HABER Volkswagen Golf R | TEST

@Berkcan dediklerinin hepsini yapıyorum zaten not alma vs. benim tarzım bu, alışmış olduğun düzende olmayabilir mutlaka eksiklikler olabilir zamanla telafi edilir. Görüşlerin için teşekkür ederim.
Çabanı fark ediyorum ve şuanki tavrını takdir ediyorum. Farkındayım oturdukları yerden çok eleştirilmeye başladılar. Gelen eleştrileri ele alıp değerlendirmesini ve çözüm üretmesini benden iyi yapacağından şüphem yok. Çok uzatmadan

Önerim: her testte senin yanına takipçilerden birini çağırman

Avantajları: Canlı ateş, muhabbet arttırmak, siteyi ve forumu özendirerek insanları bu mecralara çekmek, takipçi doyurma vs vs


P.S.
Dönüp yazıya baktığımda farkındayım ki çok düşük cümleler kurulmuş fakat bilki, cümle düşüklüğü yalnız yazılarda sınırlı.
 
Yahu arkadaşlar hiç ingilizlerin önde gelen kanallarının (evo, autocar, autoexpress, carfection, vs) testlerini izlediniz mi? Ortalama 4-5 dakika sürerler ve spor araç testlerinde %85 sürüş keyfini, %10 motor ve %5 frenleri anlatırlar. Kimse de vay efendim niye eşya saklama alanlarını anlatmadın demez. Spor araba testlerinde beklenti farklıdır. Gereksiz detaylara girilmez. Benim eleştirim ise tam tersi, detaylara fazla bile girilmiş.
Şimdi olay her yerde bulunana benzer bir video sunmak mı yoksa farklı birşey yaratıp izleyiciyi tatmin etmek mi? Ayrıca ben izleyici değil miyim, ben takip edip izlemiyor muyum bu kanalı? Ne demek beklenti farklıdır? Bir izleyici olarak beklentim buysa "aa ama spor araba testi bu bu bilgileri beklememeliyim" mi demeliyim? Bir standartı olmalı işin, eğer spor arabaysa birşeylerden kısıp sunulmamalı, klasik verilen bilgilere ek arabanın tarzına göre birşeyler eklenmeli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
Adam gibi adamların iyi yerlere gelmesi lazım, bu ülkenin çıkış noktası bu. Sinan bey sende düzgün adamsın; çizgini bozma, yolunda devam et, sonunda çok daha iyi yerlere geleceksin. Golf R'a gelince; benim hot hatch sınıflandırmasına tabi araçlar içinde tercihlerimden biri olurdu, neden? Sinan beyin dediği gibi dışardan bakınca normal golf ama içinde başka şeyler yatıyor. 2 çocuklu aile babasıyım; normal zamanda hanımda kullansın, çocuklarla birlikte olduğunuzda güvenli, iyi bir aile aracı ama araçla başbaşa kaldığında keyifli bir sürüş makinası, benim gibiler için bir araçta olması gereken ideal bir birliktelik bu!
 
Son düzenleme:
Otopark .com benim için birbirine benzeyen renksiz otomobil siteleri içerisinde bir adadır. Ve bu adanın Robinson'u da Sinan Bey'dir.Gayet eli yüzü düzgün, orjinal tespitler ve otomobil kültürü, bilgisi içeren testler yapan Sinan Bey'i kendi adıma gayet başarılı buluyorum. Meyve veren ağacı taşlamayı veya en azından yaralamayı çok severler benim güzel ülkemde. Ortalama ayda 1 kez kamera önünde olan biri (sektörel ) ve 12 yıldır uluslararası pazarlama yapan bir firmanın bölge yönetmeni olarak ,Sinan Bey'i çok doğal ve başarılı bulduğumu belirtmem gerek. İnanın bana kameralar start verdikten sonra hiç de kolay olmuyor o performansları ortaya koymak. Hepimizin eksikleri var fakat araç reklamlarını test adı altında bizlere yutturmaya çalışanların yanında ,Sinan Bey'i pamuklara sarmamız gerek bence ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: sinan ve alfhonso
VW de çalıştımı bilmiyorum ama audinin baş tasarımcısı peter schreyer artık Hyundai ve kia da tasarım başkanı. bundan olabilir. :)