Şikayet Sisteminin Kullanımı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Berkin

Reis
Yönetici
Admin
4,122
27
Marka
Honda
Merhaba,

OTOPARK.COM Forumu olarak amacımız her zaman saygı kuralları çerçevesince iletişim halinde olmaktır.

Temel ahlak kuralları ve reklam hariç başka ince kurallarla üyelerimizi boğmadan, mümkün olduğunca iyi bir forum deneyimi için çabalıyor olacağız.

Lakin tabii ki, bu iki temel kuralı çiğneyenler mutlaka olacaktır. Böyle durumlar için forumumuz da dahili bir şikayet sistemi bulunmaktadır. Kullanımını hemen sizlere göstermek istiyorum.


(Fotoğrafları büyütmek için üstlerine basın)

1) İlk olarak şikayet etmek istediğimiz konu veya mesajın altındaki "Şikayet" linkine tıklıyoruz.

Ekran Resmi 2016-09-08 14.57.12.png

2) Daha sonra karşımıza çıkan kutuya mesajı veya konuyu neden şikayet ettiğimizin sebebini açıkça bir şekilde belirtiyoruz. Özellikle karışık durumlar da en güzel en detaylı açıklamayı yapmanız, moderasyon ekibimizin haklı haksız kararını vermesi hususunda yardımcı olacağını belirtelim.

Açıklamayı yaptıktan sonra, "Mesajı Raporla" düğmesine basın.

ss.png

3) Şikayetiniz moderasyon ekibimize ulaşacaktır. İlgili işlem yapıldıktan sonra, moderasyon ekibimiz bir bildirim aracılığı ile sizi haberdar edebilir. Bu hak OTOPARK.COM Forumu yönetimindedir ve zorunlu değildir.

Ekran Resmi 2016-09-08 15.12.04.png


Not: Asılsız şikayetler önce uyarı, devamlı tekerrür etmesi sonucu siteden yasaklanma sebebidir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 123456mtn ve Faruk