Alman otomotiv devi Volkswagen, bir süredir logosunu yenilemek üzere hazırlıklar yapıyor. Son dönemde yıpranan imajını güçlendirecek olan marka, Eylül ayında yeni logosunu da içinde barındıran büyük bir duyuru yapacak.
Volkswagen, logosunu ve kurumsal kimliğini güncelliyor!
Eylül ayında kapılarını açacak olan Frankfurt Otomobil Fuarı’nda bütün gözler Volkswagen’in üzerinde olacak. Alman marka, evinde düzenlenen fuarda yeni logosu ve kurumsal kimliğini ziyaretçiler ile paylaşacak. “Yeni Volkswagen” mottosuyla duyurulacak 2 boyutlu yeni logo ile marka üç kola ayrılıyor. İçten yanmalı motorlara sahip modellerde bundan böyle kullanılacak logo beyaz olurken, GTI versiyonların logolarında ise kırmızı renk ön plana çıkacak. ID serisi elektrikli otomobiller ise açık mavi rengin hakim olduğu bir logo ile gelecek...
Okumaya devam et...