Lüksün yeni simgesi Mercedes EQS tanıtıldı

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Alman otomotiv devi Mercedes-EQ markasının lüks sınıftaki tamamen elektrikli ilk otomobili EQS, dijital dünya lansmanı ile tanıtıldı.
Beklenen tanıtım sonunda gerçekleşti. Yeni EQS, lüks ve üst sınıf elektrikli araçlara yönelik yepyeni mimariyle inşa edilen ilk model olmasıyla dikkat çekiyor. Üstün teknoloji, tasarım, işlevsellik ve bağlanabilirlik özelliklerini bir araya getiren EQS, hem sürücüye hem de yolculara odaklanıyor. Ayrıca marka tasarımı ile işlevselliği de bir araya getirmiş. 0,20 Cd’lik aerodinamik katsayıya ulaşılan EQS, dünyanın en aerodinamik seri üretim otomobili oldu. Bu oldukça iyi bir değer. 770 kilometreye kadar (WLTP) menzil sunabilen ve 300 kilometreye kadar (WLTP) menzil için 15 dakikada şarj edilebilen EQS model lüks elektrikli sınıfında çağır açacağa benziyor.


unnamed.jpg
...

Okumaya devam et...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
sundugu menzil bu kadar iyi olmasa satmaz derdim ama sansi yuksek bence

ve bu menzil standart olarak gelecek. En düşük modeli dahi bu pille geliyor. Bu büyük bir artı. Her 400km'de bir yarım saat durarak uzun yol yapmayı mümkün kılıyor. Bu hemen hemen menzil sorunu yok demek oluyor. Bence ama alamet-i farkiası yine de iç tasarımı. Bu anlamda çok iyi görünüyor. Bana en ilginç gelen şey ise kaputun açılamaması oldu. Silecek suyu için sürücü tarafına bir kapak yapmışlar. Onun dışında kaput sadece servise açılıyor gerekirse.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Allah affetsinde yandan aha lineayı kopyalamışlar diye anlıkta olsa geçirdim aklımdan ben :D

Menzil ve şarj süresi alınabilir bir otomobilde ve uygun dolum şartları olan bir ülkede satılsa fosil yakıtı büyük oranda bitirir diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
ve bu menzil standart olarak gelecek. En düşük modeli dahi bu pille geliyor. Bu büyük bir artı. Her 400km'de bir yarım saat durarak uzun yol yapmayı mümkün kılıyor. Bu hemen hemen menzil sorunu yok demek oluyor. Bence ama alamet-i farkiası yine de iç tasarımı. Bu anlamda çok iyi görünüyor. Bana en ilginç gelen şey ise kaputun açılamaması oldu. Silecek suyu için sürücü tarafına bir kapak yapmışlar. Onun dışında kaput sadece servise açılıyor gerekirse.
s klasse kullanan birisi kaputu acmaz pek diye dusunuyorum, servise gidecektir. volvosu lexusu olup cam silecek suyunu sadece servise dolduranlar var

ic tasarim bence cok kisisel. Sahsen dugmeler isterdim, koltuk ve direksiyon konusunda da farkli olabilirdi daha futuristik bir direksiyon olabilirdi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara