Fiat, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da; itibarını en çok artıran marka olarak değerlendirildi ve iki yıl üst üste Binek Otomotiv Kategorisi’nde “Yılın En İtibarlı Markası” seçildi.
“The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” yedinci kez sahiplerini buldu. “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması sonucunda; 50’ye yakın kategoride ilk üçe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok yükselten markaları ve başarıya ortak olan paydaşları, 17 mart tarihinde online olarak gerçekleştirilen törenle ödüllendirildi. 2019 yılında olduğu gibi 2020 yılını da Türkiye otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarının lideri olarak tamamlayan Fiat, Marketing Türkiye The One Awards Ödülleri Binek Otomotiv Kategorisi’nde iki yıl üst üste; “Yılın En İtibarlı Markası” seçildi.
Süslü: Yenilenen Egea Ailesi ve Egea Cross ile daha da güçlenecek zirvedeki yerimizi koruyacağız. ...
Okumaya devam et...