Nissan’ın kardeş markası olan Datsun, 1986’da üretimine son verdikten sonra 2013 yılında yeniden yollara inmişti. Ekonomik modeller üretmek adına yeniden konumlandırılan marka, yakın zamanda Türkiye’ye gelmeye hazırlanıyor!
Japon Datsun, pek yakında Türkiye pazarında yer alacak!
Nissan’ın global pazarda ön plana çıkarılması adına 1986 yılında üretimi durdurulan marka, 27 yıllık derin bir uykuya yatmıştı. 2013 yılında gelişmekte olan pazarlar için küllerinden doğan Datsun; Hindistan, Afrika ve Rusya pazarlarında ekonomik modelleriyle boy göstermeye başladı. Örneğin; Japon markanın Hindistan’da satışa sunduğu Go modeli yalnızca 5.000 dolarlık fiyata sahip.
Geçtiğimiz günlerde açıklamalarda bulunan Nissan EMEA başkanı Peyman Kargar, Türkiye ve Pakistan’ın başını çektiği pazara girmek için nabız yokladıklarını belirtti. Kuzey Amerika’da düşen satış rakamlarını bu bölgedeki hesaplı ve ekonomik modellerle sübvanse edeceklerini söyleyen Kargar, %3.7’lik pazar paylarını %5’in üzerine çıkarmak istediklerini söyledi.
Hürriyet’in haberine göre, Nissan Türkiye de Datsun’un satış operasyonu için çalışmalara başlamış durumda. “Nissan’ın Türkiye hedeflerine ulaşması ile beraber markayı Türkiye’ye getirmeyi planlıyoruz. Teşkilatlanma çalışmalarına başladık, bayi ağı olarak kendi bayilerimizi kullanmayı düşünüyoruz.” diyen Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, bu çalışmaların 2020 yılına kadar tamamlanmasının planlandığını belirtti.
Read the whole post here.
Japon Datsun, pek yakında Türkiye pazarında yer alacak!
Nissan’ın global pazarda ön plana çıkarılması adına 1986 yılında üretimi durdurulan marka, 27 yıllık derin bir uykuya yatmıştı. 2013 yılında gelişmekte olan pazarlar için küllerinden doğan Datsun; Hindistan, Afrika ve Rusya pazarlarında ekonomik modelleriyle boy göstermeye başladı. Örneğin; Japon markanın Hindistan’da satışa sunduğu Go modeli yalnızca 5.000 dolarlık fiyata sahip.
Geçtiğimiz günlerde açıklamalarda bulunan Nissan EMEA başkanı Peyman Kargar, Türkiye ve Pakistan’ın başını çektiği pazara girmek için nabız yokladıklarını belirtti. Kuzey Amerika’da düşen satış rakamlarını bu bölgedeki hesaplı ve ekonomik modellerle sübvanse edeceklerini söyleyen Kargar, %3.7’lik pazar paylarını %5’in üzerine çıkarmak istediklerini söyledi.
Hürriyet’in haberine göre, Nissan Türkiye de Datsun’un satış operasyonu için çalışmalara başlamış durumda. “Nissan’ın Türkiye hedeflerine ulaşması ile beraber markayı Türkiye’ye getirmeyi planlıyoruz. Teşkilatlanma çalışmalarına başladık, bayi ağı olarak kendi bayilerimizi kullanmayı düşünüyoruz.” diyen Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök, bu çalışmaların 2020 yılına kadar tamamlanmasının planlandığını belirtti.
Read the whole post here.