kaldırdığımda motor üst plastiği çatladı daha sonra kırıldı, hava filtresi falan darma duman oldu. Kocaeli sanayide isim vermeyim bir tamirciye götürdüm. Bobinler değişecek dedi değiştirdik düzelmedi. bujiler değişecek dedi değişti düzelmedi. buji kabloları dedi değiştirdik düzelmedi, ismini hatırlayamadığım bir kaç sensör değişecek dedi değiştirdim düzelmedi. motorun içinde hava kaçakları oluyor dedi içerde contalar değişecek dedi değişti düzelmedi, tabi o zamanlar çok anlamadığım için ne dediyse yaptım tüm paramı arabayı tamir ettirmek için kullandım. Daha birsürü şeyler yapıldı her seferinde de parasını çatır çatır aldı. En sonunda yine düzelmedi, bu sefer de bu bizlik değil dedi başka yere git dedi. Elektrikçiye yönlendirdi, elektrikçiye gittim elektrikçi baktı bizlik olay yok dedi motorcuya yönlendirdi. Başka motorcuya gittim bu sefer o baktı bizlik değil dedi LPG ye yönlendirdi. O zamanlar yaşım daha 21. LPG'ci motorcuya, motorcu elektrikçiye, Elektrikçi LPG'ye derken dönüp durdum. Kimse kabul etmeyince LPG'cinin önüne çektim arabayı, artık gına gelmişti zaten abi bu arabaya bakmazsan burdan gitmem ne yaparsan yap dedim. Yaptıklarımı anlatıyorum bizlik değil deyip göndermek istedi. Zorla yalvar yakar açtım kaputu, bir kez bak dedim. Adam kaputu açar açmaz bozuk bu a**** dedi. İki oynadı bişeyler yaptı araba düzeldi. Gaz ayarı bozukmuş arabanın. Bu tek nokta enjeksiyonlu motorlarda ayarı kolay kolay yapamıyorlar. Sizin sorun buna benzer mi bilmiyorum ama bildiğiniz sağlam ayar yapabilen biri varsa LPG ayarını yaptırdıktan sonra arabanızı deneyin. Bu olay benim hiç unutmadığım bir anı. Yorum biraz uzun oldu kusura bakmayın.