Ne kadar değer kaybeder tahmini. Hiç değişen yok, sadece camurluklarda boya varMerhabalar, şase aracın ana iskeletidir. Şaseyi etkileyecek bir darbede aracın tampon, çamurluk, kaput gibi parçaları da değişmiş veya işlem görmüştür. Şasede ezik bulunması potansiyel müşteri kitlesini daraltacaktır. Aracın değer kaybına uğraması kaçınılmaz olur.
Şasede eğiklik aracın ciddi bir kazaya karıştığını gösterir. Hasar kaydı da bedelsiz veya yok ise bu bilgi kazanın şiddeti hakkında fikir edinilebilecek bir işaret olur. Bunu bilmeyen bir alıcı, aracın airbag açmış olabileceğinden de şüphelenmeyebilir. Dolayısıyla böyle bir ayıbın söylenmemesinin önerilmesini tasvip etmiyorum.O araba için hiçbir sorun teşkil etmez.
Ufak birşeyse söylemeseniz daha iyi..
Ön taraf full işlemlidir diye tahmin ediyorum.
Airbagleri de tamirli olabilir.
15 yaşında bir arabada airbag aramak bana pek mantıklı gelmiyor o yüzden o da aracın değerini etkilemez. Tabi boş bırakan - atlet koyanlar falan hoş değil
Araba kozmetik olarak iyiyse , motor-şanzıman canavarsa , tavanı boyasız ve ağır hasar kaydı yoksa..
Çok zarara gireceğiniz bir durum yok.
Bu arada 450.000TL şu piyasada bir çıt yüksek geldi bana 2008 Micra için ama bilemedim
Siz yorum yaparken nedense insanların tercihlerini ve arabalarını küçümsüyorsunuz gibi hissediyorum.O araba için hiçbir sorun teşkil etmez.
Ufak birşeyse söylemeseniz daha iyi..
Ön taraf full işlemlidir diye tahmin ediyorum.
Airbagleri de tamirli olabilir.
15 yaşında bir arabada airbag aramak bana pek mantıklı gelmiyor o yüzden o da aracın değerini etkilemez. Tabi boş bırakan - atlet koyanlar falan hoş değil
Araba kozmetik olarak iyiyse , motor-şanzıman canavarsa , tavanı boyasız ve ağır hasar kaydı yoksa..
Çok zarara gireceğiniz bir durum yok.
Bu arada 450.000TL şu piyasada bir çıt yüksek geldi bana 2008 Micra için ama bilemedim
Siz yorum yaparken nedense insanların tercihlerini ve arabalarını küçümsüyorsunuz gibi hissediyorum.
Şasede eğiklik aracın ciddi bir kazaya karıştığını gösterir. Hasar kaydı da bedelsiz veya yok ise bu bilgi kazanın şiddeti hakkında fikir edinilebilecek bir işaret olur. Bunu bilmeyen bir alıcı, aracın airbag açmış olabileceğinden de şüphelenmeyebilir. Dolayısıyla böyle bir ayıbın söylenmemesinin önerilmesini tasvip etmiyorum.
15 yaşındaki araba derken 94 model astradan bahsetmiyoruz. Trafikteki araçların nerdeyse yarısı 15 yaşının üstündedir. Belki bu araçların yaşı dolayısıyla airbag açma ihtimali azalıyor olabilir ancak yine de ''2008 yılından eski araca binen airbag beklemesin'' tutumu, benim için bir nevi ülkenin yarısını hor görmek manasını taşıyor. Kimse canını sokakta bulmadığı gibi elindeki aracın sıfırına da hayır demez neticede.
Şasede eğiklik ve tamirli airbag gibi durumların ''micra gibi bir aracın'' değerine etki etmeyeceğinin ancak tavan boyası sebebiyle değer kaybedeceğinin beyanı ise bir toplum algısı ve piyasanın durumu eleştirisi ise katılıyorum.
O zaman ben yanlış anlamışım. Özür diliyorumÖyle olsa hiç yorum yapmam ya da bu zamana kadarki yaptığım yorumlar hep olumsuz tepki alırdı.
Görece düşük bütçeli konularda da yorumlarım var.
Konu biraz değer kaybıyla alakalıydı , ben de geçmişte alım - satımla uğraştığım için ona göre yorum yapıyorum.
Ülkede durum içler acısı malesef. İnsanlar arabalara çok zor ulaşılıyor. Sıfırı ayrı , ikinci eli ayrı sorun.
Yeni araba alan birisine de her zaman hayırlı olsun deyip önünü arkasını çok sormam.
Fiyatı yüksek bulmamın sebebi ; hatasız diye mi alındı acaba ? diye çekinmem.
15 yaşında arabada şu önemli değil - bu önemli değil dememin sebebi ; tamamen göz korkutmak istemediğim için.
Arabayı geri vermek , hak aramak hep sıkıntılı süreçler.
Arabaları küçümseme konusunda da şunu diyeyim ; Micra çok güzel bir araba
Otomatikse , benim aracımdan daha albenili bir araba.
Arkadaşa kazasız - belasız binmek nasip olsun.
Umarım ufak bir düzeltmedir de gönlü ferah biner.
şimdi o tarz bir ArAbAdA , 2008 Micra için.. böyle yılların sanayicisi tavrı olmuşO zaman ben yanlış anlamışım. Özür diliyorum
Ön ve arka tamponlar değer kaybına sebep olmadığından eksperler bu parçalar için boyalı-değişen tespiti yapmıyorlar genellikle. Ne kadar değer kaybı olacağı konusunda bir şey söylemek zor. Ben olsam bu araç için pazarlık ederken ağır hasar kaydı var mı? hasar kaydı miktarı belli mi? belli ise kaç tl gibi faktörleri de göz önünde bulundurarak tercih yapardım. Airbag açmamış, 2 parça boyalı ve şase ucu eğik bir araç için piyasa ortalaması bir fiyat benim için makul bir seviye. Neticede 2008 model bir aracın boyasız hatasız olması, olmamasına göre daha istisnai bir durum.Arkadaşlar aracı ekspere soktuk araçta değişen yok, sadece ön çamurluklarda boya var. Ayrıca airbag da açmamış. Sadece şase ucunda çok hafif ezik var.
Sorun olmaz hocam. Biz biraz daha devam edersek arabayı 100K tersine sattırıcazArkadaşlar aracı ekspere soktuk araçta değişen yok, sadece ön çamurluklarda boya var. Ayrıca airbag da açmamış. Sadece şase ucunda çok hafif ezik var.