bu motorun ömrünü merak ediyorum, 2 bakım birden atlayan şirket araçlarında çift turbonun perişan hali gözümün önüne geliyor
Şirketler filolarına megan GT alırlarmı acababence 1.5 dci 90 hp joy alırlar.bu motorun ömrünü merak ediyorum, 2 bakım birden atlayan şirket araçlarında çift turbonun perişan hali gözümün önüne geliyor
bu motor megane gt ye özel değil ki zamanla yaygınlaşacakŞirketler filolarına megan GT alırlarmı acababence 1.5 dci 90 hp joy alırlar.
Orası zaten şüphesiz ancak ne kadar yaygınlaşırlar yaygınlaşsın Baz modellerde 1.6 Dci 160-165 Ps sunmazlar.Şuan 1.5 Dci 90 Ps baz ise 1.5 Dci 110 Baz olabilir.bu motor megane gt ye özel değil ki zamanla yaygınlaşacak
Maliyet bide kaç tane ülke de bizim gibi saçma vergiler var?Yeni G30'un basın bülteninde ilerleyen yıllarda 1.5 litre çift turbo 150hp bir dizel motor geleceğini okumuştum gibi anımsıyorum. Bence böyle motorlar için geç bile kalındı. BMW çift turbo 3 litre dizel motordan kaç yıldır 300hp güç alıyor, evvelinde 286hp alıyordu. Neredeyse 10 yıldır 6 silindir dizelde çift turbo kullanıyorken aynısını daha az hacimli bir motora uygulamama sebeplerini merak ediyordum.
Aynı BMW 1.6 benzinli motorlar üretiyordu.Maliyet bide kaç tane ülke de bizim gibi saçma vergiler var?
aynı bmw onu psa olmasa üretmezdi.Aynı BMW 1.6 benzinli motorlar üretiyordu.
Psa? Psa grubu ise demek istediğinizi anlamadım.aynı bmw onu psa olmasa üretmezdi.
1.6 motorları bildiğim kadarıyla psa ile ortak üretim. Mercedes bile 1.6 dizel geliştireceğine renaultdan almış demiş herhalde hesabını yapıp böyle daha kazançlı çıkmışlardır. Dünya piyasası daha farklı işliyor bizim bu vergileri çok takan yok ama bir çok marka çin pazarından pay almak için 1.5 motor üretiyorlar bizde onlardan alıyoruz zaten.Psa? Psa grubu ise demek istediğinizi anlamadım.