Opel Tigra 1.6 1997 Aracımdan canavar yaratma :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Goktug
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Goktug

Profesör
Destekçi
512
26
Aracıma tup hiç takılmamıştır. Performans olarak aracı nasıl artırabilirim. Chip tuning, En iyi nerde yaptırılır?
Hava Filtresi onerisi(AEM)? Süspansiyon olarak Eibach Spor yay ? Turbo taktırmak konusunda hiç bir bilgim yok. VsVs... Yardımcı olursanız sevinirim.
 

Ekli dosyalar

  • 14022122_1292202217457687_1418492497585240517_n.jpg
    14022122_1292202217457687_1418492497585240517_n.jpg
    71.5 KB · Görüntüleme: 502
Yazılım yapsanda araç atmosferik olduğu için maksimum 2hp falan kazanırsın , dereceli egzantirik ayarlı kasnak headers hava filtresi ve egzozdur maksimum yapabileceğin şeyler , sat 1.7 al 5bin nakit koy 250hp gez
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Aracı yürütmek kolay yürütürüz, iş kontrol edebilmek ve durdurabilmek...
Süspansiyon ve fren modifiyesi de ister...
Zaten modifiye parçası çok olan bir araç değil, bu yüzden satıp daha performanslı bir araç alın derim, aksi taktirde çok yüksek maliyetlere çıkacaktır...
Tigra parasına m50b20 - m50b25 hatta m30b35 motora sahip çok düzgün BMW alabilirsiniz...
 
Aracı yürütmek kolay yürütürüz, iş kontrol edebilmek ve durdurabilmek...
Süspansiyon ve fren modifiyesi de ister...
Zaten modifiye parçası çok olan bir araç değil, bu yüzden satıp daha performanslı bir araç alın derim, aksi taktirde çok yüksek maliyetlere çıkacaktır...
Tigra parasına m50b20 - m50b25 hatta m30b35 motora sahip çok düzgün BMW alabilirsiniz...

Bmw fazla kaçar öğrenci adama :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Goktug
turbo taktıranlar genelde vuruntu sorunu yaşıyor. çünkü yüksek basınclı havayla karşılasan yaktır aracın ateşleme zamanlamasından önce yakıtı silindir içinde patlatmış oluyor. ayrıca şunu da iyi araştırman lazım atmosferik araçlara sonradan takılan turbo daha büyük sorunlara da yol açabiliyr çünkü motorun iç basıncını ciddi anlamda arttırmış oluyorsun. turbolu yüksek sıkıştımalı motorların coğu turbo dizellerin ise hepsinin motor bloğu döküm bloktur o basıncı karşılayabilmesi için
 
  • Beğeni
Tepkiler: Goktug
turbo taktıranlar genelde vuruntu sorunu yaşıyor. çünkü yüksek basınclı havayla karşılasan yaktır aracın ateşleme zamanlamasından önce yakıtı silindir içinde patlatmış oluyor. ayrıca şunu da iyi araştırman lazım atmosferik araçlara sonradan takılan turbo daha büyük sorunlara da yol açabiliyr çünkü motorun iç basıncını ciddi anlamda arttırmış oluyorsun. turbolu yüksek sıkıştımalı motorların coğu turbo dizellerin ise hepsinin motor bloğu döküm bloktur o basıncı karşılayabilmesi için
Eyvallah kardeşim çok bilgilendirdin. Bu forumun güzelliği bu işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...