KAPALI Projelik araçlar

Bana önereceğiniz araçlar


  • Kullanılan toplam oy
    24

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
12
Beğeni puanı
3
Konum
İzmir
Arkadaşlar merhaba öncelikle uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü fırsat bulamadığım bir düşüncem vardı eski bir araba alıp bu arabayı tamamen baştan yapmak fakat arabayı ya sadece pist için yada Rally için kullanacağım bu yüzden motorunu da değiştirmek istiyorum bunlara uygun araç arıyorum
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,305
Beğeni puanı
8,796
Kasa isimlerini de yazsan astra ve golf hangi kasalar
 

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
12
Beğeni puanı
3
Konum
İzmir
Golf mk1 ve mk2
Astra 1.6 Gls
Mazda 323 1.6 1.6i
 

bt

Takipçi
Stage 1
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,605
Beğeni puanı
41,599
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Projelik araçsa bunun için turbolar swap'lar filan da girebilir. Bunun için farklı farklı motor kombinasyonları için kaputunda yeri olan araçlar tercih edilirse daha iyi olur. Burada yurtdışındaki Mirafiori Abarth versiyonları nedeniyle Murat 131 ve 2.5 v6'lara kadar farklı motor seçeneklerinin yerleştirilebileceği Taunus'lar öne çıkıyor. Ben Taunus'u işaretledim. Diğer araçlar sizi daha küçük kaput hacimleriyle kısıtlar diye düşünüyorum. Ayrıca parça temini açısından da daha zorlayıcı olurlar.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
21,317
Beğeni puanı
57,701
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel

OzanDnz

Panpa
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,273
Beğeni puanı
2,562
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Project car eğer ralli ve pist için olacaksa rwd olmalı diye düşünüyorum. Kasanın da rijit olması sebebiyle oyumu Taunus'dan yana kullanıyorum. Kaputu da oldukça geniş istediğin motoru yerleştir içine
 

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
12
Beğeni puanı
3
Konum
İzmir
Ford taunus kaputun büyük olmas sebebiyle gözümde avantajlı eski kasalarının klasik görünüşü de harika
 

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
12
Beğeni puanı
3
Konum
İzmir
Rally için önden çekiş bir araç düşünüyorum pist için arkadan çekiş tam olarak aklımdaki arabanın görünüşünü tamamen değiştirmek taunusun büyük bir burnu var mazda görünüş olarak daha şık belkide kaputdan taşan bir motor bile olabilir mazdanın açılıp kapanır farlar hoş görünüşde büyük önem arz ediyor
 

Mt.Akina

Takumi Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,072
Beğeni puanı
12,292
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
İlerleyen zamanlar da olur da maddi gücüm olursa ben de piste yönelik az masraflı bir projelik araç yapmayı düşünüyorum, kafamda parça maliyeti ve parça uyumu açısından Ford Taunus, BMW E30-E34 ya da E36-46 Compact ,Fiat Palio-Punto, Renault Clio, Ford Fiesta gibi biraz daha realistik ve swaplanabilir araçlar tavsiyemdir.Ama her zaman gönlümden şöyle bitiğe yakın bir E36 Compact'ı yok paraya alıp delicesine doldurup swaplayıp pistte milyon tl lik 911'lerle eğlenmek geçer.Zaman ve kader tabii belki hiç göstermeyecek.o_OAma imkan olduğu takdirde Taunus 2.0'ı bile turbolayıp 200-250 bg yapıp biraz da piste yönelik hazırlasam ve piste girsem yeter.:Dİmkanınız yoksa hiç bulaşmayın derim, hem yarım kalır hem de hevesinizi yaşayamadan büyük bir zararla aracı satıp kurtuldum, dersiniz. :(Unutmadan kaportaya parça bulmak sorun değilse Ford Sierra 2.0 GLS ler var 125 bg süper projelik araçlar.Çoğu BMW'yi dağ yollarında dize getiriyor.Yan yan geçiyor.:D:D:D:p
 
Son düzenleme:

MrTurkmener

Taklacı Güvercin
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
12
Beğeni puanı
3
Konum
İzmir
Maddi sorunum yok ama başlangıç için daha ucuz yollu bir araba tercih etmeyi düşünüyordum bu şekilde bir kaç arap yapıp garajıma koymak istiyorum
 

yaso

TORNACI
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3,091
Beğeni puanı
11,052
Konum
Antalya
Marka
Opel
Kadett olmadığı için astra işaretledim. Aslında astra kadett modelinin devamı kadett c kadett d kadett e astra f diyerek devam eder kasaları. Kadett e kasaya opelin 2.0 atmosferik veya turbo ünitelerini atanlar var.
 

yaso

TORNACI
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3,091
Beğeni puanı
11,052
Konum
Antalya
Marka
Opel
Kadett olmadığı için astra işaretledim. Aslında astra kadett modelinin devamı kadett c kadett d kadett e astra f diyerek devam eder kasaları. Kadett e kasaya opelin 2.0 atmosferik veya turbo ünitelerini atanlar var.
Örneğin;

2.0 T ünitenin potansiyeli, harika bir sleeper
 

OzanDnz

Panpa
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,273
Beğeni puanı
2,562
Konum
İstanbul
Marka
Ford
bence ralli için de rwd düşünün. Escort Mk2 ler historical rallide efsane işler çıkarıyor. Taunusa alternatif bulabilirseniz mk2 escort da efsane olur
Hem ralli hem pistte çok iyi işler çıkarır.

 
Son düzenleme:

alpy

Taklacı Güvercin
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
18
Beğeni puanı
38
İyi akşamlar merhabalar. Bilmiyorum daha önce hiç yarıştınız mı veya ulusal yada mahalli yarışları izlediniz mi? Benim size önerim memleketimizde pist imkanımız kısıtlı olduğundan dolayı ralli alanına yönelmeniz. Fakat ralli yapmamanız(Ne diyo la bu bebe demeden önce yazının devamını okuyunuz...). Öncelikle gerekli eğitimleri almanız lazım. Ardından ralli eğitimini aldıktan sonra çaylak sezonunuz için 2. el bir yarış aracı bakmanız. 2. el palio, flash, 131, kaddet, corsa a, astra gsi, saxo gibi başlangıç için uygun sayılabilecek araçları her sezonun sonunda veya başında rahatlıkla bulursunuz. Tabi iş araba ve eğitimle de bitmiyor, kendinize bir mekanik ekibi bulmanız gerekli. Bunun için de size önerim yarışan biriyle ortaklık kurmanız veya bir yarış garajıyla anlaşma sağlamanız bu sayede maliyeti daha da düşürebilirsiniz. Şimdi ralli yapmamanız kısmına gelmek istiyorum. Eğer niyetiniz bu sporu hobi olarak yapmaksa tırmanma yarışlarıyla bu işe başlayın derim. Çünkü ralli gerçekten çok kırıcı otomobil için(Cebinizde dahil). Tırmanma da ise daha kısa ve ralliye nazaran daha rahat etaplar olur. Tabi bir de etapların büyük çoğunluğunun asfalt olması da bunda etkili. Belli bir süre tırmanma yarışlarına katıldıktan sonra kendinizi ralli için yeterli görürseniz mutlaka katılın. Forumdan birini yarışırken görmek güzel olur...
 
Üst