KAPALI Projelik araçlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
12
Arkadaşlar merhaba öncelikle uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü fırsat bulamadığım bir düşüncem vardı eski bir araba alıp bu arabayı tamamen baştan yapmak fakat arabayı ya sadece pist için yada Rally için kullanacağım bu yüzden motorunu da değiştirmek istiyorum bunlara uygun araç arıyorum
 
Projelik araçsa bunun için turbolar swap'lar filan da girebilir. Bunun için farklı farklı motor kombinasyonları için kaputunda yeri olan araçlar tercih edilirse daha iyi olur. Burada yurtdışındaki Mirafiori Abarth versiyonları nedeniyle Murat 131 ve 2.5 v6'lara kadar farklı motor seçeneklerinin yerleştirilebileceği Taunus'lar öne çıkıyor. Ben Taunus'u işaretledim. Diğer araçlar sizi daha küçük kaput hacimleriyle kısıtlar diye düşünüyorum. Ayrıca parça temini açısından da daha zorlayıcı olurlar.
 
Project car eğer ralli ve pist için olacaksa rwd olmalı diye düşünüyorum. Kasanın da rijit olması sebebiyle oyumu Taunus'dan yana kullanıyorum. Kaputu da oldukça geniş istediğin motoru yerleştir içine
 
  • Beğeni
Tepkiler: MrTurkmener
Rally için önden çekiş bir araç düşünüyorum pist için arkadan çekiş tam olarak aklımdaki arabanın görünüşünü tamamen değiştirmek taunusun büyük bir burnu var mazda görünüş olarak daha şık belkide kaputdan taşan bir motor bile olabilir mazdanın açılıp kapanır farlar hoş görünüşde büyük önem arz ediyor
 
İlerleyen zamanlar da olur da maddi gücüm olursa ben de piste yönelik az masraflı bir projelik araç yapmayı düşünüyorum, kafamda parça maliyeti ve parça uyumu açısından Ford Taunus, BMW E30-E34 ya da E36-46 Compact ,Fiat Palio-Punto, Renault Clio, Ford Fiesta gibi biraz daha realistik ve swaplanabilir araçlar tavsiyemdir.Ama her zaman gönlümden şöyle bitiğe yakın bir E36 Compact'ı yok paraya alıp delicesine doldurup swaplayıp pistte milyon tl lik 911'lerle eğlenmek geçer.Zaman ve kader tabii belki hiç göstermeyecek.o_OAma imkan olduğu takdirde Taunus 2.0'ı bile turbolayıp 200-250 bg yapıp biraz da piste yönelik hazırlasam ve piste girsem yeter.:Dİmkanınız yoksa hiç bulaşmayın derim, hem yarım kalır hem de hevesinizi yaşayamadan büyük bir zararla aracı satıp kurtuldum, dersiniz. :(Unutmadan kaportaya parça bulmak sorun değilse Ford Sierra 2.0 GLS ler var 125 bg süper projelik araçlar.Çoğu BMW'yi dağ yollarında dize getiriyor.Yan yan geçiyor.:D:D:D:p
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: MrTurkmener
Maddi sorunum yok ama başlangıç için daha ucuz yollu bir araba tercih etmeyi düşünüyordum bu şekilde bir kaç arap yapıp garajıma koymak istiyorum
 
Kadett olmadığı için astra işaretledim. Aslında astra kadett modelinin devamı kadett c kadett d kadett e astra f diyerek devam eder kasaları. Kadett e kasaya opelin 2.0 atmosferik veya turbo ünitelerini atanlar var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: MrTurkmener
bence ralli için de rwd düşünün. Escort Mk2 ler historical rallide efsane işler çıkarıyor. Taunusa alternatif bulabilirseniz mk2 escort da efsane olur
Hem ralli hem pistte çok iyi işler çıkarır.

escort_rally_012.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: MrTurkmener
İyi akşamlar merhabalar. Bilmiyorum daha önce hiç yarıştınız mı veya ulusal yada mahalli yarışları izlediniz mi? Benim size önerim memleketimizde pist imkanımız kısıtlı olduğundan dolayı ralli alanına yönelmeniz. Fakat ralli yapmamanız(Ne diyo la bu bebe demeden önce yazının devamını okuyunuz...). Öncelikle gerekli eğitimleri almanız lazım. Ardından ralli eğitimini aldıktan sonra çaylak sezonunuz için 2. el bir yarış aracı bakmanız. 2. el palio, flash, 131, kaddet, corsa a, astra gsi, saxo gibi başlangıç için uygun sayılabilecek araçları her sezonun sonunda veya başında rahatlıkla bulursunuz. Tabi iş araba ve eğitimle de bitmiyor, kendinize bir mekanik ekibi bulmanız gerekli. Bunun için de size önerim yarışan biriyle ortaklık kurmanız veya bir yarış garajıyla anlaşma sağlamanız bu sayede maliyeti daha da düşürebilirsiniz. Şimdi ralli yapmamanız kısmına gelmek istiyorum. Eğer niyetiniz bu sporu hobi olarak yapmaksa tırmanma yarışlarıyla bu işe başlayın derim. Çünkü ralli gerçekten çok kırıcı otomobil için(Cebinizde dahil). Tırmanma da ise daha kısa ve ralliye nazaran daha rahat etaplar olur. Tabi bir de etapların büyük çoğunluğunun asfalt olması da bunda etkili. Belli bir süre tırmanma yarışlarına katıldıktan sonra kendinizi ralli için yeterli görürseniz mutlaka katılın. Forumdan birini yarışırken görmek güzel olur...
 
  • Beğeni
Tepkiler: MrTurkmener ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...