Motor Hoplatan Çakmak Şarjı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İstanbullu

Panpa
7,345
Marka
Hyundai
Merhaba
Dün hepsibura üzerinden aşağidaki ürünü aldım..
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-...m-2-usb-3-6-a-hizli-sarj-p-TELSARJXMIARACSARJ

Elime aldım çok ağır gayet süper görüntülü bir çakmak şarj cihazı.
Araba kontak açıp , bunuda çakmağa taktım. Test programı ile ne kadar MA verdiğini ölçtüm.
Xiaomi Mi5s telefonum kendi adaptörü ile %50 şarda iken 2500 ma ile şarj olurken , bu çakmak şarjı ile 1750 ma ile şarj olduğunu gördüm.

Telefon şarjda iken arabanın kontağını çevirince, güldür güldür sesler ile motor normalden biraz daha düşük devirle, geç sürede çalıştı.
Yaw ne oluyor arabamı bozuluyor derkene, bu zımbırtı aklıma geldi. Komple söktüm arabamdan, tekrar marş bastım. Eskisi gibi çalıştı.

Mühendis nasıl bir çakmak şarjı yapmış ise, arabanın aküsünü sömürüyor. Çalışmasını dahi etkiliyor.

Bu çakmak şarjını ancak aracın yüksek devirle intikali sırasında kullanmak üzere torpidoya attım.
Buda böyle anım olsun.
 
Bence farklı bir sorun var, akü zayıflamış olabilir mi? Akünün sağladığı akım telefonun çektiğinden kat kat fazla çünkü.
 
Bence farklı bir sorun var, akü zayıflamış olabilir mi? Akünün sağladığı akım telefonun çektiğinden kat kat fazla çünkü.

Benim arabanın aküsü çok mütevazi, 45 Ah akü var. ilk çalıştırmadan sonra en erken 5 dk sonra alternatör şarj etmeye başlıyor. İstanbul şehir içi çok kısa yolda kullandığımdan sanırım zayıfladı. Akü şarj etmek için gündüz uzun yola çıkmak lazım. 1,5 yaşında akü . Millet bunu 2 yaşında bitiriyor. ben eskisini 2,5 sene dayandırabildim.
 
Bir elektrikçi olarak akla ziyan bişilerde ben yazayım :D
Çakmaklığın artı eksi çıkışlarını direk akü kutup başlarına verin aküyü şarj etsin :D (espri amaçlıdır)
Hoplatmak garantili :D:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
Benim arabanın aküsü çok mütevazi, 45 Ah akü var. ilk çalıştırmadan sonra en erken 5 dk sonra alternatör şarj etmeye başlıyor. İstanbul şehir içi çok kısa yolda kullandığımdan sanırım zayıfladı. Akü şarj etmek için gündüz uzun yola çıkmak lazım. 1,5 yaşında akü . Millet bunu 2 yaşında bitiriyor. ben eskisini 2,5 sene dayandırabildim.
ben eski arabamla çok kısa mesafe kullanıyordum hergün, evimle işim çok yakındı, arabayı 5 sene kullandım son yılında ölçtürmüştüm iyi durumda değiştirmeye gerek yok demişti akücü
 
küçük motor, küçük akü, alternatörde de zayıflık vars veya akü artık zayıflamaya başladıysa normal. 3.6amper akım çekiyor
 
Benim aracın marş dinamosu bu arkadaşlar. sizlerinki kaç acaba

hyundai_i10_2015_generator.jpg
 
3.senesi dolmak üzere akğnün hiç öyle sıkıntılar yaşamadık sizin akü iş atıyo olabilir mi
 
Merhaba
Dün hepsibura üzerinden aşağidaki ürünü aldım..
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-...m-2-usb-3-6-a-hizli-sarj-p-TELSARJXMIARACSARJ

Elime aldım çok ağır gayet süper görüntülü bir çakmak şarj cihazı.
Araba kontak açıp , bunuda çakmağa taktım. Test programı ile ne kadar MA verdiğini ölçtüm.
Xiaomi Mi5s telefonum kendi adaptörü ile %50 şarda iken 2500 ma ile şarj olurken , bu çakmak şarjı ile 1750 ma ile şarj olduğunu gördüm.

Telefon şarjda iken arabanın kontağını çevirince, güldür güldür sesler ile motor normalden biraz daha düşük devirle, geç sürede çalıştı.
Yaw ne oluyor arabamı bozuluyor derkene, bu zımbırtı aklıma geldi. Komple söktüm arabamdan, tekrar marş bastım. Eskisi gibi çalıştı.

Mühendis nasıl bir çakmak şarjı yapmış ise, arabanın aküsünü sömürüyor. Çalışmasını dahi etkiliyor.

Bu çakmak şarjını ancak aracın yüksek devirle intikali sırasında kullanmak üzere torpidoya attım.
Buda böyle anım olsun.
abi sen youtube a video felan atıyormuydun
kanal vs. bişey varmı
 
Bizim accent blue'da da 45 ah lik akü var şaka gibi :D Bende çakmak şarjı vs takıyorum,kullanıyorum ama hiç öyle geç çalışma gibi bir sorunum olmadı.Ama aküyü değiştirirsem bir 70-80 ah lik almayı düşünüyorum,yeri var nasılsa.
 
marş motoru en çok elektrik enerjisi tüketen parçadır ve telefon şarjı bağlayıp aküden alırken ve aynı anda marş yaptığın zaman + zayıf bir motor ile bu durum gayet normaldir, ben boşuna orijinalin dışına çıkmayın demiyorum :) orijinal olmayan teyp bile aküyü durduğu halde bitiriyor kısa mesafe sürüş ve motor çalışmazken bu şarjı kullanmak risk! uzun yolda sorun olmaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg ve bt
marş motoru en çok elektrik enerjisi tüketen parçadır ve telefon şarjı bağlayıp aküden alırken ve aynı anda marş yaptığın zaman + zayıf bir motor ile bu durum gayet normaldir, ben boşuna orijinalin dışına çıkmayın demiyorum :) orijinal olmayan teyp bile aküyü durduğu halde bitiriyor kısa mesafe sürüş ve motor çalışmazken bu şarjı kullanmak risk! uzun yolda sorun olmaz
+1 Eski arabaları kullanmaktan gelen alışkanlıkla marşa basmadan önce en lüks arabada bile farları klimayı havalandırmayı filan kapatıp öyle çalıştırıyorum. Bana gülüyorlar ama gerekli bir şey. =) Özellikle bendeki gibi elektronik sistemleri "bir mevzu olsa da bozulsam" diye dolanan arabalarda hayati önem taşıyor. Voltaj meselesini yabana atmamak gerek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...