RENAULT FLUENCE 1.5 DCI ICON EDC

Şanzıman 7-dsg kadar hızlı değil ama onun kadar kırılgan da değil.An itibari ile aracım 84 binde ve şanzıman çok şükür saat gibi.Ama doğruyu söylemek gerekirse 6 ileri tork konvertörlü bir şanzımanı olsaydı daha korkusuz binerdim.Çift kavrama biraz narin hissettiriyor.
Eniştemin arabası 90.000 de şanzıman beyni arızası yaşayıp yaklaşık 6.000TL ödemişti umarım başınıza gelmez
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Şanzıman işi şans işi hocam zaman neyi gösterir bilemeyiz.6000₺ ise böyle bir araba için çok ciddi rakam.
Arabanin degerinin 1/10 u gibi birsey yapiyor . Yeni araclarda skodadan tutun Vw sine Opeline kadar butun araclarda Şanziman sorunu olabiliyor . Digerleride cok uygun fiyatlar sayilmazlar

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: kalender195
Premium tork konvertörlü araçlara çıkmadıkça maliyet açısından kompakt sınıfta manuel almak daha mantıklı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Coskun
manuel arka iterden otomatik önden çekere geçmek istedim ve bu günde bende fluence aldım icon bakarken joy aldım uygun ve temiz olduğu için ilk günümün ortalaması 10.0lt idi c180 le 7-8 le gezerken flu da 10 beni çok şaşırttı ilk kez renault bir araça bindim ilk intiba tam bir f/p olması ve edc güzel çalışıyor +/- deki komutlar iyi 4.900 çivarı çeviriyor ilk gazlarken garip oldum eski arabamın tam yürümryr başladığı zamanlar dizelin devri bitiyor bakalım aramız iyi gibi icon bakmaya başladım bile piyasası çok güzel hemen satıllıyor
 
manuel arka iterden otomatik önden çekere geçmek istedim ve bu günde bende fluence aldım icon bakarken joy aldım uygun ve temiz olduğu için ilk günümün ortalaması 10.0lt idi c180 le 7-8 le gezerken flu da 10 beni çok şaşırttı ilk kez renault bir araça bindim ilk intiba tam bir f/p olması ve edc güzel çalışıyor +/- deki komutlar iyi 4.900 çivarı çeviriyor ilk gazlarken garip oldum eski arabamın tam yürümryr başladığı zamanlar dizelin devri bitiyor bakalım aramız iyi gibi icon bakmaya başladım bile piyasası çok güzel hemen satıllıyor
İcon alın hocam kesinlikle çok memnun kalırsınız
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bizdede privelege 2012 110 edc var . Bide 2.5 v6 170 hp otomatik araç var . Fluence i kendim eleştireyim hiç tarafsız; 110hp ama çok çok iyi yürüyor. Bizim araçta bide ufak çaplı bi yazılım var hakkını veriyor az bi gaza dokunuşla rahat ilerliyor. Az yakıyor zaten . Çok dayanıklı 130 binde şuan ama acaba şurasına burasına bişemi olur diğe en ufak bi korkum yada belirti yok. Edc de bence rahat 105 hp dsg 7 jetta hızlı vites atoyordu ama beni biraz yoruyordu kalkmıyor kalkmıyor birden çıldırıyor vs. Edcde sadece 1 den 2 ye geçerken bi sarsıntı oluyor 100 de 1 falan . Dip gaz deilde yavaş yavaş basınca daha iyi şehir içi yormuyor bu kullanımda . Kalkışı ara hızlanması iyi ama 120-130 dan sonra fena deil 110 hpye göre iyi ama 1.6 105 hp atmosferik vectra c daha iyi o hızlarda bence. Konfor ; biraz langır lingirlik var tr yollarında , sert. Viraj çok iyi deil biz biraz alçalttık iyileşdi. Espyi kaptmaz basarsanız ıkı veriyor tam kapanmıyor devreye sokuyor. Dağ bayır vurduk bi sıkıntısı olmadı . Yokuşta bi afet. Arka baş biraz engin . Malzemeler biraz kalitesiz gibi ama sağlam şimdilik . Trimler var ufak tefek . Privelege donanımda direk belli ediyor , bi xenonları bi harika . Bence alınabilitesi olan tr koşullarına uygun bi araç. Biraz kişiselleştirirseniz yakışıklıda oluyor.
 
Öncelikle arabanızın rengi çok hoş, kazasız belasız binersiniz inşallah :) Fluence'in içi geniş ama klostrofobik bence özellikle arka taraf, önde sorun yok. Tavanını gereksiz şekilde eğimli yapmışlar ve bu yüzden arka cam epey ufalıyor ve bu beni biraz bunalttı. C kasa corsa daha ferah hissetiriyordu ne yalan söyleyeyim :D Bana yalıtımı ve konforu güzel gelmişti fiyatına göre. 1.6 atmosferik tüplüydü bindiğim, gidişi de klasik 1.6 işte öldürmüyor da güldürmüyor da :D Geçen gün de dizel otomatiğine bindim 1den 2ye geçerken sarstığı oluyor bazen ama baya acemi gibi atıyordu, onun dışında geçişleri güzel ve dsg'den bi çıt yavaş.(not: direksiyona geçmedim hiç) Beni şaşırtan yanı 133binde olup hiç kavrama değişmemiş olmasıydı. Bunlarda ıslak kavrama mı yoksa kuru kavrama mı var?
 
Merhabalar. Aracınızı güle güle kullanın. :)

Konuyu kirletmek istemiyorum ancak merak ettiğim birkaç şey var. 1.3 Mj Linea kullanıyoruz ve imkanlar el verirse 1.6 Benzin+Lpg motora geçmeyi düşünüyoruz. Renault donanımlarını iyi bildiğim için Fluence Dynamique 1.6 Manuel araştırıyorum. (İmkanlar el verirse değiştireceğiz. Net birşey yok) Boş Fluence hakikaten beğenilecek gibi değil. Privilege + Xenon + Sunroof ve olabilirse ekranlı olmasını çok isterdim ancak içi bej olması bana göre rezalet.. İcon'a çıkmayaca gerek olmayacağını düşünüyorum.

Merak ettiklerimi satır satır yazıyorum ancak gerçekten konuyu kirletmek istemiyorum. Eğer rahatsız olursanız lütfen belirtin yönetim silsin.
- 1.6 motorların hepsi 5 ileri sanırım. Şanzıman oranlarını bilen var mı? (Megane II bile 6 ileriydi :D)
- Makyajlı ile makyajsız arasında konfor olarak çok fark var mı?
- Yol tutuş ve yalıtımı Linea'ya göre ne kadar daha iyi acaba? En merak ettiğim bu. Kullanan var mı?
- Aslında makyajlı FD6 almak istiyoruz ancak aynı yıl daha fazla donanım ve daha ucuz yürütme imkanları açık ara Fluence'ye itiyor. Muadili FD6 60-65 bin TL iken Fluence 48 bini geçmiyor. Aradaki rakam kadar konfor ve yol tutuş farkı olacağını düşünmüyorum ama yine kullanan varsa ''Civic'e göre rezalet'' kelimesi kullananların haklılık payı var mı?

Konuyu her zaman takip ediyordum. İnsanlardaki algı bu aracın neredeyse B segmenti ile aynı yol tutuş ve konfora sahip olduğu yönünde.. Megane 3 Privilege Dci + Edc çok kısa süre kullandım ancak hiçbir sonuca varamadım. Araç kazalı ve 150 bini geçmişti. Zaten kullandığım 6-7 km idi. Linea'yı satıp aradaki fark çok az olacağı için ve benzinli aracın bakımı, bakım fiyatları ve konforu daha avantajlı olacağı için düşünüyoruz.

Cevaplarınız için teşekkürlerimi sunuyorum.
Saygılarımla
 
Merhabalar. Aracınızı güle güle kullanın. :)

Konuyu kirletmek istemiyorum ancak merak ettiğim birkaç şey var. 1.3 Mj Linea kullanıyoruz ve imkanlar el verirse 1.6 Benzin+Lpg motora geçmeyi düşünüyoruz. Renault donanımlarını iyi bildiğim için Fluence Dynamique 1.6 Manuel araştırıyorum. (İmkanlar el verirse değiştireceğiz. Net birşey yok) Boş Fluence hakikaten beğenilecek gibi değil. Privilege + Xenon + Sunroof ve olabilirse ekranlı olmasını çok isterdim ancak içi bej olması bana göre rezalet.. İcon'a çıkmayaca gerek olmayacağını düşünüyorum.

Merak ettiklerimi satır satır yazıyorum ancak gerçekten konuyu kirletmek istemiyorum. Eğer rahatsız olursanız lütfen belirtin yönetim silsin.
- 1.6 motorların hepsi 5 ileri sanırım. Şanzıman oranlarını bilen var mı? (Megane II bile 6 ileriydi :D)
- Makyajlı ile makyajsız arasında konfor olarak çok fark var mı?
- Yol tutuş ve yalıtımı Linea'ya göre ne kadar daha iyi acaba? En merak ettiğim bu. Kullanan var mı?
- Aslında makyajlı FD6 almak istiyoruz ancak aynı yıl daha fazla donanım ve daha ucuz yürütme imkanları açık ara Fluence'ye itiyor. Muadili FD6 60-65 bin TL iken Fluence 48 bini geçmiyor. Aradaki rakam kadar konfor ve yol tutuş farkı olacağını düşünmüyorum ama yine kullanan varsa ''Civic'e göre rezalet'' kelimesi kullananların haklılık payı var mı?

Konuyu her zaman takip ediyordum. İnsanlardaki algı bu aracın neredeyse B segmenti ile aynı yol tutuş ve konfora sahip olduğu yönünde.. Megane 3 Privilege Dci + Edc çok kısa süre kullandım ancak hiçbir sonuca varamadım. Araç kazalı ve 150 bini geçmişti. Zaten kullandığım 6-7 km idi. Linea'yı satıp aradaki fark çok az olacağı için ve benzinli aracın bakımı, bakım fiyatları ve konforu daha avantajlı olacağı için düşünüyoruz.

Cevaplarınız için teşekkürlerimi sunuyorum.
Saygılarımla


Bence 1.5 110 luk alın benzinli baya yakıyormuş yorar saten dizel motorda 45-50 arası , dizel dci motor sağlamdır. Makyajlıyla makyajsız arasında konfordan ziyade ön tampon farlar ve ef püf haricinde bi fark yok diye biliyorum. hatta tampon ve farlarıda değişip makyajlı kasaya çevirebiliyorsunuz. boşları gerçekten hoşuma gitmiyor fluencelerin privelege en full u saten aşşaları bence çok gördüğümüzden mi ne çok sıradan.
Lineayla kıyaslamayın bile bence. Yol tutuş ; araba çok yüksek biraz saçmalayabiliyor düşürmek gerek spor yay vs.
Fd6 60-65 mi ? 1.6 atmosferik motorla fluencenin dizel motoru kıyaslanamaz bi kere en baştan (fiyat - araba kıyası . benzin-benzin kıyası yapmıyorum çünkü o fiyatlara benzinli fluence yok) .Honda fanları bi hayli fazla bu yorumlar normaldir. İnsanlarda bi algı oluşmuş şirket aracı olarak kullanıldığı için. Ama privelege yi biraz süslerseniz çok farklı oluyor. Süspansiyonları biraz sert ama bizim kullandığımız araç için midir ne fluence sorunsuz diğebilirim 40 bin dir bizde bilya değişti amörtisör kaptoru değişti ufak tefek tabla burcu vs. sorunları var enjektörün biri temizlendi. harici bakımını yapıp rahatça biniliyor. Kasası narin.Aranan otomatikse Edc 6 ileri , 1-2 ye atarken saçmalar gerisi rahat. Ama şanzıman bu iyi bakılması gerek. Hı ? illa manuel derseniz bindiğim 90 bglik dizel fluence 5 ileriydi.110lukda öyledir muhtemelen ama biliyorum desem yalan olur.Sonuç olarak az yakan 110luğa göre iyi kaçan halk arabası diğe tabir edebileceğimiz bi araç.


Ben olsam 40-50 arasına insignia 1.6 T falan bakardım o ayrı.
 
Son düzenleme:
Bence 1.5 110 luk alın benzinli baya yakıyormuş yorar saten dizel motorda 45-50 arası , dizel dci motor sağlamdır. Makyajlıyla makyajsız arasında konfor değil ön tampon farlar ve ef püf haricinde bi fark yok diye biliyorum. hatta tampon ve farlarıda değişip makyajlı kasaya çevirebiliyorsunuz. boşları gerçekten hoşuma gitmiyor fluencelerin privelege en full u saten aşşaları bence çok gördüğümüzden mi ne çok sıradan.
Lineayla kıyaslamayın bile bence. Yol tutuş ; araba çok yüksek biraz saçmalayabiliyor düşürmek gerek spor yay vs.
Fd6 60-65 mi ? 1.6 atmosferik motorla fluencenin dizel motoru kıyaslanamaz bi kere en baştan (fiyat - araba kıyası . benzin-benzin kıyası yapmıyorum çünkü o fiyatlara benzinli fluence yok) .Honda fanları bi hayli fazla bu yorumlar normaldir. İnsanlarda bi algı oluşmuş şirket aracı olarak kullanıldığı için. Ama privelege yi biraz süslerseniz çok farklı oluyor. Süspansiyonları biraz sert ama bizim kullandığımız araç için midir ne fluence sorunsuz diğebilirim 40 bin dir bize bilya değişti amörtisör kaptoru değişti ufak tefek tabla burcu vs. sorunları var enjektörün biri temizlendi. harici bakımını yapıp rahatça biniliyor. Kasası narin.Aranan otomatikse Edc 6 ileri , 1-2 ye atarken saçmalar gerisi rahat. Ama şanzıman bu iyi bakılması gerek. Hı ? illa manuel derseniz bindiğim 90 bglik dizel fluence 5 ileriydi.110lukda öyledir muhtemelen ama biliyorum desem yalan olur.Sonuç olarak az yakan 110luğa göre iyi kaçan halk arabası diğe tabir edebileceğimiz bi araç.


Ben olsam 40-50 arasına insignia 1.6 T falan bakardım o ayrı.
 

Dizelin sesinden, bakım masraflarından ve turbosundan kurtulmak amacıyla zaten benzinli Fluence bakıyoruz. Yıllarca LPG'ye karşı önyargım ve korkum olmuştu. Halen akaryakıt istasyonunda tüp alırken korkuyorum ama dizelin ekonomisine alıştıktan sonra benzinli yorucu olur. Ayrıca LPG'nin patlama ve yanma proseslerini okuduktan sonra önyargımı kırdım. O yüzden LPG'li Fluence 1.6 Benzinli Dynamique modeline odaklandım. Privilege içi bej olduğu için bana göre rezalet.. Yoksa donanımları cezbedici.

Civic ile kıyaslamamın sebebi;
-İkiside benzinli 1.6
-Aynı model ve aynı km bandında
-Fluence donanım manyağı, Civic donanım fakiri
-LPG'ye ikiside uyumlu
-Fluence yol tutuşunu bilmiyorum ama Civic gayet güzel kullandım
-Civic konforu hoşuma gitti ama süspansiyonlar sert. Fluence ?

Zaten tip olarak FD6 açık ara önde ama aralarında en az 15 bin tl oynuyor. 3-5 olsa tamamda 15 bizim için 2 yıllık yakıt parası..
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
Merhabalar.Uzun bir süredir kendim b7 passata geçtim ama araç aile içinde kullanılmaya devam ediyor.Bu da top speed videosu.Biraz daha yukarıyı gördü ama çekemedik.Açıklamada yazdığı üzere yol aşağı eğimli.
 
Yaklasik iki yildir fluence dizel otomatik kullaniyorum aracim 2014 model ve bazi sikintilari disinda oldukca memnunum. Oncelikle turkiye sartlarinda tam bir aile araci. İc hacim oldukca genis, bagaj yeterince genis, yakit tuketimi makul degerlerde, servis bakim araligi 20.000 km ki oldukca iyi bu konuda da. Fakat renaultun en buyuk belasi ki bende fazlasiyla cekiyorum bunu trim sesleri..! Bi tarafi kapatiyorum bi taraf basliyor bir turlu kesilmek bilmiyor ve araci severek kullandigim icin artik alistim malesef. Diger bir detay ise yol tutus. Fluence bildigin kadari ile iki nesil uretilmis ve ikinci nesli ilk neslinden turkiye sartlarinda uygun olmasi sebebi ile biraz daha yukselmis. Bu sebepledir ki gerek viraj kabiliyeti gerek yuksek süratlerde otoban performansi zayif. Ben araci alir almaz ilk is dibine kadar degil fakat makul olculerde dusurerek bir nebze olsun onune gecebildim. Viraj kabiliyeti duzelmis olsa da otobanda 130 km uzerine cikildiginda yine gezinme durumu mevcut. Fakat gel gelelim sehir ici kullanimda tam olarak aile kullanimina uygun bir arac. Donanim olarak oldukca dolu fakat sunroof yeni kasa prestij paketlerde mevcut onun haricinde donanim olarak epey dolu. Civic ne durumda kullanmadim bilmiyorum fakat iki senedir fluence kullanan biri olarak kesinlikle fiyat performans karsiligini veriyor diyebilirim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com