2011 Peugeot 206 1.4 HDi ile çalıştık. Son hafta denk gelen aracın baskı balatası bitikti, kalkışlarda çok kötü silkeliyodu aracı. Bugün yine aynı model araçla girdim ancak düzgündü o

Aşamaları anlatayım:
-Kaputu açtırdı ve aküyü, yağ koyma yerini, yağ çubuğunu, silecek suyu haznesi ve radyatör suyunu göstertti. Tekerlekleri kontrol ettirdi, daha sonra da bagajdan ilk yardım çantası, kriko ve stepneyi göstertti.
-Araca geçtik, kemeri taktım ve yürüdüm. İlk başta paralel parka gittik. Arkadaki görevli paralel park esnasında indi, öndeki hoca ile arkadaki kurs hocam park ederken yetkili inince yardımcı da oldular, o konuda rahattım
-Daha sonra rampaya gittik, dizel olmasının avantajı ile debriyajı hafif çekince araç hafif titremeyi başladı, freni bırakınca geri kaymadı, biraz gaz ile rahatça kalktı araç. Oradan ani frene geçtik, araçta ABS yok, cıııııyk efektli bir ani fren yaptık

-Geri geri düz bir şekilde gelmek için cep gibi bir yer var, oraya girip geri geri düz bir şekilde geldim.
-Ters L parka geçtik, taktiği kolay aslında. Girecekken direksiyon 1 tur çeviriyoruz, giriyoruz ve aynı şekilde geri çıkıyoruz. Ama eğitimdeki gibi değildi, köşeye fazladan duba koymuşlar, neredeyse tam tur çevirmek zorunda kaldım ve inceden küt diye bir ses geldi. Başta birşeyin üstüne çıktım sandım, şükür çıkmamışız. Ters L'yi de yaptıktan sonra 7 dakika vakit arttı, ufak bir tur daha atıp araziye gireriz dediler. Neyse çıktım ters L'den, yol 3 şerit, orta şeritten gidiyorum ama araç sağa doğru gidiyor. Düz gitmesi için direksiyonu hafif sola kırık tutmak gerekti. Sanırım ters L'de araçta bir sıkıntı oldu ve rot ayarları saçma bir şekilde bozuldu
-Ufak bir turdan sonra tekrar boş araziye girdik ve araçtan indik. Geçtim mi diye sordum, dalga geçer şekilde yok kaldın dedi hoca. Oradan hocayla helalleşip ayrıldık.
Ayrıca hâlâ kazanıp kazanmadığıma dair mesaj gelmedi
