TOGG yeni modeli olan T10F modelini biraz önce CES 2024 etkinliğinde tanıttı.
Tanıtımdan paylaşılan verilere göre:
Tanıtım videosu:
Araç hakkında ki fikirlerim şöyle:
Bence SUV'a göre ilerleme kaydedilmiş. Aracın fastback olmasından dolayı da olabilir tasarım daha akıcı ve modernize olmuş. SUV modeline kıyasla kapı kolları gizlenmiş biçimde ve aynalar kameralı (Gerçi SUV'un tanıtımındaki modelde de kameralıydı sanırım nihai üründe öyle olur mu bilinmez.) Ön farlar T10X ile aynı muhtemelen bir çok parça da aynıdır ki kesinlikle rahatsız edici değil. Ortak parçalar ve platform ile farklı modeller üretebilmek aracın ulaşılabilirliği ve firmanın karlılığı açısından önemli bir nokta.
T10X modelinden daha aerodinamik, sürtünme katsayısı düşük olacağı için menzil konusunda daha avantajlı olacağı kesin. 800V altyapı ve ısı pompası gibi özellikler eklenerek bu avantaj desteklenirse araç çok daha uzun menziller sağlayacak ve daha hızlı şarj olabilecek. Bu sayede daha büyük bataryaları üretip onları araç üstünde taşımak yerine optimum büyüklükte bir batarya ile daha verimli bir şekilde menzil-kullanım sunulabilir. Aracın 2025'de kullanıcılar ile buluşması bekleniyor.
Etkinlikte genel olarak şirketin değerleri, sürdürülebilirlik, ölçeklenme gibi konular hakkında bilgi verdi Gürcan bey araç hakkında pek bir bilgi verilmedi, aracın üstü açıldıktan hemen sonra bitti
Tanıtımdan paylaşılan verilere göre:
- 600 kilometre menzil seçeneği - 0,23'ün altındaki sürtünme katsayısı sayesinde 600 kilometrenin üzerinde menzil.
- C segmenti platformunda üretildi
- 41,3 inç uçtan uca ekran (12,3 inç gösterge ekranı ve 29 inç bilgi-eğlence ekranı)
- 8 inç dokunmatik kontrol ekranı,
- Araç içi sosyal kamera,
- Qualcomm Snapdragon® işlemcili dijital kokpit teknolojisi,
- Yüksek hızlı mobil internet ve Wi-Fi erişim noktası
- T10S kullanıcıları, bağlantılı özellikleri sayesinde akıllı cihaz uygulaması üzerinden veya anahtar kartlarını okutarak cihazlarına giriş yapıp çalıştırabilecek.
- Harici güç kaynağı olarak da kullanılabilen 'V2L' (Araçtan Yüke) teknolojisi, (Araçtan araca şarj teknolojisi de sağlıyor.)
Tanıtım videosu:
Araç hakkında ki fikirlerim şöyle:
Bence SUV'a göre ilerleme kaydedilmiş. Aracın fastback olmasından dolayı da olabilir tasarım daha akıcı ve modernize olmuş. SUV modeline kıyasla kapı kolları gizlenmiş biçimde ve aynalar kameralı (Gerçi SUV'un tanıtımındaki modelde de kameralıydı sanırım nihai üründe öyle olur mu bilinmez.) Ön farlar T10X ile aynı muhtemelen bir çok parça da aynıdır ki kesinlikle rahatsız edici değil. Ortak parçalar ve platform ile farklı modeller üretebilmek aracın ulaşılabilirliği ve firmanın karlılığı açısından önemli bir nokta.
T10X modelinden daha aerodinamik, sürtünme katsayısı düşük olacağı için menzil konusunda daha avantajlı olacağı kesin. 800V altyapı ve ısı pompası gibi özellikler eklenerek bu avantaj desteklenirse araç çok daha uzun menziller sağlayacak ve daha hızlı şarj olabilecek. Bu sayede daha büyük bataryaları üretip onları araç üstünde taşımak yerine optimum büyüklükte bir batarya ile daha verimli bir şekilde menzil-kullanım sunulabilir. Aracın 2025'de kullanıcılar ile buluşması bekleniyor.
Etkinlikte genel olarak şirketin değerleri, sürdürülebilirlik, ölçeklenme gibi konular hakkında bilgi verdi Gürcan bey araç hakkında pek bir bilgi verilmedi, aracın üstü açıldıktan hemen sonra bitti
Son düzenleme: