Opel sahiplerinin korkulu rüyası olan hararet ibresi, vectra A araçlarda 2 farklı etiket tipi ile çıkıyor. Sebebi nedir bilinmez ancak 2 farklı etikette hararet rakamlarının yerleri farklı ancak motorda ölçüm yapıp kadrana ileten tek tırnaklı ısı müşürü genelde tek tip kullanılmış. Tabiiki buda ölçüm hatalarına sebep veriyor ve bazı kullanıcılar bunu fan müşürüne bağlıyor. Ancak sağlıklı çalışan bir fan müşürü (sağlıklı bir soğutma sisteminde) yan sanayi bile olsa sistemi düzgün soğuturken, sürücünün gördüğü kadrandaki motor sıcaklığı farklı bir sensör vasıtası ile okunduğu için fan müşürünün gördüğü ile kadran ısı sensörünün gösterdiği sıcaklıklar farklı olabiliyor.
Birde kadrana sinyal gönderen ısı sensörü 2 tip, kadran etiketide 2 farklı tip olunca işler biraz daha karışıyor
(GT çekimi sırasında yaklaşık 5° fazla gösteren kadran ısı müşürü takılıydı, şuan olması gereken takılı ve 90° sabit)
Birde kadrana sinyal gönderen ısı sensörü 2 tip, kadran etiketide 2 farklı tip olunca işler biraz daha karışıyor
(GT çekimi sırasında yaklaşık 5° fazla gösteren kadran ısı müşürü takılıydı, şuan olması gereken takılı ve 90° sabit)