Tork Konverterine eski teknoloji diyip durmayın, otomobillerde kullanılan Otto Cycle benzin motoru 1861 yılında bulunmuşken, Tork konverteri 1905 yılında Hermann Föttinger tarafından bulunmuş. Tork konverteri Benzin ve zamanı harcayarak karşılığında daha fazla konfor ve daha fazla Tork üreten bir ceviricidir. Tork konverterin sevelim. Eski teknoloji varsa oda Internal combustion Motorlardır.
Arabaya gelirsek, Tokr konverterinin yeri düşük hacimli benzin motorları olması gerekirken, Dizel otomobile takmak bana mantıksız geliyor. Bu sadece piyasadaki arz talebe yetişmek için üretilmiş bir çözüm. Torklu bir motoru, devir tüketip tork üreten bir çeviriciye bağlayıp, sonrada az yakmasını beklemek çok manidar geliyor. Bu birazda, Automobile Engineering'in pazarlama karşısında boyun eğilmesi şeklindede yorumlanabilir.
Bir sürü oynak mekatronik parçayı , iki farklı şaft üzerine dizilmiş çarkların 7 farklı oranda tekere aktaran, ne zaman nerde patlayacağı belli olmayan bir şanzımanın veremediği güveni Tork konverterli şanzımanda bulabilirsiniz.
Bunlar hep Manual kullanmaya üşenen yeni nesil kuşağin arzına yetişmek için çıkan ara çözümler.