Suzuki, Türkiye’de çevrim içi hizmete geçiş yaptı

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Dünyada gittikçe şiddetini artıran koronavirüsü ile ilgili tüm dünya ve ülkemizde önlemler alınıyor. Suzuki de kendi önlemlerini alarak çevrim içi ve görüntülü hizmete geçti.
Dünyayı etkisi altına alan koronavirüsü otomotiv sektörüne de darbe vurdu. Bu durum yüzünden markalar çeşitli çözümler üretmeye başladı. Ülkemizde Doğan Holding tarafından distributorlüğü yapılan Suzuki markasının tüm showroomları yeniden dizayn edildi. Mağazalar artık çevrim içi ve görüntülü bir şekilde hizmet verebilecek bir hale getirdi.
Yeni sistem sayesinde müşteriler, evlerinden kolaylıkla marka temsilcilerine görüntülü bir şekilde görüşüp, ilgilendikleri modeller hakkında bilgi alabilecekler. Ayrıca bu sistem için herhangi bir ek cihaz veya uygulama yüklemek gerekmiyor.
2018-yeni-kasa-suzuki-swift-2-1.jpg

Doğan Holding Otomotiv Grubu CEO’su Kağan Dağtekin açıklama yaptı...

Okumaya devam et...