Size mantikli gelebilir ama avrupalilara mantikli gelmedigi rav4 hibrit ile ispatlandi Avrupayi onemsemiyor dediginiz firma umursamasaydi avrupa pazarinda olmazdi distributorluk, servis, satis sonrasi hizmet logistik, bunlarla bosuna hobi olsun diye ugrasmiyor Nitekim lexus yillarca pazara girmekle girmemek arasinda kaldi, avrupa pazari oyle her getirdiginiz araci satabileceginiz bir pazar degil, 2.5 hibrit rav4 kullandim, hizli olsa bile cvt sayesinde hicbir zevki yok, tamamen torpulenmis, yakiti iddia edilenlerle alakasiz duzeyse farkli...
Sonuc olarak avrupada (sevsekte sevmesekte) downsizing tutuyor, turbonun hizlanma hissini hibrit + cvt vermiyor, katalogdaki yakitlari tutturamiyor.
Size toyotadaki mesainizde basarilar diliyorum
Teşekkürler Fatih bey. Toyota'dan teklif gelirse değerlendiririm.
Fikrimi beyan ettim sadece. Benim mesajım alıntılanmayıp bambaşka mesajlar alıntılanıp benimle dalga geçilmeye çalışılması rahatsız edici bir şey. Burası forum, karşılıklı konuşmak için buradayız. Hee eğer bunu istemiyorsak ya o kişiyi engelleriz yada o kişinin mesajıyla dalga geçer gibi yorumlar yapmayız, haksız mıyım?
Ayrıca, vergi olan yerde bende gidip almam böyle bir araç. Çevremde araç bakan kişilere Auris 1.8 hibrit hakkında olumsuz konuştuğum da oldu özel hayatımda, yeri geldiyse burada da yazmışımdır o tüketim için o MTV'ye katlanılmaz şeklinde. Toyota fanı falan değilim, Japon ve İngilizlere meyilim olduğunu zaman zaman dile getiriyorum ama gözü kör şekilde savunmadığımı düşünüyorum.
Şimdi aklıma geldi, Ka yerine araç bakıyordunuz. O konuda Aygo'dan konuşmuştuk. Car reliability endekslerine baktığımızda Aygo diğer Toyotaların aksine çokta iyi bir yerde durmuyor A sınıfı araçlar içinde. Hazır aklıma gelmişken onu da yazayım, bilginize.
Son düzenleme: