KAPALI Vanilatör kayışı değişimi sonrası direksiyon hidroliği katılaşma problemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahmutayvaz

Asfalt Kurutucu
27
31
İyi günler 1.2 benzinli doblom var. Dün vantilatör kayışı koptu sonrasında direksiyon hidroliği katılaşmaya başladı. Neden olur çok büyük bir arızası varmıdır.
 
Kayış kopmasıyla bağlantısı var mıdır bilmiyorum ama öncesinde kontrol etmişmiydiniz yağı? Önceden sıvıydı da sonradan mı pelteleşme başladı?
Ömrü dolmuş olabilir, sisteme bir yerden giriş olmuş olabilir, fazla ısınıp özelliğini kaybetmiş olabilir.

Değiştirip yeni hidrolik yağını bir süre gözlemleyin derim.
 
Direksiyon hidrolik pompasını ve kasnağı kontrol ettirin. V kayışı koparken bir arıza yapmış olabilir veya V kayışının kopma sebebi bizzat kendisi olabilir. Oradaki herhangi bir kaçak yağın yapısını bozabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...