Sağolasın. Merak ettim, bekliyorum.Gibi gibi ben pazartesi bizim şirkettekinin fotosunu çeker atarım sana birebir fabrika ölçüleri ile çıkıyor için raaddd olsun
Sağolasın. Merak ettim, bekliyorum.Gibi gibi ben pazartesi bizim şirkettekinin fotosunu çeker atarım sana birebir fabrika ölçüleri ile çıkıyor için raaddd olsun
Adı Crash Can olması lazım. AR-GE sürecinde üzerinde durulan parçalardandır kendisi. Aracın önden çapmasının emilmesi için ciddi bir mühendislik barındırır. Şasiye zarar gelmemesi için dirayetli olmaktan çok, absorbe etme üzerine mühendisliği yapılır diye biliyorum. Bunların hepsini bildiğim yer bir AR-GE'ci. Konuşarak öğrenmiştim, yanlış hatırlıyor olabilirim. Öyleyse kusuruma bakmayın lütfen.Bu arada hocam paso görsel atıyorum fakat anlatması ve anlaşılması güç olmasın diye daha kolayıma geliyor İkinci bir ihtimal olarak aklıma şöyle geliyor; şase doğrultma dedikleri belki ön tampon demiri ile şasenin bağlandığı noktada yapılan bir işlem de olabilir. Bazı kazalarda bu bağlantı yerleri az ya da çok yamulabiliyor. Şasenin üstünde direkt işlem gördüğü yer burası da olabilir. Yanılmıyorsam da bu kısımda yapılan ufak işlemlerin aracın gidişine bir etkisi olmuyor ki zaten sizin aracın da öyle şasenin etkili derecede yamulacağı kadar bir kazası yok.
Ekli dosyayı görüntüle 10672
Bende aynı şekilde çarpışmadan kaynaklı kuvveti emmeye ve şaseye direkt zarar gelmesini önlemek için monte edildiğini biliyorum hocam. Daha önce de konuştuğumuz gibi şase doğrultma diye geçen işlem yüksek ihtimalle bu parçanın şaseye sabitlendiği, bağlandığı noktaydı. Zaten baktığında mazda'da kozmetik bir hasar pek gözükmüyor ama yetkili servisleri bilirsin. Pireyi deve yapıp şişirdikçe şişirirler.Adı Crash Cane(?) olması lazım. AR-GE sürecinde üzerinde durulan parçalardandır kendisi. Aracın önden çapmasının emilmesi için ciddi bir mühendislik barındırır. Şasiye zarar gelmemesi için dirayetli olmaktan çok, absorbe etme üzerine mühendisliği yapılır diye biliyorum. Bunların hepsini bildiğim yer bir AR-GE'ci. Konuşarak öğrenmiştim, yanlış hatırlıyor olabilirim. Öyleyse kusuruma bakmayın lütfen.
Taksinin de durumuna bakılırsa bence Mazda 3 iyi bir güvenlik sunmuş. Allah daha büyüklerinden korusun hocam...
Tabii ki, bir de kaskodan yaptırılınca iyice şişiriyorlar. Daha önce manuel bir makina ile şasi düzeltmesi izlemiştim. Gerdiriyorlardı bir makine vasıtası ile. Yine de bu konuda bilgilerim oldukça eksik, yanlış konuşmuş olmayayım.Bende aynı şekilde çarpışmadan kaynaklı kuvveti emmeye ve şaseye direkt zarar gelmesini önlemek için monte edildiğini biliyorum hocam. Daha önce de konuştuğumuz gibi şase doğrultma diye geçen işlem yüksek ihtimalle bu parçanın şaseye sabitlendiği, bağlandığı noktaydı. Zaten baktığında mazda'da kozmetik bir hasar pek gözükmüyor ama yetkili servisleri bilirsin. Pireyi deve yapıp şişirdikçe şişirirler.
Var var youtube'da da var bilgisayarlı şasi doğrultma diye.. Bildiğin anam babam usulü gerdiriyorlar şaseyi, bilgisayardaki yaklaşık değerlere göre de belli seviyede bırakıyorlar. Ama bir halta yaradığı yok diyebilirim. Kaporta mı bu gerdir çek, çekiçle düzelt kapa üstünü geç yöntemi olsun.Tabii ki, bir de kaskodan yaptırılınca iyice şişiriyorlar. Daha önce manuel bir makina ile şasi düzeltmesi izlemiştim. Gerdiriyorlardı bir makine vasıtası ile. Yine de bu konuda bilgilerim oldukça eksik, yanlış konuşmuş olmayayım.