SWAPPPP

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Goktug
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2jz'nin faturası yok baş ağrıtır diyeyim.
C20 let 2.0 turbo motor daha ulaşılabilir gibi geliyor baktım şanzımana felan hani fazla maliyetli de olmaz gibi 280 bg güç üretecek ortalama şaka makinası olur da motoru bulmak sıkıntı . Bilgili abiler varsa şimdiden bi bilgi birikimi edinelim ona göre yola çıkalım
 
Swap işi keşke kağıt üstündeki kadar kolay olsa. Yürüyen, şanzıman, motor kulakları, şanzıman kulakları, beyin, elektrik tesisatı, soğutma sistemi, madem sonradan turbo olacak bunun afr'si var egt'si var yağ sıcaklığı var vs. takip edilecek ki bunlar için ayrı ayrı sensör ve uygun beyin gerekli, motoru ruhsata işletmesi var zahmetli bi iş
 
  • Beğeni
Tepkiler: un4given35
Swap işi keşke kağıt üstündeki kadar kolay olsa. Yürüyen, şanzıman, motor kulakları, şanzıman kulakları, beyin, elektrik tesisatı, soğutma sistemi, madem sonradan turbo olacak bunun afr'si var egt'si var yağ sıcaklığı var vs. takip edilecek ki bunlar için ayrı ayrı sensör ve uygun beyin gerekli, motoru ruhsata işletmesi var zahmetli bi iş
Evet +1 birde hocam işletmedik diyelim kaza yaptık sigorta karşılar mı bişeyler
 
Swap işi keşke kağıt üstündeki kadar kolay olsa. Yürüyen, şanzıman, motor kulakları, şanzıman kulakları, beyin, elektrik tesisatı, soğutma sistemi, madem sonradan turbo olacak bunun afr'si var egt'si var yağ sıcaklığı var vs. takip edilecek ki bunlar için ayrı ayrı sensör ve uygun beyin gerekli, motoru ruhsata işletmesi var zahmetli bi iş
Hepsinin markasını uyumunu ayarladım önceden de yapılmış bi işlem yurtdışında
 
Engine: From Opel Calibra Turbo (engine code: C20LET)
Gearbox: from Opel Calibra Turbo (gearbox code: F28) with 6 gears


Engine Tuning:
- MTech Phase-2 chiptuning
- MTech Motorsport intercooler kit
- Green direct air filter performance kit
- MTech High flow enlarged air intake with Bailey Motorsport Dump valve
- Bosch platinum spark plugs
- Bosch 3,5bar fuel pressure regulator
- MTech 82 degree thermostat
- MTech light flywheel with Sachs performance clutch kit
- MTech Engine- and Gearbox mounts
- MTech special drive shafts with 2.0L CV-joints
- MTech hubs
- MTech high performance radiator with 60mm core.
- Spal cool fan
- MTech motorsport oil cooler kit
- ARP conrod bolts
- MTech short shift
- 63mm Group-A stainless steel performance exhaust system with 100cell catalic convertor

Suspension and brakes:
- Astra-G OPC 308mm brake system front with MTech drilled sport discs and Pagid pads
- Astra-G 240mm disc brake system rear with MTech rear disc conversion
- Corsa-C 16inch wheels
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...