SENE 1984-85 VECTRA İSMİ HENÜZ ORTALARDA YOK, ASCONA VAR... ASCONA D
YAPIŞIK AYNA FORMUNUN İLK KARŞIMIZA ÇIKTIĞI ÇİZİM MODELLERİ... BU TASARIM SONRAKİ VERSİYON B KASA DA DAHADA AGRESİF BİR ŞEKİLDE ÖN KAPUTTAN GELEN ÇİZGİ İLE DEVAM EDECEKDİ...
A KASA BURADA HAFİFDEN SAAB I ANIMSATIYOR.
KADETT ÇİZGİLERİNDEN SIYRILMAYA ÇALIŞAN AMA AYNI ANDA DA OMEGA DETAYLARINDAN KOPAMAYAN BİR BAŞKA MODEL...
VE NİHAYET SOMUTA DÖKÜLEN A KASA DAHA KENDİNE HAS HATLARI İLE MERHABA DİYOR...
WAYNE CHERRY NİN TASARIM BÖLÜMÜ BAŞKANI OLDUĞU A KASA, YİNE AYNI KİŞİ TARAFINDAN TASARLANAN CALİBRA MODELİNİNDE TEMELİNİ OLUŞTURACAKTI.
ÜLKEMİZDE HİÇ ÜRETİLMEYEN HB MODELLERİ VE SPORTİF VECTRA2000 MODELİ DAHA SONRA ÜRETİMLERİ DURDURULACAK VE GT ADINDA SEDAN KASA İLE TEK MODEL OLARAK YOLUNA DEVAM EDECEKTİ.
YURT DIŞINDA 1995 SENESİNDE BİTEN KIRMIZI MODEL GT LER, ÜLKEMİZDE ECOTEC OLARAKDA ÜRETİLDİ. B KASA GT LERDE YİNE ÜLKEMİZDE HAS ÜRETİM OLARAK KALDILAR.
ABİNİN TAM OLARAK GÖSTERDİĞİ YERLERDE CONTA ALTINDA KALAN SU PASA SEBEP OLUYOR..
4X4, 4X4 TURBO VE VECTRA2000 MODELLERİNDE BAĞIMSIZ ARKA SÜSPANSİYON İLE GELEN A KASA, 4X4 ÜRETİMİN DURMASI İLE VECTRA2000 İN DEVAMI OLAN GT MODELLERİNDE DE BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONU İPTAL ETTİ... YAKIT DEPOSU, BOŞALAN ARKA KOLTUK ALTINA KONAN GT LERDE, STEPNE DAHA ALT KISIMA MONTA EDİLEREK BAGAJ DAHA GENİŞ HALE GETİRİLMİŞTİR.
A1 KASALARDA STOP ÜSTÜ SİYA KUŞAK BULUNMAZ.. A2 KASALARDA ÇAPRAZ VURAN GÜNEŞ IŞIĞININ YANSITICIYA ÇARPMASI VE FREN AMPULLERİNİN TAM OLARAK GÖZÜKEMEMESİ PROBLEMİNİ ORTADAN KALDIRMAK İÇİN SONRADAN EKLENMİŞTİR. A KASA STOPLARININ ÜST KISIMLARI ŞASEYE GÖMÜLÜ DEĞİLDİR.
ASCONA C NİN KLASİK HATLARINDAN KURTULAN VE DAHA AEORODİNAMİK BİR YAPIYA KAVUŞAN YENİ MODEL RÜZGAR TESTLERİNDEN ÇOK İYİ SONUÇLARLA DÖNDÜ. 0.29 LUK DEĞER UZUNCA BİR SÜRE DÖNEMİNDEKİ ELEŞTRİMENLER TARAFINDAN DİĞER MODELLER İÇİN REFERANS SAYILDI. 0.29 DEĞERİ GÜNÜMÜZ İÇİN BİLE HALA İYİ BİR DEĞERDİR. KAPI KOLLARI GÖVDEYE GÖMÜLÜDÜR.
YAPIŞIK AYNA FORMUNUN İLK KARŞIMIZA ÇIKTIĞI ÇİZİM MODELLERİ... BU TASARIM SONRAKİ VERSİYON B KASA DA DAHADA AGRESİF BİR ŞEKİLDE ÖN KAPUTTAN GELEN ÇİZGİ İLE DEVAM EDECEKDİ...



A KASA BURADA HAFİFDEN SAAB I ANIMSATIYOR.

KADETT ÇİZGİLERİNDEN SIYRILMAYA ÇALIŞAN AMA AYNI ANDA DA OMEGA DETAYLARINDAN KOPAMAYAN BİR BAŞKA MODEL...

VE NİHAYET SOMUTA DÖKÜLEN A KASA DAHA KENDİNE HAS HATLARI İLE MERHABA DİYOR...
WAYNE CHERRY NİN TASARIM BÖLÜMÜ BAŞKANI OLDUĞU A KASA, YİNE AYNI KİŞİ TARAFINDAN TASARLANAN CALİBRA MODELİNİNDE TEMELİNİ OLUŞTURACAKTI.
ÜLKEMİZDE HİÇ ÜRETİLMEYEN HB MODELLERİ VE SPORTİF VECTRA2000 MODELİ DAHA SONRA ÜRETİMLERİ DURDURULACAK VE GT ADINDA SEDAN KASA İLE TEK MODEL OLARAK YOLUNA DEVAM EDECEKTİ.
YURT DIŞINDA 1995 SENESİNDE BİTEN KIRMIZI MODEL GT LER, ÜLKEMİZDE ECOTEC OLARAKDA ÜRETİLDİ. B KASA GT LERDE YİNE ÜLKEMİZDE HAS ÜRETİM OLARAK KALDILAR.

ABİNİN TAM OLARAK GÖSTERDİĞİ YERLERDE CONTA ALTINDA KALAN SU PASA SEBEP OLUYOR..

4X4, 4X4 TURBO VE VECTRA2000 MODELLERİNDE BAĞIMSIZ ARKA SÜSPANSİYON İLE GELEN A KASA, 4X4 ÜRETİMİN DURMASI İLE VECTRA2000 İN DEVAMI OLAN GT MODELLERİNDE DE BAĞIMSIZ SÜSPANSİYONU İPTAL ETTİ... YAKIT DEPOSU, BOŞALAN ARKA KOLTUK ALTINA KONAN GT LERDE, STEPNE DAHA ALT KISIMA MONTA EDİLEREK BAGAJ DAHA GENİŞ HALE GETİRİLMİŞTİR.

A1 KASALARDA STOP ÜSTÜ SİYA KUŞAK BULUNMAZ.. A2 KASALARDA ÇAPRAZ VURAN GÜNEŞ IŞIĞININ YANSITICIYA ÇARPMASI VE FREN AMPULLERİNİN TAM OLARAK GÖZÜKEMEMESİ PROBLEMİNİ ORTADAN KALDIRMAK İÇİN SONRADAN EKLENMİŞTİR. A KASA STOPLARININ ÜST KISIMLARI ŞASEYE GÖMÜLÜ DEĞİLDİR.

ASCONA C NİN KLASİK HATLARINDAN KURTULAN VE DAHA AEORODİNAMİK BİR YAPIYA KAVUŞAN YENİ MODEL RÜZGAR TESTLERİNDEN ÇOK İYİ SONUÇLARLA DÖNDÜ. 0.29 LUK DEĞER UZUNCA BİR SÜRE DÖNEMİNDEKİ ELEŞTRİMENLER TARAFINDAN DİĞER MODELLER İÇİN REFERANS SAYILDI. 0.29 DEĞERİ GÜNÜMÜZ İÇİN BİLE HALA İYİ BİR DEĞERDİR. KAPI KOLLARI GÖVDEYE GÖMÜLÜDÜR.
