KAPALI S90 vs 520 vs E220 vs A6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kabul edelim bu segmentte mantık değil aşk oynuyor, herkes sevdiği markayı seçiyor çünkü. Ayrıca bu segmentte firmalarda da bir kafa karışıklığı oluyor bence, bütün araçların işlevleri benzer hissettirdikleri aynı gibi geliyor bana.
 
Kabul edelim bu segmentte mantık değil aşk oynuyor, herkes sevdiği markayı seçiyor çünkü. Ayrıca bu segmentte firmalarda da bir kafa karışıklığı oluyor bence, bütün araçların işlevleri benzer hissettirdikleri aynı gibi geliyor bana.
Evet Bencede bu segmentte şu araba şu bakımdan çok kötü diyemiyoruz. Zaten genel değerlendirme olarak hepsi premium hissettiriyor. Artık biraz amblem marka sevgisi falan devreye giriyor.
 
Evet, iDrive geri. Yeni 5 serisinde degisecegini umuyorum gerçi.

Volvo'nun 90 serilerinde sunduğu sistem ve Tesla'nin sunduğu sistem multimedya sistemlerinin liderleri konumunda. Tesla Volvo'dan bir tik ilerde.

Bmw Mercedes'ten onde olsa da kotunun iyisi sadece. Dokunmatik ekranlarin ustunlugunu kabullenmek lazim. Burada basarili olanlardan bahsediyorum. Tıpkı ilk dokunmatik telefonlarda oldugu gibi kalitesiz uyarlamalar olacaktir, suzukinin sistemini hiç beğenmemistim mesela. Ama Volvo ve Tesla'nin multimedya sistemleri dokunmatik ekranlarin dogru kullanimina guzel ornekler. Multimedya sistemleri disinda dijital kadrani standard sunan Volvo ve Tesla'ya karsi opsiyon olarak binlerce lira isteyen alman firmalarinin bu konuda da geride kaldigini dusunuyorum.

Bunlari yeni XC90 ile bir hafta gecirmiş, Son model X5 ile 4 gün geçirmiş, Tesla Model S'i de bayisinde birkaç saat kurcalamış biri olarak söylüyorum.
Dokunmatik tableti alıp arabanın konsoluna koyulmasını seviyorsanız bir şey diyemem ama iDrive'ın geri olmadığını anlatmak için şunları söyleyebilirim: Önemli olan özellikler ve yapılmak istenenleri hem anlaması hem bulması çok kolay. Alışmak bir gün bile sürmüyor. Sistemin içinde kaybolmuyorsun. Olması gereken her şey de içinde var. BMW bu konuda kullandığım tüm arabalardan kat be kat iyi ve dünya çapında en sevilen sistemler arasında.
Bir sistemin geri olup olmaması onun kullanım ve alışma kolaylığından anlaşılır. Bir insanın araba sürerken bir yandan da infotainment sistemine çok fazla kafa yorması kaza riskini çok ciddi miktarda arttırır. Dolayısıyla sadece dokunmatik olan sistemler bu açıdan zaten kötü. Sonuçta bunlar sürücü için düşünülen şeyler yolcu için değil.
 
Bu araçların hiç birine binip test etme imkanım olmadı ama alacak olsan E220 ve S90 arasında kalırdım. Volvo nun güvenliğe verdi önem ve güzel tasarımı, Mercedes in de Mercedes olmasından dolayı tercihim arasından olurdu.:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: cyberbatu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...