Toyota c-hr ilk izlenimlerim....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaslar merhaba.toyota chr yi merakla bekliyordum.bayide inceleyip test sürüsu yaptim.gercekten ic ve dis tasarimi cok iyi.toyota işcilik olarak epey emek vermis.multimedya konsol ile bir butun halde.vites topuzu aliminyum,kapi icleri kumasi gayet guzel.spoiler cok şık.1.2 turbo motorda gayet basarili.ben fiyatini hakettigini dusunuyorum.özellikle 1.2 turbo cvt 4x4 favorim.her açidan guzel.test sonrasi yakit ortalamam 5.4 lt oldu .arac henuz 450 km de ustelik.fiyatlar 83 bin tl den basliyor.1.8 hybrid 98 bin tl bence bu aracta dusunulebilir.fotograflar kendi çekimim.videoyuda cekmeye calistik ama eşimi arka koltukta rahat birakmayan cadı kizim engel oldu.sizler bu arac hakkinda ne dusunuyorsunuz .saygi ve sevgilerimle
 

Ekli dosyalar

  • img1479378968969.jpg
    img1479378968969.jpg
    698.1 KB · Görüntüleme: 1,188
  • img1479378911675.jpg
    img1479378911675.jpg
    342 KB · Görüntüleme: 1,143
  • img1479378871047.jpg
    img1479378871047.jpg
    484.8 KB · Görüntüleme: 1,000
  • img1479378841499.jpg
    img1479378841499.jpg
    385.7 KB · Görüntüleme: 1,093
  • img1479378688634.jpg
    img1479378688634.jpg
    510.4 KB · Görüntüleme: 1,004
  • img1479378722757.jpg
    img1479378722757.jpg
    487.1 KB · Görüntüleme: 1,136
  • img1479378765995.jpg
    img1479378765995.jpg
    586.6 KB · Görüntüleme: 1,137
  • img1479378807404.jpg
    img1479378807404.jpg
    521.9 KB · Görüntüleme: 1,083
Bu aracın 1.2'sini yollarda göreceğimizi düşünüyorum. Juke'la kıyaslayanlar var ama teknik özelliklerine bakınca ASX-Qaşqai sınıfında gözüküyor. Otomobil fiyatlarının genel seviyesi yüksek (lira'nın değersizliği ve yüksek vergiler nedeniyle) bunda hemfikiriz ancak chr özelinde pahalı olduğunu söylenemez bence.
Hibritinde kafamı kurcalayan bir şey var. ÖTV %45'e çekildi ama MTV'de değişiklik yapıldı mı? O konu hakkında bir bilgi görmedim, aldıktan sonra her yıl 1800cc MTV'si ödenecekse yine satılmaz, 1.8 motorun MTV'si 1760 lira.
 
Bu aracın 1.2'sini yollarda göreceğimizi düşünüyorum. Juke'la kıyaslayanlar var ama teknik özelliklerine bakınca ASX-Qaşqai sınıfında gözüküyor. Otomobil fiyatlarının genel seviyesi yüksek (lira'nın değersizliği ve yüksek vergiler nedeniyle) bunda hemfikiriz ancak chr özelinde pahalı olduğunu söylenemez bence.
Hibritinde kafamı kurcalayan bir şey var. ÖTV %45'e çekildi ama MTV'de değişiklik yapıldı mı? O konu hakkında bir bilgi görmedim, aldıktan sonra her yıl 1800cc MTV'si ödenecekse yine satılmaz, 1.8 motorun MTV'si 1760 lira.

Soylediklerinize katiliyorum.1.2 motor cok basarili ve juke kagit ustunde rakip gibi dursada degiller.mtv de hybrid araclar benzinli motoru uzerinden yani 1.8 olarak öduyor.ancak alirken hybrid in rakibi dizel otomatik araclar onlarinda fiyati belli.yani alirken rakiplere gore cok daha avantajli.1.8 motor +elektrikli motorun torku ve özellikle sehir ici yakit tuketiminin mukemmel olmasinin yanisira sessizlik,huzur ve medeniyet var.ben 1.2 turbo nun daha fazla tutulacagini ancak 1.8 hybrid inde azimsanmayacak satis rakamlarina ulasacagini dusunuyorum.
 
B suv olmasına rağmen ön göğüs kalitesini beğendim. Suni de olsa deri kaplama kaliteli bir malzeme kullanmışlar. Ayrıca ön kapı üstleri de hafif içe göçüyor. İşçilikte de bir sorun yok. Arka kapılarda hayal kırıklığına uğradım; biraz daha fazla kumaşla kaplanmış olsaydı süper olurdu. Onun dışında içinde mavi çizgili olan versiyonu (muhtemelen full) çok şık gözüküyor.
 
Aracı gidip inceleme fırsatı bulamadım. Ancak internete düşmeye başlayan test videolarından gördüğüm ve duyduğum kadarıyla çok başırılı olmuş. Aslında araç arkadan hem Nissan Juke u hemde yeni handa civic i çağrıştırıyor gibi. ama her ne olursa olsun özgün bir tasarıma sahip. eleştirilen tek nokta aracın çevikliği. evet araç hızlanıyor gidiyor ancak sabırlı olmak şartıyla. bunun dışında bende çok beğendim.
 
Arkadan Honda Civic'e aşırı benziyor. Ama hoşuma gitti. Almanlarla rekabet edebilecek seviyede gibi duruyor.

S1-Essai-Honda-Civic-1-6-i-DTEC-taillee-pour-l-Europe-281450.jpg
 
Piyasada hybrid diye satılan araçları anlamıyorum açıkçası. Yoğun trafikte,30-40km hıza kadar sadece elektrikle gidip,dur kalk esnasında benzin tasarrufu yapması gerekirken, vites değiştirirken veya bunun gibi özel durumlarda performans kaybını engellemek için elektrik kullanıp 8-9 lt yakacaksa hiç hybrid vs uğraşmasınlar. Ayrıca aracın tamponları lamborghini gibi ama 1.2 motor olunca fazla tezat oluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Renard
Piyasada hybrid diye satılan araçları anlamıyorum açıkçası. Yoğun trafikte,30-40km hıza kadar sadece elektrikle gidip,dur kalk esnasında benzin tasarrufu yapması gerekirken, vites değiştirirken veya bunun gibi özel durumlarda performans kaybını engellemek için elektrik kullanıp 8-9 lt yakacaksa hiç hybrid vs uğraşmasınlar. Ayrıca aracın tamponları lamborghini gibi ama 1.2 motor olunca fazla tezat oluyor.

Bu mesajı Toyota hibritler için yazdıysanız yanlış biliyorsunuz. 60km hıza kadar gaza yüklenilmediği sürece sadece elektrikle hareket ediyor (akü doluysa). Kalkışı elektrikle yapıyor. Hibrit kullanıcılarının ortalamaları gördüğüm kadarıyla 3,5-4lt/100km aralığında.
 

Ekli dosyalar

  • toyotahibrit.jpg
    toyotahibrit.jpg
    154.6 KB · Görüntüleme: 489
  • Beğeni
Tepkiler: RedLine
Piyasada hybrid diye satılan araçları anlamıyorum açıkçası. Yoğun trafikte,30-40km hıza kadar sadece elektrikle gidip,dur kalk esnasında benzin tasarrufu yapması gerekirken, vites değiştirirken veya bunun gibi özel durumlarda performans kaybını engellemek için elektrik kullanıp 8-9 lt yakacaksa hiç hybrid vs uğraşmasınlar. Ayrıca aracın tamponları lamborghini gibi ama 1.2 motor olunca fazla tezat oluyor.
Araç zaten dediğiniz şekilde çalışıyor ne 9 litresi :)
 
Bu mesajı Toyota hibritler için yazdıysanız yanlış biliyorsunuz. 60km hıza kadar gaza yüklenilmediği sürece sadece elektrikle hareket ediyor (akü doluysa). Kalkışı elektrikle yapıyor. Hibrit kullanıcılarının ortalamaları gördüğüm kadarıyla 3,5-4lt/100km aralığında.

Bu şekilde (60km hıza kadar sadece elektrik) olan hybridlerin marka modelleri nedir?
 
Hybrid araba kullanan adam neden tapa gaz araba kullanmak istesinki. Hybrid arabanın kullanım amacı ne. Sen piste tur zamanı yapasın diye yapılmadıki. E tabi zorlarsan yakar araba.
 
Yaris hybride tüp takıp yakıt tasarrufunu zirve de oynayanları görmüştüm acaba buna da takılıyor mu? :) Bide bu araba B suv mu C suv onu da bilen var mı her yerde b suv diye geçiyor ama boyutları rakiplerinden büyük altyapı olarakta prius ile aynı altyapıyı kullanıyor
 
Aracın üstünde gene bir japon çirkinliği var.Ben baya beğendim ch-r ı.1.8 hybridini almak isterdim açıkçası:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...