Makyajlı Peugeot 308 Fiyatları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Rexia
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Herkese merhaba, makyajlı peugeot 308 fiyatları web sitesinden açıklandı büyük bir ihtimal showroom larada gelmiştir diye tahmin ediyorum fiyatlar hakkında ne düşünüyorsunuz ;

Benzin
Yeni 308 ACTIVE 1.2 PureTech 110 hp S&S 91.600 TL
Yeni 308 ACTIVE 1.2 PureTech 130 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 113.100 TL
Yeni 308 ALLURE 1.2 PureTech 130 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 118.700 TL
Yeni 308 GT-Line 1.2 PureTech 130 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 124.300 TL
Dizel
Yeni 308 ACCESS 1.6 BlueHDi 100 hp S&S 106.600 TL
Yeni 308 ACTIVE 1.6 BlueHDi 100 hp S&S 113.600 TL
Yeni 308 ACTIVE 1.6 BlueHDi 120 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 124.300 TL
Yeni 308 ALLURE 1.6 BlueHDi 120 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 140.700 TL
Yeni 308 GT-Line 1.6 BlueHDi 120 hp EAT6 Tam Otomatik S&S 148.900 TL
 
Fiyatlar konusunda markaların elleri kolları bağlı zararına mı araba satsın adamlar? Burdaki esas problem VERGİ.
Aynen distribütörlere suçu yıkmak çok yanlış. Adamlar bir arabadan 3 lira kazanırken devlet kılını kıpırdatmadan 10 lira kazanıyor. Kazandıkları 3 lirayla da binlerce kişiyi istihdam ediyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aynen distribütörlere suçu yıkmak çok yanlış. Adamlar bir arabadan 3 lira kazanırken devlet kılını kıpırdatmadan 10 lira kazanıyor. Kazandıkları 3 lirayla da binlerce kişiyi istihdam ediyorlar.
Devlet 5 lira kazansa yine iyi çoğu distribütörün yanında 10 15 kazanıyor.
 
bana sorarsanız artık halk olarak ciddi ciddi 0km araba almayı rafa kaldırmalıyız. şu sıra çok köşeye sıkıştılar. 0km araç almazsak bir de ithalatçılar üstlerine gitmeye başlayacak. zaten allah aşkına ikinci elbe zibilyon tane allure donanım otomatik dizel 308 varken buna 140000tl vermek nedir? birşeyler yapmalıyız sadece cam filmi itirazı ile olmaz. bakın ben bu sene arabamı değiştiriyordum. rafa kaldırdım. sırf bunlara gıcık olduğum için almıyorum kardeşim.
Ocak-ekim arası tam 547109 araba satılmış. Bu fiyatlarla kim alıyor bu arabaları anlam veremiyorum.
 
Bir ürünün toplam satış adeti düştükçe ürün başına kar attırılır. Ürün çok satıyorsa da ürün başına kar azaltılır. Ticarette kural budur. Otomobil sektöründe toplam satışlar düştükçe bayiler ve distribütör firmalar da araç başına karı attırmak zorunda kalacaklar. Doğuş araç başına daha fazla zam yapmış, otosan araç başına daha az zam yapmış gibi şeylere çok takılmıyorum. Çünkü distribütörler arası araç başına düşen kar oranlarındaki farklılığı yorumlayabilmem için bu şirketlerin gelir ve giderlerini bilmem gerekir. Ne kadar istihdam sağlıyorlar, kaç model getiriyorlar, stoklarında kaç araç tutup bunun maliyetine katlanıyorlar ve bu getirdikleri modeller kaç farklı kombinasyonlarda satın alınabiliyor v.s gibi bir çok maliyet unsurunu bilmek gerek.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Fiyatlara bakınca cidden uygun diyebileceğiniz bir araba kaldı mı bu soruyu soruyorsunuz. Hepsi net bir şekilde pahalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Abi 2.eller de yükseliyor. En basit örnek Alfa Romeo 159. Bundan 4 yıl önce en dolu paketini 80-90k km dekilerini 55k filan alınabiliyordu şimdi 70k filan istiyor o ayardaki araba için. Bahsettiğim araba da 2. eli zayıf denilen alfa romeo bide güçlü olsa neler olacak.
Maalesef 2.el araçlarda da uygun olanlarını bulmak gerekiyor. Benim bu aracı seviyor olmamın tek sebebi duygusal bağ kurmuş olmam değil. Bu fiyata, bu km'de, bu dolulukta, bu motor ve şanzıman seçeneğiyle, bu modelde araç bulmak zor. 2.elin en uygun modellerinden biri. Şuan araç alacak olsam dakika düşünmem. 2.0 tdci 180 hp'lik motorun da tadını çıkarırım. 140-150 bin liraya c segment hamallığı yaşamam.
https://www.sahibinden.com/ford-mon..._min=2015&price_max=150000&sorting=price_desc
 
Maalesef 2.el araçlarda da uygun olanlarını bulmak gerekiyor. Benim bu aracı seviyor olmamın tek sebebi duygusal bağ kurmuş olmam değil. Bu fiyata, bu km'de, bu dolulukta, bu motor ve şanzıman seçeneğiyle, bu modelde araç bulmak zor. 2.elin en uygun modellerinden biri. Şuan araç alacak olsam dakika düşünmem. 2.0 tdci 180 hp'lik motorun da tadını çıkarırım. 140-150 bin liraya c segment hamallığı yaşamam.
https://www.sahibinden.com/ford-mon..._min=2015&price_max=150000&sorting=price_desc
sen 140-150k diyorsun ben üst düzey bir motor veya adaptif şasi,adaptif cc gibi donanımlar olmadan normal bir c sınıfına 90k bile vermem. 90 üstüne çıkınca c premium ve d sınıfı direk geliyor. V40,mondeo,insignia gibi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
sen 140-150k diyorsun ben üst düzey bir motor veya adaptif şasi,adaptif cc gibi donanımlar olmadan normal bir c sınıfına 90k bile vermem.
Tabii ki.. Ona bakarsan benim için c diye bir segment kalmadı bile. İsterse bu araçlar asfaltta değil havada gidiyor olsun yinede bitti benim için bu segment.
 
Tabii ki.. Ona bakarsan benim için c diye bir segment kalmadı bile. İsterse bu araçlar asfaltta değil havada gidiyor olsun yinede bitti benim için bu segment.
Abi saçma sapan b sınıfı arabalar bile 90k bulmuş. C sınıfını bırak alınabilecek araba mı kaldı. Belki boş c sınıfları dolu b sınıfına göre bir nebze kurtarabilir.
 
Abi saçma sapan b sınıfı arabalar bile 90k bulmuş. C sınıfını bırak alınabilecek araba mı kaldı. Belki boş c sınıfları dolu b sınıfına göre bir nebze kurtarabilir.
1-1,5 sene öncesine kadar ki forum yorumlarımı bulabilsem gösterecektim. Benim için sıfır olarak alınabilir bir tek b sınıfı araçlar kaldı diyordum ki o zamanlar nispeten daha uygundu fiyatları. Yeni kasaların çıkmasıyla beraber onların da alınabilir yanı kalmadı. 2015 dizel titanium focusumu satsam dolu bir fiesta alamıyorum. Daha diyecek bir yorumum yok. Söylediğim gibi 2.el piyasasında uygun fiyatlı otomobiller tükenene kadar onları almaya devam. Onlar tükenip şuanki sıfır araçlar 2.ele düştüğünde fiyatları ciddi derecede artmış olacak ve şimdiki nispeten uygun fiyatlı 2.el kavramı ortadan kalkmış olacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...