Fiyat performans derken, aracın performanslı olmasına gerek yok Fiyatına göre alınabilecek en mantıklı araç nedir diye sorayım ?Renault lagunalar olabilir bence.
2. eller dahilse 1 alt vergi dilimine giren yani 2010-2012 arası 2.0 dizeller gayet mantıklı. Sadece 0 diyorsan insignialar kasa değişeceği için donanım dengi c segmenti arabalarla aynı paraya var.
0 içinse bütçenizi bilmiyorum ama kasa değişeceği için insignia rakiplerinden baya ucuz.
C segmentinde kia ceed premium 1.6 dizel otomatik far ve ortadaki ekran dışında baya dolu ve rakiplerine göre uygun bir araba.
bide aynı şekilde mazda 3 dizelini beğeniyorum ama motoru rakiplerinden biraz zayıf sanki ne kadar hafif bir araba olsa da performans olarak birazcık geride kalabilir.
İkinci el fiyatına bakarak söylemiştim. D sınıfı bir araç için uygun fiyatları var.Fiyat performans derken, aracın performanslı olmasına gerek yok Fiyatına göre alınabilecek en mantıklı araç nedir diye sorayım ?
Mazda 3 dizel pek hafif bir araba değil hocam. Sürücü dahil 1370 kg. Sıvıları falan da eklersek şoförle beraber yaklaşık +/- 1420 kg falan ediyor. Rakiplerinden daha iyi kaçmasa da ortalama bir performans sunuyor. Maalesef dizel otomatik c segment kombinasyonunda uygun diye tabir edebileceğimiz model pek kalmadı. Ortalama dolulukta yahut tam dolu şekilde bir dizel otomatik c sınıf araç almaya kalktığımızda en az 100 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyor. D segmentte ise dediğin gibi insignia kasa değiştireceği için uygun fiyatlı. Yeni kasa d segmentler içinde de bir tek mondeo uygun fiyatlı. Diğerleri uçmuş vaziyette.0 içinse bütçenizi bilmiyorum ama kasa değişeceği için insignia rakiplerinden baya ucuz.
C segmentinde kia ceed premium 1.6 dizel otomatik far ve ortadaki ekran dışında baya dolu ve rakiplerine göre uygun bir araba.
bide aynı şekilde mazda 3 dizelini beğeniyorum ama motoru rakiplerinden biraz zayıf sanki ne kadar hafif bir araba olsa da performans olarak birazcık geride kalabilir.
Mondeo maalesef ford gereken önemi göstermiyor genel olarak dizel otomatik istenildiği için insignia önermiştim dizel manuelde mondeo da mantıklı olabilir ama o da makyajlandı ve Ford nedense 1.5 tdci manuel kombinasyonu getirmiyor.Mazda 3 dizel pek hafif bir araba değil hocam. Sürücü dahil 1370 kg. Sıvıları falan da eklersek şoförle beraber yaklaşık +/- 1420 kg falan ediyor. Rakiplerinden daha iyi kaçmasa da ortalama bir performans sunuyor. Maalesef dizel otomatik c segment kombinasyonunda uygun diye tabir edebileceğimiz model pek kalmadı. Ortalama dolulukta yahut tam dolu şekilde bir dizel otomatik c sınıf araç almaya kalktığımızda en az 100 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyor. D segmentte ise dediğin gibi insignia kasa değiştireceği için uygun fiyatlı. Yeni kasa d segmentler içinde de bir tek mondeo uygun fiyatlı. Diğerleri uçmuş vaziyette.
1.5 tdci makyajla gelecek diye biliyorum. Ama yeni kasa olarak tabir edebileceğimiz tüm d segmentler arasında daha uygunu yok. Kasasının eskimesi problem değilse en uygunu insignia olacaktır. Onun haricinde dizel manuel olarak seçtiğimizde yeni kasa araçlarla mondeo arasında 10-15 bin liradan fazla fark var. Dizel otomatik kıyaslamasına girmedim malum mondeo'da öyle bir kombinasyon yok dediğin gibi.Mondeo maalesef ford gereken önemi göstermiyor genel olarak dizel otomatik istenildiği için insignia önermiştim dizel manuelde mondeo da mantıklı olabilir ama o da makyajlandı ve Ford nedense 1.5 tdci manuel kombinasyonu getirmiyor.
Makyajsız halinde de var diye biliyorum ve bildiğim kadarıyla bu sene makyajlandı zaten mondeo bizi önemsememeleri baya üzücü 1.5 tdci+powershift ile gayet güzel satardı.1.5 tdci makyajla gelecek diye biliyorum. Ama yeni kasa olarak tabir edebileceğimiz tüm d segmentler arasında daha uygunu yok. Kasasının eskimesi problem değilse en uygunu insignia olacaktır. Onun haricinde dizel manuel olarak seçtiğimizde yeni kasa araçlarla mondeo arasında 10-15 bin liradan fazla fark var. Dizel otomatik kıyaslamasına girmedim malum mondeo'da öyle bir kombinasyon yok dediğin gibi.
1.6 tdci motoru bitirmek istediler belli ki. O sebeple 1.5 tdci motoru Türkiye'ye getirmek için makyaja ertelediler sanırım. İlk geldiği zaman 1.5 + powershift olsaydı satabilirdi doğru ama bu saatten sonra gelse de satmaz kolayına. Aynı kombinasyonda passat 165 bin lira olmuş. Mondeo'nun da temiz bir 140-150'si olur bu kombinasyonla. O saatten sonra hiç satmaz.Makyajsız halinde de var diye biliyorum ve bildiğim kadarıyla bu sene makyajlandı zaten mondeo bizi önemsememeleri baya üzücü 1.5 tdci+powershift ile gayet güzel satardı.
1.6 tdci motoru bitirmek istediler belli ki. O sebeple 1.5 tdci motoru Türkiye'ye getirmek için makyaja ertelediler sanırım. İlk geldiği zaman 1.5 + powershift olsaydı satabilirdi doğru ama bu saatten sonra gelse de satmaz kolayına. Aynı kombinasyonda passat 165 bin lira olmuş. Mondeo'nun da temiz bir 140-150'si olur bu kombinasyonla. O saatten sonra hiç satmaz.
Aynen öyle. Sıfır gibi ikinci el araçlar var. Zaten bu saatten sonra sıfır alırsam ya orta dolu benzinli c sınıf alırım ya da tam dolu b sınıf. Başka türlüsünü de pek mantıklı bulmuyorumBu vergilerle 0 araba almak zaten mantıksız bir hamle olur 2. elleri baya uygun arabalar var.