Benim dediğimden değişiyorAçı yerden yükseldiği için mi değişiyor. Yoksa seçtikleri noktanın tekere daha yakın olduğu için mi değişiyor
Benim dediğimden değişiyorAçı yerden yükseldiği için mi değişiyor. Yoksa seçtikleri noktanın tekere daha yakın olduğu için mi değişiyor
Benim dediğimden değişiyor
Şu crossover dediğiniz araba golften alçak
Yalnız kendi dediğini kendin çürütmüşsün5,9 inç 14,98 cm yerden yüksekliği Toyota Chr ın.Toyota C-HR is Discontinued | Find a Used Toyota C-HR
The Toyota C-HR has been discontinued. If you are a current C-HR owner, you can still count on getting great service from Toyota Service Centers.www.toyota.com
Ekli dosyayı görüntüle 21462
Golfün en alçak yeri 14,2 cm 9,6 derece de arkaya doğru yükseldiğini düşünürsen... Dediğimi doğrulamış oluyorum
E kendin bakamıyor musun Armut piş ağzıma düş olmuyorYalnız kendi dediğini kendin çürütmüşsün
Yaklaşma, uzaklaşma açılarını işin içine katarsan bayağı karışır, o zaman chr ın da paylaşman lazım.
Arabanın altının yüksekliği dediğin zaman altının yüksekliğine mi bakarsın yoksa yaklaşma açısına mı yaklaşma açısına genelde arazi arabalarında bakılır çünkü alakasızE kendin bakamıyor musun Armut piş ağzıma düş olmuyor
Neyi anlatmaya çalıştığım anlaşılmamış.Açıklama yapayım; senin için değil dediklerimin toparlanmış hali olsun diye.Crossover olarak nitelendiriliyor ve sevilmediği söyleniyor.Ben de diyorum ki Chr bir C segment hatchbakcten daha alçak açılara ve yerden yüksekliğe sahip bir araba.Golfün 1 cm kadar alçaklığı içinde 16'' baz chr için ise 17'' baz lastik ebatı bile giriyor.O yüzden yerden direk yükseklik + yaklaşma uzaklaşma açılarının katılması gerektiğini söylüyorum.Madem yerden yükseltilmiş B segment arabalarla aynı çuvala konuyor.Konmaması gerektiğini değerlerle açıklıyorum.Bu araba C hatchbacklerden daha uçlara konmuş yürür aksamıyla,Ön-arka bağımsız alt yapısıyla düşük yüksekliği ve açılarıyla zaten C hatchback rakiplerinin bazılarından daha iyi yol tutuş ve sürücü arabası altyapısına sahip demek.Arabanın altının yüksekliği dediğin zaman altının yüksekliğine mi bakarsın yoksa yaklaşma açısına mı yaklaşma açısına genelde arazi arabalarında bakılır çünkü alakasız
Ya ayrıca bakmaya gerek de yok sen bulup çürüttün tezi
başlık chr başlığı olduğu için eleştirim doğrudan onaymış gibi algılanmış da ben genel trendin oraya doğru kaymasını eleştiriyorum.Şu crossover dediğiniz araba golften alçak
Kona konusunda görüşlerine ben de katılıyorum.Herkes her kasa tipini sevecek diye bişey yok zaten aramızda 1000 lerce yıldır üretilen kasa olan sedanı sevmeyenler de var meselabaşlık chr başlığı olduğu için eleştirim doğrudan onaymış gibi algılanmış da ben genel trendin oraya doğru kaymasını eleştiriyorum.
limitler, yol tutuş vs kısmına gelirsek, daha önce bir kona başlığında deneyimlerimi aktarmıştım, 1 günden fazla arabayla vakit geçirdim ve 500km'den fazla yol yaptım. direksiyon hariç sürüş dinamiklerine ve limitlerine bayıldım. gerçekten yetenekli alt yapıya sahip olanları var, ama ben bu biçime henüz ısınamadım.
Madem araba hakkında konuşacaz şöyle diyeyim, kullanmadığım araba hakkında zaten yorumumu göremezsin, konuşmam yani.Neyi anlatmaya çalıştığım anlaşılmamış.Açıklama yapayım; senin için değil dediklerimin toparlanmış hali olsun diye.Crossover olarak nitelendiriliyor ve sevilmediği söyleniyor.Ben de diyorum ki Chr bir C segment hatchbakcten daha alçak açılara ve yerden yüksekliğe sahip bir araba.Golfün 1 cm kadar alçaklığı içinde 16'' baz chr için ise 17'' baz lastik ebatı bile giriyor.O yüzden yerden direk yükseklik + yaklaşma uzaklaşma açılarının katılması gerektiğini söylüyorum.Madem yerden yükseltilmiş B segment arabalarla aynı çuvala konuyor.Konmaması gerektiğini değerlerle açıklıyorum.Bu araba C hatchbacklerden daha uçlara konmuş yürür aksamıyla,Ön-arka bağımsız alt yapısıyla düşük yüksekliği ve açılarıyla zaten C hatchback rakiplerinin bazılarından daha iyi yol tutuş ve sürücü arabası altyapısına sahip demek.
Bu haberle de bağdaşacağı nokta şu.Golf gti ve R nasıl varsa bu arabada bu altyapısıyla sportif karakteriyle üretilmeyi hakediyor.Boşuna Crossoverdan olur mu gitti güzelim B hatchler C hatchler denecek kadar kötü bir altyapıya sahip değil.Zaten haber başlığı altında TNGA altyapısından herhangi bir araba kullanan ve ya Chr ı direk kullanan birileri var ki Crossover genellemesinden tereyağından kıl çeker gibi Chr ı çekip ayırabiliyor.
Eleştirenler arabayla ne kadar süre geçirmişler mesela?
Hocam durun konu farkliReno fluence ile birlikte denediğim en kötü otomobildi 1.8 versiyonu. Yolcu ve sürücü olarak deneyimledim.
Arkası zindan malum.
Süspansiyonlar rezalet ötesi. Çalışma aralığı olsa da ona erişmek için uçurumdan düşmek gerekiyor.
1.8 in performansı kötüydü.
Yalıtım kötüydü yine..
3008 in her konuda tam tersi birşey, aynı sınıf olsa da olmasa da.