KAPALI Vanilatör kayışı değişimi sonrası direksiyon hidroliği katılaşma problemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahmutayvaz

Asfalt Kurutucu
Katılım
17 Eki 2016
Mesajlar
27
Beğeni puanı
23
Puanları
595
Yaş
27
Konum
ÇORUM
İyi günler 1.2 benzinli doblom var. Dün vantilatör kayışı koptu sonrasında direksiyon hidroliği katılaşmaya başladı. Neden olur çok büyük bir arızası varmıdır.
 

Berkin

Panpa
Yönetici
Admin
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
2,514
Beğeni puanı
10,144
Puanları
4,970
Yaş
23
Konum
Istanbul
Marka
Honda
Mesajınızı ayrı konuya dönüştürdüm.
 

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
Katılım
21 Eyl 2018
Mesajlar
1,092
Beğeni puanı
3,791
Puanları
3,620
Konum
İzmir ve Sakarya
Kayış kopmasıyla bağlantısı var mıdır bilmiyorum ama öncesinde kontrol etmişmiydiniz yağı? Önceden sıvıydı da sonradan mı pelteleşme başladı?
Ömrü dolmuş olabilir, sisteme bir yerden giriş olmuş olabilir, fazla ısınıp özelliğini kaybetmiş olabilir.

Değiştirip yeni hidrolik yağını bir süre gözlemleyin derim.
 

mahmutayvaz

Asfalt Kurutucu
Katılım
17 Eki 2016
Mesajlar
27
Beğeni puanı
23
Puanları
595
Yaş
27
Konum
ÇORUM
Yagı iki dündür değiştiriyorum eksiltme kalmadı ama yağ yoğunlaşıyor. Anlam veremiyorum
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,910
Beğeni puanı
42,204
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Direksiyon hidrolik pompasını ve kasnağı kontrol ettirin. V kayışı koparken bir arıza yapmış olabilir veya V kayışının kopma sebebi bizzat kendisi olabilir. Oradaki herhangi bir kaçak yağın yapısını bozabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst