Sizce en iyi "ulaşılabilir"arkadan itişli spor araba hangisi?

Sizde en iyi "ulaşılabilir"arkadan itişli spor araba hangisi?

  • Mazda mx 5 nd

    Kullanılan: 66 37.9%
  • Fiat 124 spider

    Kullanılan: 8 4.6%
  • BMW 2.18i coupe

    Kullanılan: 33 19.0%
  • Toyota gt86/Subaru brz

    Kullanılan: 67 38.5%

  • Kullanılan toplam oy
    174
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
952810ee19103b0f5f304fe775b27ed7.jpg
 
brz/gt86 ve mx5 arasında gidip geldim ya. brz/gt86 ağır ama güçlü, mx5 hafif ama gt86 ve brz'ye göre güçsüz, fakat ağırlık farkı aradaki mesafeyi kapatıyor. oyum gt86 ve brz'ye! :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Atacan kANTEMIR
Bakın motor trend ilk mx5 & 124 spider karşılaştırması yapmış.ingilizcem yok ama sanki 124 ün süspansiyonunu daha çok beğenmişler.kukalardan yapılan pisttede az farkla geçmiş mx5'i.bide turbo lagı varmış baya 124'te...
Hocam kaynanayı brz nin arkasına oturtup (yolculuk boyu) hakaret yiceğime en azından mx5 de götürmemek için bir bahanem olmuş olur:)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Aslında şöyle bir durum var benim tercihim yakın zamana kadar gt86'ydı.Ancak gt86/brz nin esp sinin kapanmadığını farkettim.sizde onboard videolarına dikkat edin her şey kapalı olmasına rağmen kafadan kayarken esp sessiz sessiz giriyor.ve nedense kimsede bundan bahsetmiyor.hatta her yerde gt86 nın esp si tam kapanıyor deniyor.duyduğum kadarı ile mx5 de de varmış bu ama şuana kadar hiç görmedim...
 
hocam belki ben yanlış görmüş olabilirim ancak birazdan atacağım videoda kadranlara dikkatli bir şekilde bakın.
3.34 ten sonrasına bakın.oradan sonra esp ve çekiş kontrol kapalı olmasına rağmen ara ara esp giriyor.
 
Son düzenleme:
Aralarından tercihim mx-5 olur çünkü atmosferik ve hafif.Ancak hepsi pahalı arabalar bence hem kalite hem konfor ve arkadan itişin ucuz formülü
 

Ekli dosyalar

  • peugeot_504_1968_wallpapers_2_640x480.jpg
    peugeot_504_1968_wallpapers_2_640x480.jpg
    217.7 KB · Görüntüleme: 231
  • Beğeni
Tepkiler: Atacan kANTEMIR
hocam belki ben yanlış görmüş olabilirim ancak birazdan atacağım videoda kadranlara dikkatli bir şekilde bakın.
3.34 ten sonrasına bakın.oradan sonra esp ve çekiş kontrol kapalı olmasına rağmen ara ara esp giriyor.

Videoyu izlemedim ancak dediğiniz gibi bir durum varsa da bence kesinlikle bir dezavantaj ya da olumsuz bir yön değil. Sonuçta bu araçları pistte çizgi amaçlı ya da yanlarken kullandığınızda esp sizin çizginizi bozmuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Atacan kANTEMIR
Evet hocam kesinlikle var.keiichi abinin gazladığı sahneyi sonuna kadar izlerseniz esp ışığının kafadan kaydığında yandığını görebilirsiniz.kötü bir şey değil mevzusuna katılmıyorum.madem bu kadar geleneksel bir araç esp'si tamamen kapanmalıydı.kapanmasa bile tamamen kapanıyor diye lanse edilmemeliydi...
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...