Merhaba E46 M3'e Yapacagım Uygulamalar için Fikirlerinizi bekliyorum

nevzatkuru

Nevzat Kuru
Düz Yol Gazcısı
26
30
Marka
BMW
2013'den beri takip ettiğim otopark sayfasına yeni üyelik açarak aranıza katıldım. Aracım E46 M3 bundan önce de uzun bir süre 208 GTi ve 206 GTi maceram oldu. Hatchback araçlardan sıkılıp biraz arkadan iter tecrüblemek için Z4 Coupe 3.0Si a geçiş yaptım Kilitli diff olmaması ve Otomatik vitesin zevk vermemesinden dolayı M serisine geçme kararı aldım. Aracıma yaptığım uygulamaları sizle forumda da paylaşmak istiyorum. Aynı zamanda youtube'a da içerik üretiyorum.
. WhatsApp Image 2020-04-01 at 17.44.19.jpeg
 
Hoşgeldiniz. bir e46 sahibi bulmuşken sorayım bu arabaların neden bazıları çok güzel dururken bazıları çok kötü duruyor. Sanki bazi modelleri şişkin diğerleri düz küçük gibi. Stop grubuda öyle. Model farkı mı var yoksa donanıma motora göre mi değişiyor bu?
 
  • Beğeni
Tepkiler: nevzatkuru
Bi detailing (silinen yazılar, iç mekan bakımı, rötüş boyaları, far temizliği gibi mini restorasyonla) + cam filmi (ben çok seviyorum tercih meselesi) yeterli olur bence ya bu makineye, karbon filtre kutusu muhabbeti var belki o bi de harici olarak yaşından dolayı mekanik bi yıpranma varsa onlara bakardım, yatakların km'si gelmişse onlar, diskler, balatalar, sıvılar, kayışlar, zincirler vs.
 
  • Beğeni
Tepkiler: nevzatkuru
Hoşgeldiniz. bir e46 sahibi bulmuşken sorayım bu arabaların neden bazıları çok güzel dururken bazıları çok kötü duruyor. Sanki bazi modelleri şişkin diğerleri düz küçük gibi. Stop grubuda öyle. Model farkı mı var yoksa donanıma motora göre mi değişiyor bu?
Hoşbulduk, eğer M olmayan coupelerden bahsediyorsak makyaj ve makyaj öncesi var hatta makyajlılara bebek yüz de diyorlar ondan dolayı farklı geliyor olabilir. Birde yaşı gereği bakım yapmak gerekiyor kozmetik olarak da dışarıda kalan araçlarda yıpranma çok fazla oluyor. Gerçi E46 sanılanın aksine bakımı kolay ve ucuz bir araç. Örneğin faraların camı kolaylıkla çıkabiliyor değiştirmek basit ve uygun.

M3 olanlara gelirsek de onlarına arka stoplarında bir makyaj geldi ve ledli stop takımı değişiyor. M3 lerde ön yüzde makyaj mevcut değil . Fakat ledli stop maliyeti yüksek bir uygulama ama dönemine göre yenilikçi bir görüntüydü. Benim aracımda da bu uygulama var.

WhatsApp Image 2020-03-27 at 02.24.37.jpeg
 
Hoşbulduk, eğer M olmayan coupelerden bahsediyorsak makyaj ve makyaj öncesi var hatta makyajlılara bebek yüz de diyorlar ondan dolayı farklı geliyor olabilir. Birde yaşı gereği bakım yapmak gerekiyor kozmetik olarak da dışarıda kalan araçlarda yıpranma çok fazla oluyor. Gerçi E46 sanılanın aksine bakımı kolay ve ucuz bir araç. Örneğin faraların camı kolaylıkla çıkabiliyor değiştirmek basit ve uygun.

M3 olanlara gelirsek de onlarına arka stoplarında bir makyaj geldi ve ledli stop takımı değişiyor. M3 lerde ön yüzde makyaj mevcut değil . Fakat ledli stop maliyeti yüksek bir uygulama ama dönemine göre yenilikçi bir görüntüydü. Benim aracımda da bu uygulama var.

Ekli dosyayı görüntüle 24873
Sanırım baktıkça bakasımız gelen kasa sizdeki gibi coupe olanlar. Herhalde body kit gibi bir şry var daha şişkin duruyor. Yolda genelde bunları görünce aklıma hep çirkin diye kazındı e46lar ama sizdeki gerçekten çok güzel, kazasız belasız mutluluklar dilerim :)
images (11).jpeg
images (10).jpeg
 
Sanırım baktıkça bakasımız gelen kasa sizdeki gibi coupe olanlar. Herhalde body kit gibi bir şry var daha şişkin duruyor. Yolda genelde bunları görünce aklıma hep çirkin diye kazındı e46lar ama sizdeki gerçekten çok güzel, kazasız belasız mutluluklar dilerim :) Ekli dosyayı görüntüle 24874Ekli dosyayı görüntüle 24875

Çok teşekkür ederim görüşünüz için bu paylaştığınız fotodaki sedan araç dediğim makyajlı kasa olanlar. M3'lerın gövdesi normal 3 serilerine göre daha geniş o yuzden arkadan daha büyük gözüküyor. İşlevsel olarakda iz genişliğini arttırıyor daha büyük lastik ebadı kullanma şansı veriyor
 
Bi detailing (silinen yazılar, iç mekan bakımı, rötüş boyaları, far temizliği gibi mini restorasyonla) + cam filmi (ben çok seviyorum tercih meselesi) yeterli olur bence ya bu makineye, karbon filtre kutusu muhabbeti var belki o bi de harici olarak yaşından dolayı mekanik bi yıpranma varsa onlara bakardım, yatakların km'si gelmişse onlar, diskler, balatalar, sıvılar, kayışlar, zincirler vs.

Detailing'i yaptık seramik uygulaması da yapıldı. Cam filmi az numara oldugu zaman şahsen bende seviyorum ama aracın iç döşemesi kiwi renginde olduğu için dışarıdan görüntüyü tamamlıyor diye düşünüyorum. (zevk meselesi tabi) ondan bu aracıma uygulamayı düşünmedim. Genel bakımları da bu kış başında yaptık. Karbon filtre konusunu araştırıyorum. Araç suan stage 2 durumunda setupda belki bir değişikliğe gidebiliriz. Yürüyende KW Clubsport coil ve bütün yürüyeni CSL parçaları ile değişti

detail.jpeg
 
Hoşbulduk, eğer M olmayan coupelerden bahsediyorsak makyaj ve makyaj öncesi var hatta makyajlılara bebek yüz de diyorlar ondan dolayı farklı geliyor olabilir. Birde yaşı gereği bakım yapmak gerekiyor kozmetik olarak da dışarıda kalan araçlarda yıpranma çok fazla oluyor. Gerçi E46 sanılanın aksine bakımı kolay ve ucuz bir araç. Örneğin faraların camı kolaylıkla çıkabiliyor değiştirmek basit ve uygun.

M3 olanlara gelirsek de onlarına arka stoplarında bir makyaj geldi ve ledli stop takımı değişiyor. M3 lerde ön yüzde makyaj mevcut değil . Fakat ledli stop maliyeti yüksek bir uygulama ama dönemine göre yenilikçi bir görüntüydü. Benim aracımda da bu uygulama var.

Ekli dosyayı görüntüle 24873
Hoşgeldiniz.Aracınızın rengi beni benden alır hep.Kazasız belasız.Maşallah hatatat