Peugeot 206 Modifiye Önerileriniz / 206'ya Neler Yapılabilir ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yusuf123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yusuf123

yusuf gokb
Takipçi
2
27
Marka
Peugeot
Herkese Selamün Aleyküm, bu forumda yeni̇yi̇m. Abi̇leri̇me kardeşleri̇me selam olsun.
Si̇zlere bi̇r sorum var bana yardimci olursaniz cok ama cok sevinirim. Elimde Peugeot 206 var ve ben bu arabaya neler yapabilirim ? Ne önerirsiniz ? Güzel durmasini istiyorum, her turlu öneriye açığım. Şi̇mdi̇den çok teşekkür ederi̇m.


1647266891914.png

1647266911272.png

1647266929288.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
İran stop güzel olabilir , farları şöyle iyi bir temizleyip kaliteli ampüller ve led şerit atılabilir ve üste hafif bir kaş konulabilir , sis farlı tampon kesinlikle yakışıyor güzel bir liple beraber hoş olur , RPF01 yada benzeri bir jant kombinasyonuna geçilebilir bununla birlikte güzel bir spor yay (30mm maksimum ve mümkünse marka teste tabii tutulmuş yay) alınırsa da hoş durur tabi torsiyon kontrolünden sonra yapın bu işleri :) Ablemleri ve yazıları mat siyah yapabilirsiniz dikkat çekecektir , depo kapağıda keza aynı şekilde olsun mat siyah yada orijinal renk kalsın.

Ve sana da merhabalar hemşehrim :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: yusuf123
Bu arabanın evvelinde önden de arkadan da kazaları var, hepsi üstünkörü onarılmış. Öncelikle iyi bir kaportacıda çizgileri oturacak şekilde adam akıllı baştan toplanması lazım. Ön teker fazla geride gibi, darbe almış sanki kuleden geri gitmiş, onlar kontrol edilmeli. Önce bir araba doğrulsun, bariz kusurları temizlensin, ondan sonra güzelleştirmeyi tekrar konuşalım. 206'nın o konuda önü çok açık :) Ama şu haliyle ne yapsanız, kaportadaki genel kusurlar düzeltilmeden yapacağınız makyajlar güzel durmayacaktır.
 
Bu arabanın evvelinde önden de arkadan da kazaları var, hepsi üstünkörü onarılmış. Öncelikle iyi bir kaportacıda çizgileri oturacak şekilde adam akıllı baştan toplanması lazım. Ön teker fazla geride gibi, darbe almış sanki kuleden geri gitmiş, onlar kontrol edilmeli. Önce bir araba doğrulsun, bariz kusurları temizlensin, ondan sonra güzelleştirmeyi tekrar konuşalım. 206'nın o konuda önü çok açık :) Ama şu haliyle ne yapsanız, kaportadaki genel kusurlar düzeltilmeden yapacağınız makyajlar güzel durmayacaktır.


Tam olarak ne demeliyiz ustaya ? Bir de sizce çok masraflı bir işlem midir ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şasi doğrultma yapan bir yerde arabanın ölçülmesi gerekir. Daha sonra süspansiyon/ön düzen ustalarının bir kontrol etmesi gerek. Lastik aşınmalarından vb gözle muayenelerden sonra gerekli yerlere usta yönlendirirse daha iyi olur.
Masraf temel muayenelerden sonra belli olur. Yazdıklarımın hemen hepsi işçilik maliyetleri. Maliyetten ziyade hem iyi olup hem de nazınızın geçeceği bir usta bulmanız gerek. Sanayide çoğu dükkan eski arabalarla uğraşmak istemiyor artık
 
Son düzenleme: