Taxi Driver

Senkromeççi
20
Marka
Chevrolet
Merhaba, görüşlerinizi alıp bilgi edinmek ve fikir alışverişi yapmak için sizlere sormak istedim.Aracım 2010 model Chevrolet Cruze Manuel 97.000 kilometrede ve brc lpg sistemi takılı.Aracı dört sene önce 86.000 km de satın aldım ancak bu süreçte çok az kullanıldı ve iki senede sadece 10.000 kilometre yaptım.Daha sonra araç tamda benim işsiz kaldığım ve zor bir süreçten geçtiğim bir dönemde arızalandı.Arızalandıktan sonra hiçbir ustaya göstermedim, arızası tam olarak nedir bilmiyorum.Zaten gösterecek maddi durumumda yoktu o anda.Asgari ücretle anca yürütürken işsiz kalınca hiç ilgilenemedim.O günden sonra bir kenara çektim ve bir daha aracı kullanmadım.Sonuç olarak araç iki yıldır yatıyor.

Sokakta yattığı için araç perişan halde.Park halindeyken vurup kaçanlar yüzünden oluşan ufak tefek göçük ve çizikler, mahallenin çocukları yüzünden kırılan farı ve çatlayan camı saymazsak araç toz ve kir kaplı, tekerleri inik bir vaziyette öylece duruyor.Bütün bunlar yetmezmiş gibi birde akü bittiği için araç kilitli kaldı.Elektrikle çalışan kilit motoru akü bittiği için kapıları açmaya gücü yetmiyor, anahtarı sokunca anahtarda dönmüyor.Mecburen bir tamirci çağırıp kapıyı kanırtıp tel vasıtası ile içeriden kapıyı açmaya çalışacağım.Daha öncede aynısı oldu ve ancak bu şekilde açabildik kapıyı.

Akü bitmesin diye arada sırada aracı çalıştırmak istesemde, ön havalandırma panelinden içeriye benzin kokusu geldiği için araç yanar felan diye korkup çalıştıramıyorum.Araç ilk arıza verdiğinde yani iki sene önce, sadece yola çıkalı beş dakika olmuştu ki bir ara sokakta dururken aniden dumanlar yükselmeye başladı.Aracın kaputunu açtığımda tam göremesemde ön kısımdaki yağ filtresinin ve yağ soğutucusunun bulunduğu parçanın arka kısmından bir yerden yoğun bir şekilde yağ aktığını ve akan yağın motor bloğuna değip yanarak çıkardığı dumanın heryeri kapladığını gördüm ama o kadar yağ akarken, araç hiçbir uyarı vermedi ve harareti normal seviyedeydi.Zaten eve yakın olduğum için kapının önüne çektim ve aracı o şekilde bir daha hiç kullanmadım.Sadece akü bitmesin diye bir kez çalıştırayım dedim ve ondada havalandırmayı açtığımda aracın içine benzin kokusu dolunca kapattım.Birde termostat arızalı muhtemelen, çünkü aracın harareti sürekli düşüyordu otoyolda giderken ve sadece şehir içine girince hararet yeniden normal seviyeye geliyordu ve geç ısınıyordu.

Maddi sıkıntılar yüzünden tamir ettiremedim ve arızalı olduğu için araç uzun süre yattı, şimdi yaptırmak istiyorum fakat ne kadar masraf çıkar kestiremiyorum ve işe nereden başlasam bilmiyorum.Uzun süredir yattığı için iki üç senedir muayenesi yok ve sigortası yapılmadı.Triger kayışının değişmesi lazım, yağının suyunun değişmesi lazım.Stop lambası alınacak, kaporta işi var ufak tefek.Ama beni korkutan motorda ki sorun asıl.Tüm bunları hesaba katarsak maksimum tahmini ne kadar masraf çıkar merak ediyorum ve sanayide mi yoksa opel yetkili servisinde mi yaptırmalıyım hangisi daha doğru ve garanti olur bilmiyorum bu konuda görüşlerinizi merak ediyorum.
Sanayi de tanıdık bir usta olmadığı için çekiniyorum, yetkili serviste daha pahalıya yapıyor ama kurumsal bir firma olduğu ve fatura kestiği için en azından biraz güven veriyor.Nereden başlasam nerede yaptırsam bilemedim.Tavsiyelerinize ve görüşlerinize açığım ayrıca bu uzun yazıya katlandığınız için sağolun.
 
Merhaba, görüşlerinizi alıp bilgi edinmek ve fikir alışverişi yapmak için sizlere sormak istedim.Aracım 2010 model Chevrolet Cruze Manuel 97.000 kilometrede ve brc lpg sistemi takılı.Aracı dört sene önce 86.000 km de satın aldım ancak bu süreçte çok az kullanıldı ve iki senede sadece 10.000 kilometre yaptım.Daha sonra araç tamda benim işsiz kaldığım ve zor bir süreçten geçtiğim bir dönemde arızalandı.Arızalandıktan sonra hiçbir ustaya göstermedim, arızası tam olarak nedir bilmiyorum.Zaten gösterecek maddi durumumda yoktu o anda.Asgari ücretle anca yürütürken işsiz kalınca hiç ilgilenemedim.O günden sonra bir kenara çektim ve bir daha aracı kullanmadım.Sonuç olarak araç iki yıldır yatıyor.

Sokakta yattığı için araç perişan halde.Park halindeyken vurup kaçanlar yüzünden oluşan ufak tefek göçük ve çizikler, mahallenin çocukları yüzünden kırılan farı ve çatlayan camı saymazsak araç toz ve kir kaplı, tekerleri inik bir vaziyette öylece duruyor.Bütün bunlar yetmezmiş gibi birde akü bittiği için araç kilitli kaldı.Elektrikle çalışan kilit motoru akü bittiği için kapıları açmaya gücü yetmiyor, anahtarı sokunca anahtarda dönmüyor.Mecburen bir tamirci çağırıp kapıyı kanırtıp tel vasıtası ile içeriden kapıyı açmaya çalışacağım.Daha öncede aynısı oldu ve ancak bu şekilde açabildik kapıyı.

Akü bitmesin diye arada sırada aracı çalıştırmak istesemde, ön havalandırma panelinden içeriye benzin kokusu geldiği için araç yanar felan diye korkup çalıştıramıyorum.Araç ilk arıza verdiğinde yani iki sene önce, sadece yola çıkalı beş dakika olmuştu ki bir ara sokakta dururken aniden dumanlar yükselmeye başladı.Aracın kaputunu açtığımda tam göremesemde ön kısımdaki yağ filtresinin ve yağ soğutucusunun bulunduğu parçanın arka kısmından bir yerden yoğun bir şekilde yağ aktığını ve akan yağın motor bloğuna değip yanarak çıkardığı dumanın heryeri kapladığını gördüm ama o kadar yağ akarken, araç hiçbir uyarı vermedi ve harareti normal seviyedeydi.Zaten eve yakın olduğum için kapının önüne çektim ve aracı o şekilde bir daha hiç kullanmadım.Sadece akü bitmesin diye bir kez çalıştırayım dedim ve ondada havalandırmayı açtığımda aracın içine benzin kokusu dolunca kapattım.Birde termostat arızalı muhtemelen, çünkü aracın harareti sürekli düşüyordu otoyolda giderken ve sadece şehir içine girince hararet yeniden normal seviyeye geliyordu ve geç ısınıyordu.

Maddi sıkıntılar yüzünden tamir ettiremedim ve arızalı olduğu için araç uzun süre yattı, şimdi yaptırmak istiyorum fakat ne kadar masraf çıkar kestiremiyorum ve işe nereden başlasam bilmiyorum.Uzun süredir yattığı için iki üç senedir muayenesi yok ve sigortası yapılmadı.Triger kayışının değişmesi lazım, yağının suyunun değişmesi lazım.Stop lambası alınacak, kaporta işi var ufak tefek.Ama beni korkutan motorda ki sorun asıl.Tüm bunları hesaba katarsak maksimum tahmini ne kadar masraf çıkar merak ediyorum ve sanayide mi yoksa opel yetkili servisinde mi yaptırmalıyım hangisi daha doğru ve garanti olur bilmiyorum bu konuda görüşlerinizi merak ediyorum.
Sanayi de tanıdık bir usta olmadığı için çekiniyorum, yetkili serviste daha pahalıya yapıyor ama kurumsal bir firma olduğu ve fatura kestiği için en azından biraz güven veriyor.Nereden başlasam nerede yaptırsam bilemedim.Tavsiyelerinize ve görüşlerinize açığım ayrıca bu uzun yazıya katlandığınız için sağolun.
Öncelikle çok çok geçmiş olsun, yaşadıklarınızı hüzün içerisinde okudum.Neyse ki maddi güçlüklerinizi bir şekilde atlatıp aracınızın yürüdüğü günleri görmeniz yakın sanırsam.

Bana sorarsanız eş-dost-akraba civarından tanıdık bir usta-mekanikçi/motorcu bulmadan aracı yerinden kaldırmaya masraf ettirmeyiniz.Tanıdık ustaya, araç sağlıklı yürüyecek kadar, benzin tesisatına, su tesisatına ve çeşitli kayışlara bakıp, yağını suyunu değiştirmesini söyleyiniz.Araç yerinden kalkmadan bunu yapacağı için ya da siz çekici ile dükkana götüreceğiniz için bu işlem 500-1000 tl arası değişecektir.Ondan sonraki etapta aracınızı kullanarak ve aciliyetine karar verdiğiniz problemleri yaptırmaktan başlayabilirsiniz.Çocukların araca daha fazla kozmetik zarar vermemesini önlemek adına geçici olarak bez ya da muşamba ile aracınızı kapatabilirsiniz.

Kesinlikle ve kesinlikle tek seferde tüm problemleri halletmeye çalışmayınız hem maddi açıdan yüklü hem de ustaların sizi fazlasıyla soyacağı bir yeme atlamış olursunuz.Aracınızı ilk etapta mekanik olarak yürütmeye bakınız, sonrasında kozmetik ve diğer problemlere eğilirsiniz.

Çok geçmiş olsun, gelişmeleri bekliyoruz.
 
Son düzenleme:
Öncelikle geçmiş olsun. Nerede yaşadığınızı söylerseniz forumdan arkadaşlarımız sizi yönlendirebilir. Öncelikle aracı yürüyecek hale getirin, motor mekanik olarak toplayın, ondan sonra kozmetikle ilgilenirsiniz. Yetkili serviste çok para ödersiniz maalesef orijinal parçalarla dışarıda yaptırın işlemleri. Gelişmeleri bekliyoruz.
 
Geçmiş olsun okurken çok üzüldüm yaşananlara.Malum, durum buyken bu şekilde satışa koyup bize anlattığınız gibi durumu anlatıp pert/ağır hasarlı duruma göre arabayı elinizden çıkarmanızı tavsiye edeceğim.Binmek psikolojik ve maddi açıdan sizi zora sokacak çok belli
 
Mt.Akina malesef çevremde bu konuda yardım alabileceğim tanıdık kimse yok o yüzden sanayide beni oyalayıp yıpratacaklarını düşündüğüm için çekiniyorum, aklımı çelen tek yanı sanayide fiyatların daha uygun olması.

DuzboruDownpipe İstanbul avrupa yakasında yaşıyorum, evet biliyorum daha pahalıya gelecek ama en azından yapılacak işlemin arkasında durmaz mı yetkili servis ? Her iki taraf içinde söylüyorum, ben parayı verip aracı yaptırdıkdan sonra aynı sıkıntı iki gün sonra yine kendini gösterirse sanayide yaptırmam mı daha çok işime yarar yoksa serviste mi ? Yani ben tekrar gittiğimde aracın sıkıntısı devam ediyor dediğimde benim haklarımın korunacağına emin olabilir miyim sanayide ? Paramın hiç olmasından çekiniyorum sanayide yoksa bu pahalılıkta servise gitmekte mantıklı değil biliyorum.

DouglasAdams ailem yaşı ve fiziksel engeli olan insanlar olduğundan bizim için bir aile otomobili şart, eğer şart olmasa bugün satardım.Ama ailemde satmamı istemiyor zaten, aracın hasar kaydı yok geçmişi temiz bir araç büyük bir kazası yok Allah kaza bela vermezse yaptırıp daha uzun yıllar binmek istiyoruz ama işte şu sıkıntılarını halledip toparlamam lazım.

Yazmayı unuttum birde lpg kitini araçtan söktürmek istiyorum, çok az kullanıyoruz zaten aracı, sadece lazım olduğu zamanlar.Yine öyle olacaktır aracı toparladıktan sonra, o yüzden lpg sorunlarıyla uğraşmaya gerek olmadığını düşünüyorum.Lpg de bir sürü güvenlik önlemi var biliyorum ama yinede rahatsız oluyorum ben lpgden.Söktürdükten sonra tekrar tadilat projesi çizdirmek gerekiyor sanırım, onlar sıkıntı değilde benim merak ettiğim şey bu lpgnin takılması için emme manifoldunu deliyorlar.Lpg söküldükten sonra manifoldun komple değişmesi mi gerekiyor ? İnternetde bununla ilgili pek bilgi bulamadım malum herkes lpg taktırıyor söktüren pek olmadığı için bilgide yok.Zaten çok az kullanılan bir araçta lpg ye gerek olmadığını düşünüyorum boşuna ağırlık yapıp bagajda yer kaplamasınıda istemiyorum.Düz benzinde binmek kafamın rahat olması benim için daha iyi.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle foruma hoşgeldiniz. Büyük geçmiş olsun. Motoru arıza yapmış haliyle kullanmaya devam etmediğiniz için hayati bir masraf çıkacağını düşünmüyorum. Ona rağmen yatan arabanın çok büyük masrafı oluyor. 2013'te 4,5 yıl yatmış ama ona rağmen yürür vaziyette olan motoru sorunsuz Corsa'yı aldığımda (imzamdaki araç) lastikler dahil ve kaporta hariç 4500-5000 gibi bir masraf yapmıştım. Benim tavsiyem, motorundaki arızayı yaptırıp, aracı yürür hale getirdikten sonra satmanız yönünde olur. Sonraki alıcıları sırayla başka başka yerlerini yaptırsınlar.
 
Yetkılı servise gösterın en azından ne kadar masraf var toplam ne kadar tutar öğrenirsiniz. Çekici üzerindeyken hemde temizlersiniz, keşke garaja çekseydınız yazık olmuş. Bu haliyle düşündüğünüz bir fiyat var mı ? Ben olsam satmazdım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Taxi Driver
Allah daha buyuk dert vermesin diyerek baslamak istiyorum.

İmkanlarinizi bilememekle birlikte nacizane bir yol haritasi cizmek isterim. Eger binmeye niyetliyseniz motor kismina yetkili serviste baktirmaniz elzem.
Kozmetik kisimlarini oncelik yapmayarak baslamalisiniz, ben olsam hic yurutmeyle ugrasmam, bir cekici ile araci yetkili servise ceker motor kismina baktiririm.
Akabinde mekanik yururleri heryerde baktirilabilir.

Servis yagini suyunu kayisini degissin, motoru kontrol etsin. Yuryecek gibiyse lastiklere hava basip ordan ayrilin ve sanayide iyi bir ustaya gosterin, yurur aksamina baksin onarsin. Ufak bir temizlik far degisimi derken motorda hatasi yoksa olumcul rakamlar cikmaz diye umut ediyorum.

Fakat iscilik o kadar pahali hale gelmiski cogu zaman parca fiyatlarini asiyor.

Bu sabah kalktim aracin yanina gittim satilik ilanindaki aracimizin arka kapisina vurulup kacildigini gordum, gerci boyasiz gocuk onarimi ile yapilabilinecek bir hasar ama ona bile 650tl fiyat cekti gocukcu, pazarlikla 500yl ye zor dustu. Yarim gunluk isi var aracin. Gunde 1000tl yevmiye iyi para.

Mumkunse anadolu yakasinda olmadi avrupa yakasinda (istanbul) isciligi iyi bir gocuk ustasi tavsiyeside alabilirim.
 
Son düzenleme:
Yetkılı servise gösterın en azından ne kadar masraf var toplam ne kadar tutar öğrenirsiniz. Çekici üzerindeyken hemde temizlersiniz, keşke garaja çekseydınız yazık olmuş. Bu haliyle düşündüğünüz bir fiyat var mı ? Ben olsam satmazdım.

Yetkili servisde aracın masrafını işlem yapmadan söyleyip onaylıyor musunuz diye soruyorlar, önceden çıkacak masrafı söylemeleri iyi oluyor ona göre bir yol izlerim en azından diye düşünüyorum.Toplu olarak hepsini bir anda tek bir yerde halletmek daha işime gelir.İnşallah motorda birşey çıkmaz fazlada, kaportası lastiği şusu busu hepsini komple tek bir yerde yaptırırım diye düşünüyorum.

Daha öncede yetkili servise bırakmıştım aracı, ilk aldığım zamanlar.Komple bakımını yapıp sağını solunu toparlayıp sıfır gibi yaptılar hemde ben söylemediğim halde yeni plakalık verdiler.Birde fren kaliperlerine giden hidroliğin olduğu boruları değiştirdiler ücret almadan.Ben memnun kaldım o yüzden aynı yere gitmeyi düşünüyorum.

Keşke garajda tutma imkanım olsaydı bu kadar masraf etmek zorunda kalmazdım ama malesef öyle bir imkanım yoktu.Aracı satmak gibi bir düşüncem yok zaten uzun yıllar binmek için aldım, sürekli araç değiştirmek bize göre değil.Satacak olsaydım zamanında clio felan alırdım piyasası olan araçları tercih ederdim.Hem şu haliyle satmaya kalksam eminim ki ölü fiyatına almak isteyecekler, öncesinde verdiğimiz paraya da yazık olacak o yüzden yaptırıp eşşek misali binmek en iyisi zaten piyasa kötü satıp yenisini alma imkanımda yok.
 
  • Beğeni
Tepkiler: CetinAdam
Allah daha buyuk dert vermesin diyerek baslamak istiyorum.

İmkanlarinizi bilememekle birlikte nacizane bir yol haritasi cizmek isterim. Eger binmeye niyetliyseniz motor kismina yetkili serviste baktirmaniz elzem.
Kozmetik kisimlarini oncelik yapmayarak baslamalisiniz, ben olsam hic yurutmeyle ugrasmam, bir cekici ile araci yetkili servise ceker motor kismina baktiririm.
Akabinde mekanik yururleri heryerde baktirilabilir.

Servis yagini suyunu kayisini degissin, motoru kontrol etsin. Yuryecek gibiyse lastiklere hava basip ordan ayrilin ve sanayide iyi bir ustaya gosterin, yurur aksamina baksin onarsin. Ufak bir temizlik far degisimi derken motorda hatasi yoksa olumcul rakamlar cikmaz diye umut ediyorum.

Fakat iscilik o kadar pahali hale gelmiski cogu zaman parca fiyatlarini asiyor.

Bu sabah kalktim aracin yanina gittim satilik ilanindaki aracimizin arka kapisina vurulup kacildigini gordum, gerci boyasiz gocuk onarimi ile yapilabilinecek bir hasar ama ona bile 650tl fiyat cekti gocukcu, pazarlikla 500yl ye zor dustu. Yarim gunluk isi var aracin. Gunde 1000tl yevmiye iyi para.

Mumkunse anadolu yakasinda olmadi avrupa yakasinda (istanbul) isciligi iyi bir gocuk ustasi tavsiyeside alabilirim.

Geçmiş olsun sizede, çok hain insan var malesef benim aracıma da vurup kaçtılar ufak tefek göçükleri var o yüzden ama onlar sonraki iş zaten önceliğim arabayı yürütmek.Yeni lastik almak şart, onları almak ve muayeneden geçirmek istiyorum.Yasal olarak şuan sıkıntılı bir durumdayım.Çekme belgesi felanda çıkartmak istemedim, zamanında da vergileri de ödeyemediğim için geçenlerde cezasıyla birlikte 1700tl mtv ödedim araca.Daha bunun sigortası felanda olacak o yüzden kaporta en son düşüneceğim nokta olacak.Tavsiyeleriniz için hepiniz sağolun, keşke bende size tavsiyede bulunabilseydim fakat tanıdığım iyi bir göçükçü yok malesef ama diğer arkadaşlar iyi bir tavsiyede bulunur umarım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Geçmiş olsun sizede, çok hain insan var malesef benim aracıma da vurup kaçtılar ufak tefek göçükleri var o yüzden ama onlar sonraki iş zaten önceliğim arabayı yürütmek.Yeni lastik almak şart, onları almak ve muayeneden geçirmek istiyorum.Yasal olarak şuan sıkıntılı bir durumdayım.Çekme belgesi felanda çıkartmak istemedim, zamanında da vergileri de ödeyemediğim için geçenlerde cezasıyla birlikte 1700tl mtv ödedim araca.Daha bunun sigortası felanda olacak o yüzden kaporta en son düşüneceğim nokta olacak.Tavsiyeleriniz için hepiniz sağolun, keşke bende size tavsiyede bulunabilseydim fakat tanıdığım iyi bir göçükçü yok malesef ama diğer arkadaşlar iyi bir tavsiyede bulunur umarım.
Derdinizin arasinda bende sesli soylenmisim asil siz kusura bakmayin.
Umarim en makul fiyatlarla cozume ulasirsiniz.

Daha onceki servisiniz yakinmi bilmiyorum tabi ama araci oraya kadar cekiciyle goturmek olasi diger masraflarin onune gecebilir. Motor icin burasi elzem.

Diger yurur aksam sanayide daha makul fiyatlara cikar diye tahmin ediyorum ama siz servisten onlar icinde bir fiyat alin derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Taxi Driver
Allah daha buyuk dert vermesin diyerek baslamak istiyorum.

İmkanlarinizi bilememekle birlikte nacizane bir yol haritasi cizmek isterim. Eger binmeye niyetliyseniz motor kismina yetkili serviste baktirmaniz elzem.
Kozmetik kisimlarini oncelik yapmayarak baslamalisiniz, ben olsam hic yurutmeyle ugrasmam, bir cekici ile araci yetkili servise ceker motor kismina baktiririm.
Akabinde mekanik yururleri heryerde baktirilabilir.

Servis yagini suyunu kayisini degissin, motoru kontrol etsin. Yuryecek gibiyse lastiklere hava basip ordan ayrilin ve sanayide iyi bir ustaya gosterin, yurur aksamina baksin onarsin. Ufak bir temizlik far degisimi derken motorda hatasi yoksa olumcul rakamlar cikmaz diye umut ediyorum.

Fakat iscilik o kadar pahali hale gelmiski cogu zaman parca fiyatlarini asiyor.

Bu sabah kalktim aracin yanina gittim satilik ilanindaki aracimizin arka kapisina vurulup kacildigini gordum, gerci boyasiz gocuk onarimi ile yapilabilinecek bir hasar ama ona bile 650tl fiyat cekti gocukcu, pazarlikla 500yl ye zor dustu. Yarim gunluk isi var aracin. Gunde 1000tl yevmiye iyi para.

Mumkunse anadolu yakasinda olmadi avrupa yakasinda (istanbul) isciligi iyi bir gocuk ustasi tavsiyeside alabilirim.
İstanbul da isenız göcük yeri için Kartal ve Maltepe de 2 yer var hatta gecen sene gittiğimde ufak bir işim için samandıra da 3. bayılıgı açaçaklarını söylemıştı bana. Ali Kemal Güngör sahibi eski bir Honda çalısanıdır aynı zamanda kesınlıkle tavsıye edebileceğim bir yerdir ben o dönem HTR de çalışırken bir arkadaş vasıtasıyla tanışmıstım kendısı ile çok iyi biridir ben 27 temmuz 2017 de dolu yağısından biraz zarar gören aracımı ona yaptırmıştım ve tam 1 gün içinde o zaman brezilyadan getirdiği ekibi ile birlikte halletmıştı.toplam 400 kusur göçük vardı şimdi hiç biri yok garajda ışık altında çok dikkat edersenız darbeler ufak bellı belırsız. Macun katiyen tavsiye etmem serçe parmağımın yarısı kadar olan göçük için az kalsın çamurluğu komple kestiriyordum sonradan gene Ali Kemal ve Sezgin beyler hallettiler astar dolgusu ıle ve biraz öpücük yardımıyla.. Dilersenız telefon numarasını veririm görüşürsünüz gidersiniz gösterır fiyat alırsınız ınstagram da da bol bol çalışmalar mevcut.

 
Son düzenleme:
Aklıma Yılmaz özdilin bir yazısı geldi.kısacası şöyle diyordu.Amerikadaki bir araştırma için en lüks ve en fakir semtlere iki araba bırakılmış.varoş semtteki araç sabah tamamrn soyulmuş.zengin semtteki ise hiçbişey olmadan duruyormuş.daha sonra araştırmayı yapan profesör takmış şapkayı ve gözlüğü aracın ön camını kırmış.daha sonra lüks semttede aracı parçalamışlar.
İşte kırık cam teorisi

 
  • Beğeni
Tepkiler: Taxi Driver