Japon otomobil markası Mazda, orta lüks sınıfta yer alan modeli 6’nın makyajlı versiyonunu duyurdu. Yeni turbo motor seçeneğiyle karşımıza çıkan Mazda 6‘nın tüm detayları haberimizde!
Mazda 6’da SKYACTIV-G turbo motor sürprizi!
2018 Mazda 6, yeni iç mekan
Yenilenen otomobilin dış tasarımına göz attığımızda bizi büyük bir sürpriz karşılamıyor. Yeni ızgara ve krom detaylar ile beraber far ve stop yapısı güncel bir form kazanmış. İç mekanda yeni direksiyon simidi, soğutmalı ön koltuklar ile Nappa, ahşap ve süet detaylar dikkat çekiyor. 8 inçlik Mazda Connect bilgi-eğlence ekranı, 7 inçlik TFT sürücü bilgilendirme ekranı, 360 derece park asistanı, ve dur-kalk özellikli adaptif hız sabitleme sistemi ise yeni “oyuncaklar” arasında yer alıyor.
Yeni Mazda 6’nın en büyük güncellemesi, şüphesiz motor tarafında gerçekleşmiş. 2.5 litre hacmindeki SKYACTIV-G motor, turbo güncellemesi ile T takısını almış. 250 beygir güç ve 420 Nm tork sunan motor, dinamik turbo basıncıyla düşük devirlerde yüksek tork elde edebiliyor. Bunun yanı sıra silindir deaktivasyonu ile 40-80 km arası hızlarda istenirse dört silindirin ikisi devre dışı bırakılabiliyor. Mazda mühendislerine göre, motora zarar vermeyen bu sistemin yakıt tüketimine ciddi katkısı bulunuyor.
Fiyatı henüz belli olmayan otomobil, önümüzdeki bahar aylarında satışa sunulacak.
1 arasında 14
2018 Mazda 6, yeni iç mekan
Read the whole post here.
Mazda 6’da SKYACTIV-G turbo motor sürprizi!
2018 Mazda 6, yeni iç mekan
Yenilenen otomobilin dış tasarımına göz attığımızda bizi büyük bir sürpriz karşılamıyor. Yeni ızgara ve krom detaylar ile beraber far ve stop yapısı güncel bir form kazanmış. İç mekanda yeni direksiyon simidi, soğutmalı ön koltuklar ile Nappa, ahşap ve süet detaylar dikkat çekiyor. 8 inçlik Mazda Connect bilgi-eğlence ekranı, 7 inçlik TFT sürücü bilgilendirme ekranı, 360 derece park asistanı, ve dur-kalk özellikli adaptif hız sabitleme sistemi ise yeni “oyuncaklar” arasında yer alıyor.
Yeni Mazda 6’nın en büyük güncellemesi, şüphesiz motor tarafında gerçekleşmiş. 2.5 litre hacmindeki SKYACTIV-G motor, turbo güncellemesi ile T takısını almış. 250 beygir güç ve 420 Nm tork sunan motor, dinamik turbo basıncıyla düşük devirlerde yüksek tork elde edebiliyor. Bunun yanı sıra silindir deaktivasyonu ile 40-80 km arası hızlarda istenirse dört silindirin ikisi devre dışı bırakılabiliyor. Mazda mühendislerine göre, motora zarar vermeyen bu sistemin yakıt tüketimine ciddi katkısı bulunuyor.
Fiyatı henüz belli olmayan otomobil, önümüzdeki bahar aylarında satışa sunulacak.
1 arasında 14
2018 Mazda 6, yeni iç mekan
Read the whole post here.