Şansızlık?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
30
Marka
Yok
Eveeet, Gökçe abinin arabada gene bir sorun ile karşı karşıyayız, yani adama temiz diye aldırdık arabayı, turbolu şahin gibi her hafta sanayiye düşüyor, bitmek bilmeyen bagajdan gelen trim sesi(bende yok), motorda yaşanan sorunlar, acaba yazılımdan mı yoksa yanlış bakımdan mı soruları, anlayacağınız epey yorulduk. Şimdiki sorunumuz çözüldü fakat sebebi nedir çözemedik. En son baş gösteren sorun ise radyatör, bir anda 3 noktadan birden su kaçırmaya başlamış, Aksaray'da yaşadığı için aslında orada 1800 TL'ye yaptırmış, sorun çözülmüş. Diğer bir sorun ise yaptırdığı egzoz motor alt kapağı mı ne ona deymekteymiş. O sorun çözüldü mü bilmiyorum. Şimdi benim anlamadığım, 50 bindeki arabanın radyatörü su kaçırır mı yahu?
Araba 2. el olarak ilk alındığında Shell kırmızı antifreeze ile birlikte motul mocool konulmuştu. Baktığınız zaman radyatör ile tam uyumlu bir antifreeze, sizlere sorum, bu kaçak neden olmuş olabilir? Aklınıza gelen sebepler nedir? Bu arıza bir şeyin göstergesi olabilir mi?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Kanka bende biliyorum onu da, 2014 yılında genleşme deposu parçası değiştirilmiş zaten BMW tarafından, sorun şu an genleşme deposunda değil, direk radyatör cortlamış, hortumda falan sıkıntı yaşayanı duydum da radyatorde yaşayanı ilk defa duydum. Genelde de sakin süren birisi, yazılımın gücünden çok nadir faydalanır.
 
Tek çare evans susuz motor sıvıları :D reklam gibi oldu ama arazide kullanan tanıdıklar vardı işe yarıyor
 
Valla bmw gibi arabanın oksitlenmeye meyilli bir malzeme kullanacağını hiç düşünmüyorum. Radyatör bir zamanlar bir kazada veya kaput içinde büyük parçaların montajı sırasında darbe almış olabilir. Hafif bükülünce köşe yapan yerler de zayıf olur.

Bir de alakası var mıdır bilemiyorum da devirdaim pompası ile ilgili böyle sorunlar yaşanır mı, hiç rastlamadım ama tamamen attım bu son ihtimali :)
 
Bmwler radyatör değişmemiş, hortumlardan kaçak olmuş, sorunuda şöyle fark etmiş, yolda giderken bir buz kütlesine çarpmış(üstünden geçerim ne olacak diyip), daha sonra baaaam diye bir ses gelmiş, bi kontrol edeyim derken bir bakmış araç su kaçırıyor, ustası sorunun kaynağı o buz parçası değil de başka bir şey demiş. @emreozukan hocam evans'ı baya araştırdımda, çok işe yaradığını düşünmüyorum, fiyatıda epey yüksek, bu yaz evdeki bütün arabaların motor soğutma sularını değiştireceğim, motul kullanmayı planlıyorum, araç başına 150 liraya patlayacak gibi duruyor, işçiliği ben yapacağım zaten @berkertekin hocam araçta nokta hata yok, o yüzden başka bir şey olmalı, devridaimde sıkıntı yok diye biliyorum.
@istanbul f20 116i
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bmwler radyatör değişmemiş, hortumlardan kaçak olmuş, sorunuda şöyle fark etmiş, yolda giderken bir buz kütlesine çarpmış(üstünden geçerim ne olacak diyip), daha sonra baaaam diye bir ses gelmiş, bi kontrol edeyim derken bir bakmış araç su kaçırıyor, ustası sorunun kaynağı o buz parçası değil de başka bir şey demiş. @emreozukan hocam evans'ı baya araştırdımda, çok işe yaradığını düşünmüyorum, fiyatıda epey yüksek, bu yaz evdeki bütün arabaların motor soğutma sularını değiştireceğim, motul kullanmayı planlıyorum, araç başına 150 liraya patlayacak gibi duruyor, işçiliği ben yapacağım zaten @berkertekin hocam araçta nokta hata yok, o yüzden başka bir şey olmalı, devridaimde sıkıntı yok diye biliyorum.
@istanbul f20 116i
hocam sıcağa buz çarpması bile materyale başlı başına ağır yüklenmedir. Motor veya turbo söküldü mü, veya bakımlarda bu tarz büyük parçalar çarptırılmış olabilir mi kaputun iç tarafından, onu kast etmiştim. BMW'lerin kaputunun içine hakim olmadığım için de net konuşamıyorum. Ben bu noktada tıkandım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...