KAPALI R19 ve Sorunları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
Öncelikle selamlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım.
Yaklaşık 1 hafta önce 2. Araba olarak Jetta'nın yanına R19 almış oldum. Araç 1.6 RNE Alize 180.000KM'de. Ancak bazı sorunları var bunlar hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.

  1. Motor soğuk iken LPG'de rölanti düzensiz, genellikle stop ediyor. Isınınca veya benzine geçince böyle bir sorun yok.
  2. Sağ ön lastik 2-3 CM geride ancak araçta çekme sorunu yok. Sadece çamurluğa sürtüyor bazen. Bu ciddi bir sorun mu?
  3. Vites yolları çok kötü. Ya da Jetta'dan sonra bana öyle geliyor. Genellikle vitesleri karambole atıyorum şanslıysam geçiyor. 2 yerine 4'e atıp yokuşta kaldığım çok oldu. Vites yolları için bir şey yapmak mümkün mü?
  4. Arka cam rezistansı çalışmıyor. Ve ön havalandırma yönünü değiştiremiyorum. Ön cama ayarlasam bile sürekli ortadan suratıma üflüyor. Konsolu sökmek gerekir mi?
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,770
Beğeni puanı
15,627
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
Rölanti motoru sıklıkla bozulabilir, yenisini alsanız da 5-6 bin km sonra tekrardan değiştirmek gerekiyor, orijinali alınmadıysa.Size tavsiyem eğer orijinal bir rölanti motoru bulursanız değiştirin.Orijinalini bulamazsanız, rölanti motorunun soketini çıkarıp kendiniz tornavida ile mevsime göre gaz ayarı yapın.Isınınca rölanti normalden biraz daha yükselir ama ısınıncaya kadar istop etme sorunundan muaf olursunuz.


Lastik diğer tarafa göre 2-3 cm kayması varsa bir rot-balans yaptırın eğer yine bir sıkıntı varsa lifte kalkıkken aracın altından darbe alıp almadığına bakınız keza darbe alan aracın teker açıklıkları birbirini tutmayabilir.

Vites yolları konusunda yapılacak pek bir şey yok eski araçlarda bindiğiniz Jetta’ya oranla daha kararsız olurlar.Daha evvel eski araç tecrübeniz yoksa zamanla alışırsınız, yok varsa bir gariplik olduğunu seziyorsanız o zaman bakarsınız duruma göre.

Ön havalandırmayı kapalı konuma getirirseniz sağ ve sol tarafın gücü artar ortadan hava gelmez.Rezistans ise genelde eski araçlarda problemlidir, yollarından-hatlarından biri kopuk olduğu için çalışmıyordur.Ustaya göstermeniz gerekir.

Bu arada aracınız hayırlı uğurlu olsun canınızı sıkmayın her eski araçta bu ve bunun gibi sıkıntılar olabilir normaldir, önemli olan hangisinin nasıl çözüleceğini bilmek ve biraz sanayi çevresi oluşturmaktır.Bir de eğer sanayide güvenilir ustanız yoksa o ustayı bulana kadar her ustayım diyenin lafıyla iş yapmayın farklı farklı yerlere sorun, bir arızadan bahsedildiğinde haydi hemen sökelim diyelim ustadan daha ziyade kardeşim önce biraz uğraşalım olmazsa o zaman bakalım diyen bir usta yani açıkcası sizi ve cebinizi yormayacak usta bulmak gerek.
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,072
Beğeni puanı
42,546
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
1. lpg'deki sorunun birden çok olası sebebi var. lpg filtresi, beyni, enjektörleri, afr ayarı vs.vs. LPG konusuna daha hakim arkadaşlar daha iyi yardımcı olur.

2. keşke o durumdaki bir arabayı satın almasaydınız. tekerleğin seyir halinde yoldan aldığı sert bir darbe nedeniyle küçük eğilmeler olabiliyor. Ama asla çamurluğa sürtecek düzeyde olmaz bunlar. Aracınız sağlam bir kaza yapıp kötü onarılmış belli ki. bazı lastikçilerde bu tarz yamulmalar için çözümler geliştirildi. çamurlukla lastik arasına bir piston konarak lastik ittiriliyor. Sistem basit ama efektif, olay kontrollü kanırtmadan ibaret. =) Bu sayede amortisör kulesinden gerçekleşen küçük yamulmalar, temiz bir rot ayarı sağlayacak kadar düzeltiliyor. bulunduğunuz ilde onu araştırın.

3. Vites kolu tamir takımı diye bir ürün var. Onlarla buna çözüm bulunuyor. Başta vites kolunu şanzımana giden çubuğa bağlayan delikli istavroz parça başta olmak üzere birkaç parça daha değişiyor, halloluyor.

4. Arka cam rezistansının ilk olarak sigortasını, sonra da rezistansın cama yakın yerlerdeki kablo bağlantılarını kontrol edin. Oralarda sıkıntı yoksa oto elektrikçi yolu gözükür. Havalandırmayı yönlendiren mekanizmada sıkıntı var belli ki. R19 modelinin yapısına hakim olmadığım için sökmek gerekir mi net bir şey söyleyemiyorum.
 

PULAT

Gökhan KARAHANLI
Panpa
Beta Programı
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
859
Beğeni puanı
2,458
Puanları
2,520
Yaş
38
Konum
Trabzon
Marka
Renault
Öncelikle selamlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım.
Yaklaşık 1 hafta önce 2. Araba olarak Jetta'nın yanına R19 almış oldum. Araç 1.6 RNE Alize 180.000KM'de. Ancak bazı sorunları var bunlar hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim.

  1. Motor soğuk iken LPG'de rölanti düzensiz, genellikle stop ediyor. Isınınca veya benzine geçince böyle bir sorun yok.
  2. Sağ ön lastik 2-3 CM geride ancak araçta çekme sorunu yok. Sadece çamurluğa sürtüyor bazen. Bu ciddi bir sorun mu?
  3. Vites yolları çok kötü. Ya da Jetta'dan sonra bana öyle geliyor. Genellikle vitesleri karambole atıyorum şanslıysam geçiyor. 2 yerine 4'e atıp yokuşta kaldığım çok oldu. Vites yolları için bir şey yapmak mümkün mü?
  4. Arka cam rezistansı çalışmıyor. Ve ön havalandırma yönünü değiştiremiyorum. Ön cama ayarlasam bile sürekli ortadan suratıma üflüyor. Konsolu sökmek gerekir mi?
1- Gaz ayarına baktır arabandaki sistem muhtemelen tam sıralı sistem değildir. Birde gaz kalabağinin yarım kapatılmış olması lazım değilse patlatma filanda yapar.
2- Şansın varsa sağ ön salıncak değişimiyle durum düzelir. Eğer düzelmezse bu o bölgeden kaza yapılmış ve araç tam gönyesine alınmamış demek olabilir.
3- Vites levyesinin ucunda bir lastik takoz var onu değiştir. Ayrıca vites sertleştirici yay var onuda değiştir. 2 si 50 lira bile tutmaz. Bunları yaparsan %90 sorunun çözülür.
4- Arka cam rezistansı elektrik hattından veya sigorta kutusundan kaynaklı olabilir. Bir ihtimalde daha önce araca film yapılıp geri sökülmüşse rezistanslara zarar vermiştir. Şayet böyleyse durum tek çözüm arka camı değiştirmek olur. oda tahminen sök takıyla birlikte en az 500 tl.
Ön cam havalandırması olayının birden çok sebebi oluyor. İkisininde en temel çözümü konsolu söktürmekten geçer. Orta havalandırmaları kapattığın halde üflüyorsa panellerin yanlarında havayı kesen süngerler var onlar kopup dağılmıştır dolayısıyla boşluklardan hava akışı devam ediyordur. Bir başka sebebi havayı cama yönlendiren paneller kırık olabilir. Bir diğer sebebide yönlendirmeyi yaptığın kalorifer kumanda panelinin arkasında bisiklet fren teline benzer teller var düğme döndükçe çekip yönlendirmeyi yapan. Kopmuş ya da çıkmış olabilir. İlk arabamdı r19 6 ay dayanabilmiş sonrasında satmıştım.
 

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
İlerde aracı satmayı düşünürsem geçmişi belli olsun diye yapılanları buraya yazıyorum mesaj kirliliği gibi duruyorsa kusura bakmayın.

Araçta 2 gündür yoğun şekilde yağ kaçağı vardı. Kaputu açıp baktığımda yağın soğutma haznesinden geldiğini gördüm. Açıp baktığımda ise soğutma suyuna yağ karıştığını gördüm. Sanırım ilk safhaları fazla bir tortu beyazlık yoktu sadece kapak çevresinde birikmişti. Yağ eksiltme ve beyaz dumanda yok. Çekişte soğuk çalışmada da bir sorun yoktu. Ustama bıraktım 1 2 saat önce. Bu motorlarda kronikmiş maalesef. Şu an motor iniyor :/
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,770
Beğeni puanı
15,627
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
Bugün bagajda bir supriz ile karşılaştım. RTe donanımdan hiçbir eksikliğimiz kalmadı herhalde. Jantlar RTe, klima var, motor K7M, koltuklar RTe şimdide bagajdan RTe'de bulunan radyo kumandası çıktı. Aracın ruhsata yanlış yazıldığını bile düşünmeye başladım :)
Ekli dosyayı görüntüle 24028
Hocam aracınız için ayrı bir başlık açıp oradan paylaşırsanız almak isteyenler için faydalı bilgi paylaşıyorsunuz.O yılların Renault'ları özelllikle donanımlıysa çok hoş olur K7M R19 kasasını çok iyi bir şekilde yürütür tahminimce.Motor için ise geçmiş olsun, yaptırmışsınız şimdi ise binme zamanı sağlık olsun diyelim.
 

PULAT

Gökhan KARAHANLI
Panpa
Beta Programı
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
859
Beğeni puanı
2,458
Puanları
2,520
Yaş
38
Konum
Trabzon
Marka
Renault
Yay değil dişli sıyırmış Komple el freni tabancasını değiştirmeniz gerekli. catcar.info bu siteden araç tipinize göre parça koduna ulaşıp internetten de sipariş verebilirsiniz.
 

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
Bugün bagajda bir supriz ile karşılaştım. RTe donanımdan hiçbir eksikliğimiz kalmadı herhalde. Jantlar RTe, klima var, motor K7M, koltuklar RTe şimdide bagajdan RTe'de bulunan radyo kumandası çıktı. Aracın ruhsata yanlış yazıldığını bile düşünmeye başladım :)
Screenshot_20200222-164851_WhatsApp.jpg
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,540
Beğeni puanı
18,680
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Öyle bir konu açmayı düşündüm ama yeterince bilgim olduğundan emin değilim.
Biraz görsel ekleyerek günlük kıvamında buraya yazdıklarınızı yazsanız bile yeter bence. Zaten teknik bilgi isteyen biraz google araştırmasıyla bulur kullanıcı deneyimi daha önemli bu konuda biraz araya kaynıyo gibi oluyo yazdıklarınız
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,540
Beğeni puanı
18,680
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Sadece lpg için yazıyorum. Aracınız karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu? Enjeksiyonluysa sıralı mı yarı sıralı mı takmışlar lpg yi. Lpg motor ısınana kadar problemli bi yakıttır. Karbüratörlüyse jikle kullanmanız enjeksiyonluysa ısınana kadar benzin kullanmanızı öneririm. Sıralı sistem varsa kendisi yapar zaten bu geçişleri
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,072
Beğeni puanı
42,546
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Arkadaşlar şimdi arabayı park ederken el frenini çektim dişli tutmadı. Çekince tekerler kilitleniyor ancak el freni sabit durmuyor geri düşüyor. Telde bir sorun yok sanırım yayı mi koptu acaba? Havanın soğuk olması dışında bugün başka bir şey yoktu neden durduk yere mekanizma bozuldu ki? Tahmini masrafı ne olur şu an altına takoz koydum el freninin öyle duruyor.
Sıkıntı el freninin el fren kolu tarafındaki mekanizmadan kaynaklanıyor. El frenini yukarıda tutacak dişli kırılmış. Clio IV kasada aynı arıza için orta konsolu komple sökmek gerektiğini söylemişlerdi. Muhtemelen R19 o kadar karmaşık değildir ve muhtemelen yine lifte kaldırmadan içeriden onarılabilecek bir sorundur. Mekanizma genelde komple el freni koluyla birlikte satılır. 100-150 ₺ arası çözülür diye tahmin ediyorum.
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,540
Beğeni puanı
18,680
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Sanayide bi ustasına danışın derim, benim aracımda sadece el frenini sabit tutan dişli ayrı satılıyordu belki sizde de öyledir boşa komple kol almayın
 

UCY

Asfalt Kurutucu
Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
91
Beğeni puanı
193
Puanları
535
Yaş
22
Konum
İstanbul
Marka
Audi
Bende tam bilmiyorum. Bildiklerim: piston, ana yatak, kol yatak, gezer ay yatak, subap takım, subap gaydı, triger, devirdaim, buji, termostat.
Fazlası olabilir tam bilmiyorum maalesef. Blokta işlem gördü ek olarak. Komple hortumlar, bağlantılar, şanzıman, körüklerde elden geçti aklıma gelen.
oo her yerden girişilmiş motora işçilik iyiyse uzun yıllar sorunsuz hizmet eder size o araba.
hayırlı olsun..
 

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
K7M'ler 1.6 8v-90bg, F3P'lerse 1.8 8v-107 bg, Hatchback 1.8 RTi'ler Fransız üretimi ve en dolu versiyonu diye biliyorum, siz konunuzu açın görsellerle renklendirin bilgili arkadaşlar zaten yardımcı olurlar.Ben de çok hakim değilim R19'a.
Bir arkadaşımda stickerlarına kadar orijinal 2001 110binde RTe modeli var. Onunla yan yana geldiğimizde bol bol fotoğraf çeker RNe ile RTe arasındaki farkları ve görece yorulmuş bir R19 ile diri bir R19'un hissettirdikleri hakkında bir yazı yazabiliriz almayı düşünenler için. Teşekkürler öneriniz için. Güncel bir fotoğrafını koyayım şimdilik :)
Screenshot_20200307-000318_Photos.jpg
 
Son düzenleme:

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
@Mt.Akina Teşekkürler yorumunuz ve iyi dilekleriniz için.
Rölanti motorunda ki sorun benzin/LPG ayrımı yapar mı? Benzinde sorunsuz çalışması kafamı karıştırıyor benim.

Evet aracın sağ önden kazası var. Aks düzeltilip takılmış sanırım ama araçta sağ sol çekme nasıl olmuyor onu da anlamadım.

Vites yolları sanırım çanakla ilgili. Çünkü 2001 RTE Alize kullanan arkadaşımın vitesleri benimkine kıyasla kemik gibi. Şanzımanda sorun olmasın yeterli çanak falan değiştirmek zor işler değil diye biliyorum. Mesela 1'e atınca 1'de mi yoksa boşta mi anlaşılmıyor. Elimle sağ sol yaptığımda bile boştaymış gibi rahatça oynuyor.

Havalandırmada canımı sıkan ön camı ısıtmaması. Hava çıkıyor ama çok az. Düğmeyi çevirdiğimde boşa dönmüyor tıkır tıkır ediyor ama hiçbir şey değişmiyor. Arka rezistans yollarını kontrol etmiştim bir sorun yok gördüğüm kadarıyla. Düğmesine basınca hem panelde hem düğmede ışık yanıyor aktif oluyor ama ısınmıyor nedense.

Dediğiniz gibi sanayi çevrem maalesef yok. Yetkili servis dışında hiç sanayiyle muhatap olmadım. Bu konuyuda sanayiye gittiğimde biraz bilgili gözükmek için açtım, bu bir şeyi bilmiyor geçirelim diye düşünmesinler :)
 
Son düzenleme:

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
2,099
Beğeni puanı
5,885
Puanları
4,270
Yaş
23
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
1. Sorun için en sağlıklısı tüpçüye gitmek, tüp ayarı gibi basit bir sorun bile olabilir

2. Sorun kazadan dolayı olmuş olabilir, yine en sağlıklısı rotçu ön düzenciye gidip baktırmak

3. Sorun eski araba yani sonuçta jettadan geçtiniz diye alışma süreci olabilir, şanzıman yağı değişilmemiştir kesin, onu değiştirirseniz belki bir rahatlama olabilir

4. Sorun arka cam rezistansı büyük ihtimalle eskiden bir cam filmi yapılmış ve sökülmüş bundan dolayı rezistans zarar görmüş. Cam filmi yenilenmiş yada komple sökülmüştür yani.
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,770
Beğeni puanı
15,627
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
@Mt.Akina Teşekkürler yorumunuz ve iyi dilekleriniz için.
Rölanti motorunda ki sorun benzin/LPG ayrımı yapar mı? Benzinde sorunsuz çalışması kafamı karıştırıyor benim.

Evet aracın sağ önden kazası var. Aks düzeltilip takılmış sanırım ama araçta sağ sol çekme nasıl olmuyor onu da anlamadım.

Vites yolları sanırım çanakla ilgili. Çünkü 2001 RTE Alize kullanan arkadaşımın vitesleri benimkine kıyasla kemik gibi. Şanzımanda sorun olmasın yeterli çanak falan değiştirmek zor işler değil diye biliyorum. Mesela 1'e atınca 1'de mi yoksa boşta mi anlaşılmıyor. Elimle sağ sol yaptığımda bile boştaymış gibi rahatça oynuyor.

Havalandırmada canımı sıkan ön camı ısıtmaması. Hava çıkıyor ama çok az. Düğmeyi çevirdiğimde boşa dönmüyor tıkır tıkır ediyor ama hiçbir şey değişmiyor. Arka rezistans yollarını kontrol etmiştim bir sorun yok gördüğüm kadarıyla. Düğmesine basınca hem panelde hem düğmede ışık yanıyor aktif oluyor ama ısınmıyor nedense.

Dediğiniz gibi sanayi çevrem maalesef yok. Yetkili servis dışında hiç sanayiyle muhatap olmadım. Bu konuyuda sanayiye gittiğimde biraz bilgili gözükmek için açtım, bu bir şeyi bilmiyor geçirelim diye düşünmesinler :)
Eğer benzinde düzgün çalışıyorsa, belki LPG'de subaplar sıkma yapmıştır, subap ayarı gerekebilir, sanırsam olayınız rölanti motoruyla alakalı değil çünkü öyle olmuş olsa benzinde hem LPG'de yapar.Subap ayarı ile yukarıdaki arkadaşların dediği gibi gaz ayarı ile alakalı bir problemi olabilir.

Şasi düzeltmeye girdiyse gönyeyi düzeltilmiş aks ile ayarlamışlardır, ondan dolayı da düz gidiyordur, şaseye ve rot-balans'a girmiştir.

Eğer şanzıman falan derlerse elletmeyin ama çanak ve başka ufak parçalarsa değiştirilebilir.

Evet önceden bilgi almanız çok mantıklı ve isabetli olmuş.Eğer tavrınızı baştan koyarsanız çekinirler, bir de size tavsiyem-araçla alakalı değil- sanayiye giderken aracın içine tespih falan asın sağına soluna ''haydar'' isimli sopa koyun.Aracın arkasına takım çantası koyun, biraz da kirli sakal bir vaziyette giderseniz, gözlük vesaire de yoksa size muameleleri çok daha farklı olacaktır.(Espiri falan yaptığım anlaşılmasın gayet ciddiyim, esnaf böyle insanlarla anlaşabiliyor)
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,072
Beğeni puanı
42,546
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Neden olur ki bu? Bugün 4 kapıda donmuştu sallaya sallaya kastırarak açtım kapıyı. Onla bir alakası olabilir mi? Yoksa eskidiği için normal bir durum mu?
Kapıyı o şekilde açmanız kapı fitillerinizi yer. Çok kanırttıysanız belki kilit mekanizmasını yer. Bir şey olduysa birkaç güne onların kokusunu ayrıca alırsınız :). Ama el frenininin onunla alakası olmaz. Eskidiği için normal bir durum. Yıllanmış arabanın gördüğünüz duyduğunuz hissettiğiniz her parçası sorun çıkarabilir.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,072
Beğeni puanı
42,546
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Sadece şoför kapısını zorladım. Öğleye doğru kapılar çözülünce fitillere silikon spreyi sıktım. Herhalde artık donmaz.
Bahsettiğiniz parça bu mu oluyor? Komple mekanizma? Değişmesi için lifte mi kalkması lazım?
Değişim için lifte kalkması gerekmeyebilir. Parça o. Yine de satıcıya içinde mekanizmayı da içeriyor değil mi diye sorun. Daha önce duymadığım bilmediğim şekilde sadece kol da satılıyorsa size mahçup olmayayım =)

Eğer çok para vermek istemezseniz açıp kendiniz de bakabilirsiniz.

Aşağıdaki görselde iki tane küçük siyah parça var. Onlar yerinden çıkmış veya sıkışmış olabilir. Bir de yayı vardır bunun. O yay da yerinden çıkmış olabilir. Aşınma dışı küçük bir sorunun onarımı yeterli gelecekse komple el frenini almanıza gerek kalmayabilir.
1581444042525.png
 

1987EP

Profesör
Beta Programı
Katılım
3 Şub 2020
Mesajlar
679
Beğeni puanı
511
Puanları
1,145
Konum
Bavaria
Marka
Volkswagen
Güncelleme yapmak istedim. Yardımcı olanlara tekrardan teşekkürler.
LPG sorunu ayar ile çözüldü. Şu an stop etme sorunu yok.
Vites yolları için çanak ve şanzıman yağı değişti. Yine net değil ama eskisine kıyasla çözüldü diyebiliriz.
Rezistans kendi kendine çalışmaya başladı. Eski sahibine sordum daha önce film uygulanmamış ayrıca bütün camlarında Renault logolu olması dikkatimi çekti.
El freni değişimi yapıldı.
Şu an kalan sorunlar:
Ön teker hala geride.
Elektrikli cam inerken sorun yok ama çıkarken çok yavaş.
Havalandırmayı şu anlık ızgaraları kapatarak çözdüm. Kapanınca direkt cam altından üflüyor.
Klima çalışmıyor eski sahibi gazi yok dedi usta motor çalışmıyor dedi. Yaz gelince bir gazını doldurup deneyeceğim.
Birde ek olarak 32 litre LPG ile 330 KM şehiriçi yaktı. Geneli sıkıştırdım performansını merak ettiğim için. Ancak bu tüketim iyi mi kötü mü bilmiyorum bilgilendirebilir misiniz?
 
Son düzenleme:

UCY

Asfalt Kurutucu
Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
91
Beğeni puanı
193
Puanları
535
Yaş
22
Konum
İstanbul
Marka
Audi
Güncelleme yapmak istedim. Yardımcı olanlara tekrardan teşekkürler.
LPG sorunu ayar ile çözüldü. Şu an stop etme sorunu yok.
Vites yolları için çanak ve şanzıman yağı değişti. Yine net değil ama eskisine kıyasla çözüldü diyebiliriz.
Rezistans kendi kendine çalışmaya başladı. Eski sahibine sordum daha önce film uygulanmamış ayrıca bütün camlarında Renault logolu olması dikkatimi çekti.
El freni değişimi yapıldı.
Şu an kalan sorunlar:
Ön teker hala geride.
Elektrikli cam inerken sorun yok ama çıkarken çok yavaş.
Havalandırmayı şu anlık ızgaraları kapatarak çözdüm. Kapanınca direkt cam altından üflüyor.
Klima çalışmıyor eski sahibi gazi yok dedi usta motor çalışmıyor dedi. Yaz gelince bir gazını doldurup deneyeceğim.
Birde ek olarak 32 litre LPG ile 330 KM şehiriçi yaktı. Geneli sıkıştırdım performansını merak ettiğim için. Ancak bu tüketim iyi mi kötü mü bilmiyorum bilgilendirebilir misiniz?
lastiğin geride olmasını şaseciyle halledebilirsiniz, sıkıştırdığınız halde araç gayet az yakmış ayarı güzel olmuş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst