Türkiye'de alınabilecek en mantıklı araç

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alptamer

Profesör
995
Marka
BMW
Sitedeki herkes otomobillerle ilgileniyor, hatta onlarla yaşıyor. Peki fiyat/performans olarak, sizce Türkiye şartları için en alınabilecek araç nedir?
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
2. eller dahilse 1 alt vergi dilimine giren yani 2010-2012 arası 2.0 dizeller gayet mantıklı. Sadece 0 diyorsan insignialar kasa değişeceği için donanım dengi c segmenti arabalarla aynı paraya var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso ve alptamer
2. eller dahilse 1 alt vergi dilimine giren yani 2010-2012 arası 2.0 dizeller gayet mantıklı. Sadece 0 diyorsan insignialar kasa değişeceği için donanım dengi c segmenti arabalarla aynı paraya var.


2.El dahil olmasın, araç önerisi için soruyorum. Bakalım bu kadar otomobilseverden ne cevap çıkar diye :)
 
0 içinse bütçenizi bilmiyorum ama kasa değişeceği için insignia rakiplerinden baya ucuz.
C segmentinde kia ceed premium 1.6 dizel otomatik far ve ortadaki ekran dışında baya dolu ve rakiplerine göre uygun bir araba.
bide aynı şekilde mazda 3 dizelini beğeniyorum ama motoru rakiplerinden biraz zayıf sanki ne kadar hafif bir araba olsa da performans olarak birazcık geride kalabilir.
 
İyi forumlar.
30 bine kadar Bütçe bütçe ayırmak gerekirse;
0-10.000TL ; Broadway, Escort
10.000 - 20.000 ; Geniş aileler için Kangoo, Doblo, Partner, Berlingo. Binekler için ise Corolla, Clio1-Clio2, Symbol , Megane1(bulabilirseniz)
20.000 - 30.000 ; Kesinlikle Megane2(hiç kullanmadım ama bu kadar tercih edildiğine göre kesinlikle güzeldir.) , Astra, Clio3, Logan, Focus, Corolla, Civic, Bora, Passat(bulabilirseniz)

30 binden fazlası bana çok geliyor abiler kardeşler.
 
0 içinse bütçenizi bilmiyorum ama kasa değişeceği için insignia rakiplerinden baya ucuz.
C segmentinde kia ceed premium 1.6 dizel otomatik far ve ortadaki ekran dışında baya dolu ve rakiplerine göre uygun bir araba.
bide aynı şekilde mazda 3 dizelini beğeniyorum ama motoru rakiplerinden biraz zayıf sanki ne kadar hafif bir araba olsa da performans olarak birazcık geride kalabilir.

Bütçe yok :) Genel anlamda soruyorum kendim için değil...
 
Insıgnıa yorumuna katılıyorum arkadaşımızın ama soruyu çok açık uçlu sormuşsunuz performans odaklımı yoksa konfor odaklı bir araç mı istiyorsunuz bu önemli bir tercih
 
0 içinse bütçenizi bilmiyorum ama kasa değişeceği için insignia rakiplerinden baya ucuz.
C segmentinde kia ceed premium 1.6 dizel otomatik far ve ortadaki ekran dışında baya dolu ve rakiplerine göre uygun bir araba.
bide aynı şekilde mazda 3 dizelini beğeniyorum ama motoru rakiplerinden biraz zayıf sanki ne kadar hafif bir araba olsa da performans olarak birazcık geride kalabilir.
Mazda 3 dizel pek hafif bir araba değil hocam. Sürücü dahil 1370 kg. Sıvıları falan da eklersek şoförle beraber yaklaşık +/- 1420 kg falan ediyor. Rakiplerinden daha iyi kaçmasa da ortalama bir performans sunuyor. Maalesef dizel otomatik c segment kombinasyonunda uygun diye tabir edebileceğimiz model pek kalmadı. Ortalama dolulukta yahut tam dolu şekilde bir dizel otomatik c sınıf araç almaya kalktığımızda en az 100 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyor. D segmentte ise dediğin gibi insignia kasa değiştireceği için uygun fiyatlı. Yeni kasa d segmentler içinde de bir tek mondeo uygun fiyatlı. Diğerleri uçmuş vaziyette.
 
Mazda 3 dizel pek hafif bir araba değil hocam. Sürücü dahil 1370 kg. Sıvıları falan da eklersek şoförle beraber yaklaşık +/- 1420 kg falan ediyor. Rakiplerinden daha iyi kaçmasa da ortalama bir performans sunuyor. Maalesef dizel otomatik c segment kombinasyonunda uygun diye tabir edebileceğimiz model pek kalmadı. Ortalama dolulukta yahut tam dolu şekilde bir dizel otomatik c sınıf araç almaya kalktığımızda en az 100 bin lirayı gözden çıkarmak gerekiyor. D segmentte ise dediğin gibi insignia kasa değiştireceği için uygun fiyatlı. Yeni kasa d segmentler içinde de bir tek mondeo uygun fiyatlı. Diğerleri uçmuş vaziyette.
Mondeo maalesef ford gereken önemi göstermiyor genel olarak dizel otomatik istenildiği için insignia önermiştim dizel manuelde mondeo da mantıklı olabilir ama o da makyajlandı ve Ford nedense 1.5 tdci manuel kombinasyonu getirmiyor.
 
Mondeo maalesef ford gereken önemi göstermiyor genel olarak dizel otomatik istenildiği için insignia önermiştim dizel manuelde mondeo da mantıklı olabilir ama o da makyajlandı ve Ford nedense 1.5 tdci manuel kombinasyonu getirmiyor.
1.5 tdci makyajla gelecek diye biliyorum. Ama yeni kasa olarak tabir edebileceğimiz tüm d segmentler arasında daha uygunu yok. Kasasının eskimesi problem değilse en uygunu insignia olacaktır. Onun haricinde dizel manuel olarak seçtiğimizde yeni kasa araçlarla mondeo arasında 10-15 bin liradan fazla fark var. Dizel otomatik kıyaslamasına girmedim malum mondeo'da öyle bir kombinasyon yok dediğin gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Ticari olarak Ford Tourneo Courier, ki bunu genel fiyatlara bakıp avantajlarını göz önüne alarak söylüyorum yoksa 55-60 milyara ticari alıyorsun çok saçma ama yapacak bir şey yok. Zamanında Connectler 25-30 bine satılıyordu.

Onun dışında sıfır bineklerde mantıklı hiç araç kalmadı. Accent Blue 1.6 crdi zamanında (2012-2013) 42-48 arası donanımına göre satılıyordu, şimdi 65-70 arası olmuş belkide daha fazla. Dizeller uçuşta yani, benzinlide de bildiğin scooter alıyorsun koca araba, güç yok, hacim yok, yakıt fazla, güç varsa tüp dert...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
1.5 tdci makyajla gelecek diye biliyorum. Ama yeni kasa olarak tabir edebileceğimiz tüm d segmentler arasında daha uygunu yok. Kasasının eskimesi problem değilse en uygunu insignia olacaktır. Onun haricinde dizel manuel olarak seçtiğimizde yeni kasa araçlarla mondeo arasında 10-15 bin liradan fazla fark var. Dizel otomatik kıyaslamasına girmedim malum mondeo'da öyle bir kombinasyon yok dediğin gibi.
Makyajsız halinde de var diye biliyorum ve bildiğim kadarıyla bu sene makyajlandı zaten mondeo bizi önemsememeleri baya üzücü 1.5 tdci+powershift ile gayet güzel satardı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Makyajsız halinde de var diye biliyorum ve bildiğim kadarıyla bu sene makyajlandı zaten mondeo bizi önemsememeleri baya üzücü 1.5 tdci+powershift ile gayet güzel satardı.
1.6 tdci motoru bitirmek istediler belli ki. O sebeple 1.5 tdci motoru Türkiye'ye getirmek için makyaja ertelediler sanırım. İlk geldiği zaman 1.5 + powershift olsaydı satabilirdi doğru ama bu saatten sonra gelse de satmaz kolayına. Aynı kombinasyonda passat 165 bin lira olmuş. Mondeo'nun da temiz bir 140-150'si olur bu kombinasyonla. O saatten sonra hiç satmaz.
 
1.6 tdci motoru bitirmek istediler belli ki. O sebeple 1.5 tdci motoru Türkiye'ye getirmek için makyaja ertelediler sanırım. İlk geldiği zaman 1.5 + powershift olsaydı satabilirdi doğru ama bu saatten sonra gelse de satmaz kolayına. Aynı kombinasyonda passat 165 bin lira olmuş. Mondeo'nun da temiz bir 140-150'si olur bu kombinasyonla. O saatten sonra hiç satmaz.

Bu vergilerle 0 araba almak zaten mantıksız bir hamle olur 2. elleri baya uygun arabalar var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...