Tb96

Asfalt Kurutucu
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
182
Panpa puanı
168
Yaş
23
5,9 inç 14,98 cm yerden yüksekliği Toyota Chr ın.
Ekli dosyayı görüntüle 21462
Golfün en alçak yeri 14,2 cm 9,6 derece de arkaya doğru yükseldiğini düşünürsen... Dediğimi doğrulamış oluyorum:)
Açı yerden yükseldiği için mi değişiyor. Yoksa seçtikleri noktanın tekere daha yakın olduğu için mi değişiyor :)
 

DuzboruDownpipe

Reis
Stage 1
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,523
Panpa puanı
9,176
Konum
Kocaeli
Marka
Volkswagen
C-HR hatchback, Golf crossover :D Valla bizim araba C-HR dan yüksek olabilir ben inanırım, hafif ticari gibi kullanıyoruz neredeyse hiç sürtmedi altı. Leylek gibi mübarek. Köyde tarlada gezdi, sudan geçti, 5 kişi+portbagaj dahil full yüklendi ama sürtmedi :D
 

Ugur

Panpa
Stage 1
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
1,852
Panpa puanı
4,086
Yaş
22
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
Şu crossover dediğiniz araba golften alçak
5,9 inç 14,98 cm yerden yüksekliği Toyota Chr ın.
Ekli dosyayı görüntüle 21462
Golfün en alçak yeri 14,2 cm 9,6 derece de arkaya doğru yükseldiğini düşünürsen... Dediğimi doğrulamış oluyorum:)
Yalnız kendi dediğini kendin çürütmüşsün :D
Yaklaşma, uzaklaşma açılarını işin içine katarsan bayağı karışır, o zaman chr ın da paylaşman lazım.
 

Ugur

Panpa
Stage 1
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
1,852
Panpa puanı
4,086
Yaş
22
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
E kendin bakamıyor musun:D Armut piş ağzıma düş olmuyor
Arabanın altının yüksekliği dediğin zaman altının yüksekliğine mi bakarsın yoksa yaklaşma açısına mı :D yaklaşma açısına genelde arazi arabalarında bakılır çünkü alakasız :D
Ya ayrıca bakmaya gerek de yok sen bulup çürüttün tezi :D
 
Son düzenleme:

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
7,896
Panpa puanı
20,743
Konum
İzmir
Marka
Toyota
Arabanın altının yüksekliği dediğin zaman altının yüksekliğine mi bakarsın yoksa yaklaşma açısına mı :D yaklaşma açısına genelde arazi arabalarında bakılır çünkü alakasız :D
Ya ayrıca bakmaya gerek de yok sen bulup çürüttün tezi :D
Neyi anlatmaya çalıştığım anlaşılmamış.Açıklama yapayım; senin için değil dediklerimin toparlanmış hali olsun diye.Crossover olarak nitelendiriliyor ve sevilmediği söyleniyor.Ben de diyorum ki Chr bir C segment hatchbakcten daha alçak açılara ve yerden yüksekliğe sahip bir araba.Golfün 1 cm kadar alçaklığı içinde 16'' baz chr için ise 17'' baz lastik ebatı bile giriyor.O yüzden yerden direk yükseklik + yaklaşma uzaklaşma açılarının katılması gerektiğini söylüyorum.Madem yerden yükseltilmiş B segment arabalarla aynı çuvala konuyor.Konmaması gerektiğini değerlerle açıklıyorum.Bu araba C hatchbacklerden daha uçlara konmuş yürür aksamıyla,Ön-arka bağımsız alt yapısıyla düşük yüksekliği ve açılarıyla zaten C hatchback rakiplerinin bazılarından daha iyi yol tutuş ve sürücü arabası altyapısına sahip demek.

Bu haberle de bağdaşacağı nokta şu.Golf gti ve R nasıl varsa bu arabada bu altyapısıyla sportif karakteriyle üretilmeyi hakediyor.Boşuna Crossoverdan olur mu gitti güzelim B hatchler C hatchler denecek kadar kötü bir altyapıya sahip değil.Zaten haber başlığı altında TNGA altyapısından herhangi bir araba kullanan ve ya Chr ı direk kullanan birileri var ki Crossover genellemesinden tereyağından kıl çeker gibi Chr ı çekip ayırabiliyor.
Eleştirenler arabayla ne kadar süre geçirmişler mesela?
 
Son düzenleme:

OzanDnz

Panpa
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,218
Panpa puanı
2,352
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Şu crossover dediğiniz araba golften alçak
başlık chr başlığı olduğu için eleştirim doğrudan onaymış gibi algılanmış da ben genel trendin oraya doğru kaymasını eleştiriyorum.
limitler, yol tutuş vs kısmına gelirsek, daha önce bir kona başlığında deneyimlerimi aktarmıştım, 1 günden fazla arabayla vakit geçirdim ve 500km'den fazla yol yaptım. direksiyon hariç sürüş dinamiklerine ve limitlerine bayıldım. gerçekten yetenekli alt yapıya sahip olanları var, ama ben bu biçime henüz ısınamadım.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Stage 1
Katılım
24 Mar 2017
Mesajlar
7,896
Panpa puanı
20,743
Konum
İzmir
Marka
Toyota
başlık chr başlığı olduğu için eleştirim doğrudan onaymış gibi algılanmış da ben genel trendin oraya doğru kaymasını eleştiriyorum.
limitler, yol tutuş vs kısmına gelirsek, daha önce bir kona başlığında deneyimlerimi aktarmıştım, 1 günden fazla arabayla vakit geçirdim ve 500km'den fazla yol yaptım. direksiyon hariç sürüş dinamiklerine ve limitlerine bayıldım. gerçekten yetenekli alt yapıya sahip olanları var, ama ben bu biçime henüz ısınamadım.
Kona konusunda görüşlerine ben de katılıyorum.Herkes her kasa tipini sevecek diye bişey yok zaten aramızda 1000 lerce yıldır üretilen kasa olan sedanı sevmeyenler de var mesela
 

Ugur

Panpa
Stage 1
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
1,852
Panpa puanı
4,086
Yaş
22
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
Neyi anlatmaya çalıştığım anlaşılmamış.Açıklama yapayım; senin için değil dediklerimin toparlanmış hali olsun diye.Crossover olarak nitelendiriliyor ve sevilmediği söyleniyor.Ben de diyorum ki Chr bir C segment hatchbakcten daha alçak açılara ve yerden yüksekliğe sahip bir araba.Golfün 1 cm kadar alçaklığı içinde 16'' baz chr için ise 17'' baz lastik ebatı bile giriyor.O yüzden yerden direk yükseklik + yaklaşma uzaklaşma açılarının katılması gerektiğini söylüyorum.Madem yerden yükseltilmiş B segment arabalarla aynı çuvala konuyor.Konmaması gerektiğini değerlerle açıklıyorum.Bu araba C hatchbacklerden daha uçlara konmuş yürür aksamıyla,Ön-arka bağımsız alt yapısıyla düşük yüksekliği ve açılarıyla zaten C hatchback rakiplerinin bazılarından daha iyi yol tutuş ve sürücü arabası altyapısına sahip demek.

Bu haberle de bağdaşacağı nokta şu.Golf gti ve R nasıl varsa bu arabada bu altyapısıyla sportif karakteriyle üretilmeyi hakediyor.Boşuna Crossoverdan olur mu gitti güzelim B hatchler C hatchler denecek kadar kötü bir altyapıya sahip değil.Zaten haber başlığı altında TNGA altyapısından herhangi bir araba kullanan ve ya Chr ı direk kullanan birileri var ki Crossover genellemesinden tereyağından kıl çeker gibi Chr ı çekip ayırabiliyor.
Eleştirenler arabayla ne kadar süre geçirmişler mesela?
Madem araba hakkında konuşacaz şöyle diyeyim, kullanmadığım araba hakkında zaten yorumumu göremezsin, konuşmam yani.
Bir süre kullanmışlığım var ve direkt araba hakkındaki yorumum net olarak aşırı sert.

Boyalardan bile geçerken konforu etkiliyor ve tutuşunu da çok beğendiğimi söyleyemem. Dümdüz benzer hislerle aklıma gelen araba da juke, yani büyütülmüş b segmenti. Keza yalıtım olarak da beğenmedim. Yine otoparkın testlerine bakalım mesela aklımda kalan 500x ve mokka tutuşu ile övüldü ama bu övülmedi. Kısacası şu büyütülen arabaları yani chr gibi mokka gibi 500x gibi ecosport gibi arabaları sevemiyorum ve çoğu arabaların genel olarak daha iyi iş çıkardığını düşünüyorum.

Yani bu arabaları c ile kıyaslamak komple yanlış zaten onu söyleyeyim.
Keza bu durum tüm arabalar için geçerli, her araba kendi segmenti ile kıyaslanır, üst segmenti ile karşılaştırmak yanlış zaten.
 
A

Agar

Ziyaretçi
Reno fluence ile birlikte denediğim en kötü otomobildi 1.8 versiyonu. Yolcu ve sürücü olarak deneyimledim.
Arkası zindan malum.
Süspansiyonlar rezalet ötesi. Çalışma aralığı olsa da ona erişmek için uçurumdan düşmek gerekiyor.
1.8 in performansı kötüydü.
Yalıtım kötüydü yine..
3008 in her konuda tam tersi birşey, aynı sınıf olsa da olmasa da.
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,944
Panpa puanı
19,979
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Reno fluence ile birlikte denediğim en kötü otomobildi 1.8 versiyonu. Yolcu ve sürücü olarak deneyimledim.
Arkası zindan malum.
Süspansiyonlar rezalet ötesi. Çalışma aralığı olsa da ona erişmek için uçurumdan düşmek gerekiyor.
1.8 in performansı kötüydü.
Yalıtım kötüydü yine..
3008 in her konuda tam tersi birşey, aynı sınıf olsa da olmasa da.
Hocam durun konu farkli :D
 
Üst