KAPALI mazda 6 almak üzereyim

drsb

Taklacı Güvercin
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
30
Panpa puanı
22
Yeni makyajlı mazda 6 ya bindim ve çok beğendim. sizce golf 1.6 tdi 2011 highline araçtan sonra performans açısından olumsuzluk olur mu? golf çocuklu olunca yetmemeye başladı. istediğim aradığım doluluk konfor sürüş de bu arabada..güvenlik de keza öyle...hem de biraz da indirim ile çok daha uygun tüm bu dolulukla. burada da danışmadan hareket etmek istemedim.
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
karsılastırmanız yanlıs hocam golf un esdegerı mazda 3 tur. 6 nın es degerı passat. agırlık ve motoru o kasaya gore sızı tatmın edecektır.zaten sıtede bugun yayımlandı en guvenlı araclar arasında mazda 3-6-cx3. buyuk sehırlerde yasamıyorsanız servıs agı sızı uzecektır onun harıcı sorunsuz bınersınız uzun zaman
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
2.0 benzinli herhalde performansı her türlü yeter ama aynı anda golften daha çok yakar benzer fiyata 1.6 dizel d segmenti daha mantıklı olabilir
 

drsb

Taklacı Güvercin
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
30
Panpa puanı
22
Dizel artık almam. donanımsız arabaya dizel de olsa para vermek istemiyorum. ihtiyaç açısından konfor açısından mazda6 uzun zamandır süren aramalarımda çok güzel oldu. Çok sayıda markadan teklif aldım ve fiyat 160 ı geçiyor bu donanım ile
 
Son düzenleme:

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
Dizel artık almam
1.4-1.6 turbolarda iyi olabilir performansı her türlü yeter ve mtv den de kurtulmuş olursunuz eğer 2.0 benzinli motor sorun değil diyorsanız alın o mazda 6 gerçekten güzel bir araba performans,konfor her türlü sizi tatmin edecektir.
 

drsb

Taklacı Güvercin
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
30
Panpa puanı
22
Yakıt zaten benzinli hali de tasarruflu.o değerlerden daha iyilerini yakalayan y.dışı yorumlar gördüm. bu beni şaşırttı. teşekkürler paylaşımınız için.
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
yurt dışıdaki yazanlara çok dikkat etmemek lazım ülkemizdeki asfalt kalitesi örnek olarak yakıtı bir nebze de olsun arttırıyor.
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Yakıt zaten benzinli hali de tasarruflu.o değerlerden daha iyilerini yakalayan y.dışı yorumlar gördüm. bu beni şaşırttı. teşekkürler paylaşımınız için.
Bunlar dogru havanin durumu yolun yapisi vs gbi etmenler bu degerleri etkiler
 

Porsche

GALERİCİ
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
11,202
Panpa puanı
16,007
Konum
İstanbul
Marka
Zirai Traktör

Bir an önce bu güzelliği alın hocam. Bir Passat kullanıcısı olarak içine bindiğim an beni etkiledi her tarftan deri fışkırıyor, almışım fışkırıyordu. Benim gibi iç mekan fetişi olan biri için bu araba efsane en azından. İnceleme videosunu çektim. Yakında YouTube da paylaşacam. Almamış olursanız bilgilendirici olabilir. 2.0 benzinli biraz yakar ama performansı zevki kalitesi ile araba size bunu unutturacaktır. İstanbulda iket ediyorsanız istanbul yollarinda farklı bir araba görecek olmak beni sahip olmasam dahi heyecanlandırıyor.
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda

Bir an önce bu güzelliği alın hocam. Bir Passat kullanıcısı olarak içine bindiğim an beni etkiledi her tarftan deri fışkırıyor, almışım fışkırıyordu. Benim gibi iç mekan fetişi olan biri için bu araba efsane en azından. İnceleme videosunu çektim. Yakında YouTube da paylaşacam. Almamış olursanız bilgilendirici olabilir. 2.0 benzinli biraz yakar ama performansı zevki kalitesi ile araba size bunu unutturacaktır. İstanbulda iket ediyorsanız istanbul yollarinda farklı bir araba görecek olmak beni sahip olmasam dahi heyecanlandırıyor.
hey mersere gıtmıssın bıleydım keske teste cıkartırdım :/
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
mazda atmosferik inadını bırakıp downsizing geçse de ülkemizde daha çok görsek arabalarını
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
Oyle yaparsa hem sorunsuzlugunu yitirir hemde skyactive adi altinda turbo olmadan yapmaya calistigi butun yatirimi kenara atmis olur sanmiyorum yapacagini
Sorunsuzluğu gideceğini çokta sanmıyorum ama skyactive teknolojisi büyük bir çoğunluğu boşa gider zaten ülkemizde çokta satmak istemiyor mazda butik marka olmaya çalışıyorlar.
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Sorunsuzluğu gideceğini çokta sanmıyorum ama skyactive teknolojisi büyük bir çoğunluğu boşa gider zaten ülkemizde çokta satmak istemiyor mazda butik marka olmaya çalışıyorlar.
Hocam turbo basli basina bir olay yoksa bu kadar dunyada ilk 14 e 1 f1 tarzi sıkıstirma orani yapan adamin turbo koymasi ne kadar zor olabilirki . bence bu saatten sonra donmezler ama kesinlikle butik olma mantigini anlamiyorum bana sacma geliyor fiyatlarda inanilmaz artti buna paralel
 

Porsche

GALERİCİ
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
11,202
Panpa puanı
16,007
Konum
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Oyle yaparsa hem sorunsuzlugunu yitirir hemde skyactive adi altinda turbo olmadan yapmaya calistigi butun yatirimi kenara atmis olur sanmiyorum yapacagini
Şimdi Mazda 6'da 1.6T 170 beygir bi motor olsa fena mı olur yani. Eger öyleyse bir motor olsaydi tiguan değilde Mazda 6 alırdik net olarak. Merser benim okuln yani zaten ordakiler de beni tanıyor. Geçenlerde @MertEren ile gidecektik test sürüşüne ama vaktimiz kalmamıştı.
 
Son düzenleme:

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Şimdi Mazda 6'da 1.6T 170 beygir bi motor olsa fena mı olur yani. Eger öyleyse bir motor olsaydi tiguan değilsen Mazda 6 alırdik net olarak. Merser benim okuln yani zaten ordakiler de beni tanıyor. Geçenlerde @MertEren ile gidecektik test sürüşüne ama vaktimiz kalmamıştı.
Iyi o zaman taniyorsaniz sikinti yok.ya tabiki o motor daha cok satilmasina yardimci olur ama mazda nin o sekilde bir amaci yok butik olma yolundalar 2 saniye daha hizlanmak isteyen adam gitsin vw alsin kafasi he beni mazda hic uzmez sonucta bir gtr ile mazda kapistirmiyoruz ama zevk meselesi iste
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Tek sevmedigim sey mazda 3 ile golf arasinda fazla bir fark olustu fiyat bakimindan o kotu oldu
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
Hocam turbo basli basina bir olay yoksa bu kadar dunyada ilk 14 e 1 f1 tarzi sıkıstirma orani yapan adamin turbo koymasi ne kadar zor olabilirki . bence bu saatten sonra donmezler ama kesinlikle butik olma mantigini anlamiyorum bana sacma geliyor fiyatlarda inanilmaz artti buna paralel
hocam ülkemizde kolay kolay satmıyor atmosferik zevklidir eyvallah ama vergilerimiz bu durumdayken almak ne kadar mantıklı bilmiyorum şimdi diyeceğim civic içinde geçerli rakipleri 1.4t ile daha performanslı ve ekonomik şekilde götürebiliyor ben şimdi niye o kadar para verip yokuşta bayılacak bir araba alayım amaç 0-100 değil ki sollamalarda da vereceği güvende önemli. Bakımları zamanında yapılmış her araba da sorunsuz bir şekilde senelerce kullanılıyor zaten
 
Son düzenleme:

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,730
Panpa puanı
19,703
Konum
istanbul
Marka
Mazda
hocam ülkemizde kolay kolay satmıyor atmosferik zevklidir eyvallah ama vergilerimiz bu durumdayken almak ne kadar mantıklı bilmiyorum şimdi diyeceğim civic içinde geçerli rakipleri 1.4t ile daha performanslı ve ekonomik şekilde götürebiliyor ben şimdi niye o kadar para verip yokuşta bayılacak bir araba alayım. Bakımları zamanında yapılmış her araba da sorunsuz bir şekilde senelerce kullanılıyor zaten
Vergiler konusunda hemfikirim yakit tuketimi asiri farkli degil. o konuda evet 1.4 araba daha mantikli olur bende zaten farkli bisi demiyorum birazda begeni meselesi bu. benide 1.4 araba geciyor ama uzun yolda kucuk motor boguldugundan onun tikandigi yerde fark ata ata gidiyorum bu tamamen ne beklediginize gore degisebilir.bakimlari zamaninda yapilan her araba omur boyunca binilmez zaten (efsane kasa corolla vb haric ) o yuzden bu forumda dahil kronik sorun denen arizalar , kullanici hatalarina baglanan genel dsg sorunlari vb konularda danisan insanlar var. elbetteki mazda 3 te bile kronik sorunlar var her arabada oldugu gibi ama genelde 10 -20 liralik sorun oluyor bu ayni segmentte diger arabalarda boyle degil ole olsa daha konforlu ve cok daha ucuz golf alirdim bende hemde daha ufak motor
 
Üst