Renault Megane GT artık hem güçlü hem de ekonomik olabilecek. 1.6 litre hacmindeki turbo dizel ünite tam 165 beygir üretebiliyor.
Modelde önceden beri sunulan ve 205 beygir güç üretebilen 1.6 litre hacimli benzinli motor, hacmi 1.600 cc’nin biraz üzerinde olması nedeniyle Türkiye’de pek dikkat çekmemiş olsa da çift turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli dizel ünite için aynı şeyi söylemek zor.
Motor, Talisman’da sunulanla aynı yapıya sahip. 165 beygir güç, 380 Nm tork üretebilen motor 6 ileri vitesli, çift kavramalı yarı otomatik şanzımanla birlikte sunulacak. Otomobilde ayrıca, Renault Sport tarafından elden geçirilen süspansiyon sistemi ve 4Control isimli arka aks bulunacak.
Otomobilin fabrika verisi ortalama yakıt tüketim rakamları da dikkat çekici. Hatchback seçenek 4.6, SW ise 4.7 litre/100 km‘lik ortalamalarla cimri olduklarını kanıtlıyor. Bu değerlerin gerçek hayata yansımasını ise otomobil piyasaya çıktığında göreceğiz.
Farklı ön hava girişleri, yeni panjur ve mat renkli arka difüzöre sahip olan otomobilin görünümünü daha da farklılaştırmak için sunulan opsiyonel paketlerde sabit kafalıklı ön koltuklar ve daha kaliteli deriyle kaplanmış direksiyon simidi bulunuyor.
Fransa’da satışına başlanan araçlardan hatchback olanı 34.300, SW versiyonu 35.200 Euro karşılığında alınabiliyor. Yine Fransa’da 32.300 Euro’dan başlayan fiyatlara alıcı bekleyen benzinli seçenekse Türkiye’nin vergilendirme dilimlerinde Megane RS ile kafa kafaya olduğundan fark ters yöne dönmüş durumda.
Renault Megane GT
1 arasında 12
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Modelde önceden beri sunulan ve 205 beygir güç üretebilen 1.6 litre hacimli benzinli motor, hacmi 1.600 cc’nin biraz üzerinde olması nedeniyle Türkiye’de pek dikkat çekmemiş olsa da çift turbo beslemeye sahip 1.6 litre hacimli dizel ünite için aynı şeyi söylemek zor.
Motor, Talisman’da sunulanla aynı yapıya sahip. 165 beygir güç, 380 Nm tork üretebilen motor 6 ileri vitesli, çift kavramalı yarı otomatik şanzımanla birlikte sunulacak. Otomobilde ayrıca, Renault Sport tarafından elden geçirilen süspansiyon sistemi ve 4Control isimli arka aks bulunacak.
Otomobilin fabrika verisi ortalama yakıt tüketim rakamları da dikkat çekici. Hatchback seçenek 4.6, SW ise 4.7 litre/100 km‘lik ortalamalarla cimri olduklarını kanıtlıyor. Bu değerlerin gerçek hayata yansımasını ise otomobil piyasaya çıktığında göreceğiz.
Farklı ön hava girişleri, yeni panjur ve mat renkli arka difüzöre sahip olan otomobilin görünümünü daha da farklılaştırmak için sunulan opsiyonel paketlerde sabit kafalıklı ön koltuklar ve daha kaliteli deriyle kaplanmış direksiyon simidi bulunuyor.
Fransa’da satışına başlanan araçlardan hatchback olanı 34.300, SW versiyonu 35.200 Euro karşılığında alınabiliyor. Yine Fransa’da 32.300 Euro’dan başlayan fiyatlara alıcı bekleyen benzinli seçenekse Türkiye’nin vergilendirme dilimlerinde Megane RS ile kafa kafaya olduğundan fark ters yöne dönmüş durumda.
Renault Megane GT
1 arasında 12
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Son düzenleme: