Evet Bencede bu segmentte şu araba şu bakımdan çok kötü diyemiyoruz. Zaten genel değerlendirme olarak hepsi premium hissettiriyor. Artık biraz amblem marka sevgisi falan devreye giriyor.Kabul edelim bu segmentte mantık değil aşk oynuyor, herkes sevdiği markayı seçiyor çünkü. Ayrıca bu segmentte firmalarda da bir kafa karışıklığı oluyor bence, bütün araçların işlevleri benzer hissettirdikleri aynı gibi geliyor bana.
Dokunmatik tableti alıp arabanın konsoluna koyulmasını seviyorsanız bir şey diyemem ama iDrive'ın geri olmadığını anlatmak için şunları söyleyebilirim: Önemli olan özellikler ve yapılmak istenenleri hem anlaması hem bulması çok kolay. Alışmak bir gün bile sürmüyor. Sistemin içinde kaybolmuyorsun. Olması gereken her şey de içinde var. BMW bu konuda kullandığım tüm arabalardan kat be kat iyi ve dünya çapında en sevilen sistemler arasında.Evet, iDrive geri. Yeni 5 serisinde degisecegini umuyorum gerçi.
Volvo'nun 90 serilerinde sunduğu sistem ve Tesla'nin sunduğu sistem multimedya sistemlerinin liderleri konumunda. Tesla Volvo'dan bir tik ilerde.
Bmw Mercedes'ten onde olsa da kotunun iyisi sadece. Dokunmatik ekranlarin ustunlugunu kabullenmek lazim. Burada basarili olanlardan bahsediyorum. Tıpkı ilk dokunmatik telefonlarda oldugu gibi kalitesiz uyarlamalar olacaktir, suzukinin sistemini hiç beğenmemistim mesela. Ama Volvo ve Tesla'nin multimedya sistemleri dokunmatik ekranlarin dogru kullanimina guzel ornekler. Multimedya sistemleri disinda dijital kadrani standard sunan Volvo ve Tesla'ya karsi opsiyon olarak binlerce lira isteyen alman firmalarinin bu konuda da geride kaldigini dusunuyorum.
Bunlari yeni XC90 ile bir hafta gecirmiş, Son model X5 ile 4 gün geçirmiş, Tesla Model S'i de bayisinde birkaç saat kurcalamış biri olarak söylüyorum.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.