Anladım gerçekten de efsane bir motormuş onu anladımF3 evet.. zaten hali hazirda chevrolet ralli takiminda, klasik arac modifiyesinde, lada takiminda ve ulkemizde drag yarislarinda kullaniliyor.
ancak ulkemizdeki parca problemi, yurt disi parcalarin pahaliligi onunu tikiyor maalesef.
Yaşlı fakat iyi bakılmış ve temiz kalmış otomobiller her zaman dikkatimi çekmiştir.
Maşallah çok güzel otomobil. Güle güle kullanın
WRC 1982 1.si Audi Quattro'dur. Sürücü klasmanında Opel'den Walter Röhrl olmuştur.arkadaşlar yazıda bir hata yaptığımı fark ettim.. ve kimsede uyarmamış yazının başındaki manta değil ascona400.. motorlar aynı ve isimlerde benzediği için karıştırmışım kusura bakmayın...
WRC 1982 birincisi Ascona400 dür. manta onun kuzeni.
WRC 1982 1.si Audi Quattro'dur. Sürücü klasmanında Opel'den Walter Röhrl olmuştur.
Motor harika görünüyor bayıldım.Verileri de 2000cc bir atmosferik motora göre gerçekten güzel.Yalnız klima kontrolcü elemanları gözüme baya demode geldi,açıkçası böyle donanımlı bir arabaya onları yakıştıramadım.Araç gerçekten güzel ve eşsiz,kazasız belasız kullanın.
İlk çıktığında sıfır olarak 2 adet almıştı abi kardeş olarak akrabalarımız.
Çocukken içinde otururduk Zamanının güzel arabalarından..
Maşallah sizinkine de.
Tasarım resmen Opel-RAK'a gönderme. İngilizlere Belçikalılara diss atıyor20XE nin F3 için modernize edilmiş hali.. tasarım olarak çok havalı durduğunu düşündüğüm için paylaşmak istedim
Atmosferik olarak max 8500 rpm yaklaşık 290 ps ile yürüyen motor, muhtemelen zamanındaki teknik kurallar veya araca uygulanabilirlik yüzünden 175 ps olarak pistlerde koşturmuş.
En son galibiyetini 2007 de alan XE, ömrüne Almanya içi 163 galibiyet, Dünya çapında 30 ulusal şampiyonluk sığdırmış.
Ekli dosyayı görüntüle 42336
Ekli dosyayı görüntüle 42337
Ekli dosyayı görüntüle 42338
Ekli dosyayı görüntüle 42339
Ekli dosyayı görüntüle 42340