NISSAN, yeni Micra’nın Türkiye lansmanıyla araç sahiplerine daha sportif, daha atletik, daha premium ve daha konforlu bir araç deneyimi yaşatmayı hedefliyor.
Japon otomotiv devi NISSAN’ın, ‘şehrin vazgeçilmezi’ olarak bilinen ve globalde 50 yıllık güçlü bir mirasa sahip modeli Micra, yeni versiyonuyla Türkiye’de görücüye çıktı. “Daha Sen” mottosuyla yeni NISSAN Micra, bir önceki modele kıyasla NISSAN’ın teknolojik vizyonunu yansıtan Nissan Intelligent Mobility özelliklerini barındırırken, etkileyici tasarımı, ferah iç mekânı ve güven veren sürüşüyle dikkat çekiyor.
İlk lanse olduğu 1983 yılından bu yana dünyada 7 milyon adetten fazla, Türkiye’de ise sunulduğu 2003 senesinden bu yana 54 binin üzerinde satışı gerçekleşen Micra’ya çok güvendiklerini belirten Nissan Türkiye Genel Müdürü Emre Doğueri, yaptığı açıklamada: “NISSAN olarak, Türkiye ekonomisinin lokomotifi olan otomotiv sektörünü daha güçlü kılmak adına hem modellerimizle hem de servis...
Okumaya devam et...