Rolls-Royce yeni logo ve marka kimliğin tanıttı

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Rolls-Royce yeni logo ve marka kimliğini tanıttı. Kendini sadece bir otomobil üreticisi değil artık bir lüks marka olarak konumlandıran şirket, Spirit of Ecstasy dahil tüm logolarını güncelledi.
Lüks otomobil denilince akla ilk gelen marka tabi ki Rolls-Royce. Marka artık buna dayanarak kendisinin sadece bir otomobil üreticisi olarak değil aynı zamanda lüks marka olarak da gördüğünü açıkladı. Artık daha modern bir marka olarak karşımıza çıkacak olan Rolls-Royce, yeni yapılanmasının nedenini ise markanın müşterilerinin  ortama yaşının 43’ten daha aşağıya çekmek olarak açıklıyor.
Yeni logo ve marka kimliği
Yeni logo ve tasarımlarda klasik RR amblemi kendini korurken markanın ikonik Spirit of Ecstasy isimli simgesi güncellenmiş durumda. Bu değişim ile kadın figürü markanın yeni ürünlerden artık daha basit ve zarif olacak. Geleceğe bakışı temsil edecek olan Spirit of Ecstasy her zaman sağ tarafa doğru bakacak...

Okumaya devam et...