vw arteon'un yol tutamaması ve esp sorunu 2.0 4wd

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vw arteon gibi sportif (kısmen spor diyebileceğimiz bir) arabanın hem de 4 wd olan bir arabanın moose testte fazlaca arkadan kayması ile dubaları ezip yoldan çıkması normal mi! ya esp problemi var yada 4wd sıkıntısı var. şubat ayında araba aldık yeni 5008, kafamda son 2 araç vardı biri arteon ve 5008 di. ama allahtan şu videoyu görmüşüm de almamışım arteon
lastiğe laf edecek biri çıkmaz herhalde p-zero lar var,daha ne olsun:D

 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: egmcrss ve bt
Arteon ben kullanmıştım hatta forumda test yazısı da var. Öyle çok üstüne çıkmadım ama 160 ile sert bir viraja girmiştim öyle çok tedirgin etmemişti. Ama burada sanki araba ortadan ikiye bölünecek gibi baya ilginç.
bende test sürüşüne çıktım ama vw yetkilileri sağolsun 5 dk arabayı bekledik,500 metre ya gittik ya gitmedik,arabayı 500 metre gibi kısacık bir yolda nası anlayabilirim bilemiyorum :mad:
 
  • Beğeni
Tepkiler: egmcrss
Marka o minvalde bir üretim yapacağını belirttiği için öyle dedim. Baktığında kendilerine rakip olarak seçtiği araçlar da premium modeller genellikle. Haliyle biz de ' madem onları rakip gördün, o zaman onlarla kıyaslayalım ' moduna giriyoruz. Zaten ondan dolayı dedim; premium araçlarla yarışma iddiasıyla bir üretim anlayışına girmişler ama aceleci davranmışlar diye. Bu araç Mlb platformuyla üretilseydi emin olun daha iyi sonuçlar alabilirdi. Ama mqb platformunu premium kalitesine çekmek için daha fazla çalışmaları gerekiyordu bu modelde. O sebeple aceleci davranılmış dedim.

O premium açıklamasını yapmasalardı ve fiyatları biraz daha uygun olsaydı (Avrupa için de) bu kadar eleştirilmezdi zaten. Güzel araba aslında
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve goktug.alp
Marka o minvalde bir üretim yapacağını belirttiği için öyle dedim. Baktığında kendilerine rakip olarak seçtiği araçlar da premium modeller genellikle. Haliyle biz de ' madem onları rakip gördün, o zaman onlarla kıyaslayalım ' moduna giriyoruz. Zaten ondan dolayı dedim; premium araçlarla yarışma iddiasıyla bir üretim anlayışına girmişler ama aceleci davranmışlar diye. Bu araç Mlb platformuyla üretilseydi emin olun daha iyi sonuçlar alabilirdi. Ama mqb platformunu premium kalitesine çekmek için daha fazla çalışmaları gerekiyordu bu modelde. O sebeple aceleci davranılmış dedim.
bencede biraz aceleci davranılmış, 2. jenerasyonda biraz çalışılmışlık görmek isterim
 
  • Beğeni
Tepkiler: egmcrss ve Cenk
bende test sürüşüne çıktım ama vw yetkilileri sağolsun 5 dk arabayı bekledik,500 metre ya gittik ya gitmedik,arabayı 500 metre gibi kısacık bir yolda nası anlayabilirim bilemiyorum :mad:

Bayilerle iç içeyim artık girince tanıyorlar ondan sıkıntı olmuyor biraz daha uzun kullanabiliyorum. Birde en az 2 kişi gidiyorum böyle olunca aynı rota 2 kere geziliyor. Araba daha iyi anlaşılıyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: goktug.alp
O premium açıklamasını yapmasalardı ve fiyatları biraz daha uygun olsaydı (Avrupa için de) bu kadar eleştirilmezdi zaten. Güzel araba aslında
dış tasarıma dicek lafım yok,içi passat zaten ,ama bu araçtan esp açıkken rayda gitme efekti hissetmek isterim,esp kapalıyken de arkadan kaysın tatlı tatlı,buna kabulüm
 
  • Beğeni
Tepkiler: egmcrss
Geyik testinden yol tutuşu direk yargilayanlari gördükçe ben...

Sizin deyiminizle Jazz supersportlardan dahi daha iyi yol tutuyor...

Viraj içerisindeki hissiyat ile bu testte olanlar bir değil. Geyik testinde başarılı olmayan bir araba iyi yol tutabilir ki bunu zaten dünya genelindeki Arteon testlerini izlerseniz görebilirsiniz.
 
biryerden bulabilirsem bir gün bu aracı denemek istiyorum 1 saat falan, nasip:D

Öyle çok özelliği olan bir araba değil. Aynı gün kıyaslamak için Mercedes C ve Audi A4 kullanmıştım. Açıkcası C beğenmedim Arteon ona tercih edebilirim ama A4 tek kelime ile muhteşem ve Audi çok ciddi indirim yapıyor. Fiyatlarda aynı seviye geliyor o yüzden A4 dene daha mantıklı :)

yarı kapanıyor diye biliyorum bende
Bayideki adam kapanmıyor dedi. Bende çok zorlayamadığım için bilemiyorum.
 

E coupe'ye bak 77 km/h ile testi tamamlayamıyor..Bir de 5 serisi ve E class'a bak, Peugeot hepsinden iyi dönüyor. Öyleyse Peugeot 5008 çok daha iyi yol tutan çok daha iyi bir araba..Herkes çöp üretirken Peugeot otomobil üretmiş
 
  • Beğeni
Tepkiler: ESEB19 ve Porsche
O premium açıklamasını yapmasalardı ve fiyatları biraz daha uygun olsaydı (Avrupa için de) bu kadar eleştirilmezdi zaten. Güzel araba aslında
bencede biraz aceleci davranılmış, 2. jenerasyonda biraz çalışılmışlık görmek isterim
Ondan dolayı dedim beklenti yüksek. Normal markalar, normal araçları için kullandığı altyapıları premium otomobillere rakip olarak kullandığında çuvallayabiliyor. Aynısını mondeo vignale'de de Ford yaşadı. Bunlar biraz da deneme turları diyebiliriz. İleriye yönelik nabız yoklama, geçiş aşaması gibi düşünülebilir.
 
Ondan dolayı dedim beklenti yüksek. Normal markalar, normal araçları için kullandığı altyapıları premium otomobillere rakip olarak kullandığında çuvallayabiliyor. Aynısını mondeo vignale'de de Ford yaşadı. Bunlar biraz da deneme turları diyebiliriz. İleriye yönelik nabız yoklama, geçiş aşaması gibi düşünülebilir.

Şimdi her marka yeni bir araba ürettiğinde Premium lara rakip olarak söylüyor. Burada bir de Vw zamanında Phantom ve hala Toureg ile premium lara kafa tutması etkili. Hani Vw isteyince yapıyor bu işi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Şimdi her marka yeni bir araba ürettiğinde Premium lara rakip olarak söylüyor. Burada bir de Vw zamanında Phantom ve hala Toureg ile premium lara kafa tutması etkili. Hani Vw isteyince yapıyor bu işi.
Pheaton denen araç ciddi sağlam bir modeldi. Arteon onun yanında C segment falan kalır kimse kusura bakmasın. Yanlışım yoksa zamanında F segment kalitesinde bir altyapı kullanılıyordu o araçta. Keza Toureg'de şuan mlb platformunda üretiliyor. Yani anlayacağınız iyi para dökersen iyi altyapı kullanırsın. Ne kadar iyisini kullanırsan o kadar premium'a yaklaşırsın. Durum budur.
 
O standart aralıklarla düzenlenmiş kukaların arasına bir S class ile teste girsen muhtemelen çok düşük bir hızda testi tamamlayamazsın. Sonra dersin S class yol tutmuyor :D
Tamam geyik testi önemlidir eyvallah. Esp iyi çalışıyor mu çalışmıyor mu araba nasıl tepki veriyor bunu görüyoruz da buna etki eden tek bir faktör yok ki..Çok düz mantık düşünülüyor bu konuda. 1 serisi slalomu 5 serisinden yüksek hızla tamamlıyor o zaman 1 serisi 5'ten iyi yol tutuyor..Var mı böyle bir dünya ?
0'dan 100'e kadar ESP sistemin iyi çalıştığı için kurtarıyor seni..Hadi altındaki SUV madem iyi yol tutuyor, o kontrolü 160'la giderken kaybet görelim testteki kadar başarılı olabilecek misin
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
O standart aralıklarla düzenlenmiş kukaların arasına bir S class ile teste girsen muhtemelen çok düşük bir hızda testi tamamlayamazsın. Sonra dersin S class yol tutmuyor :D
Tamam geyik testi önemlidir eyvallah. Esp iyi çalışıyor mu çalışmıyor mu araba nasıl tepki veriyor bunu görüyoruz da buna etki eden tek bir faktör yok ki..Çok düz mantık düşünülüyor bu konuda. 1 serisi slalomu 5 serisinden yüksek hızla tamamlıyor o zaman 1 serisi 5'ten iyi yol tutuyor..Var mı böyle bir dünya ?
0'dan 100'e kadar ESP sistemin iyi çalıştığı için kurtarıyor seni..Hadi altındaki SUV madem iyi yol tutuyor, o kontrolü 160'la giderken kaybet görelim testteki kadar başarılı olabilecek misin
Ben kukalara bakmıyom bile ya
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
O standart aralıklarla düzenlenmiş kukaların arasına bir S class ile teste girsen muhtemelen çok düşük bir hızda testi tamamlayamazsın. Sonra dersin S class yol tutmuyor :D
Tamam geyik testi önemlidir eyvallah. Esp iyi çalışıyor mu çalışmıyor mu araba nasıl tepki veriyor bunu görüyoruz da buna etki eden tek bir faktör yok ki..Çok düz mantık düşünülüyor bu konuda. 1 serisi slalomu 5 serisinden yüksek hızla tamamlıyor o zaman 1 serisi 5'ten iyi yol tutuyor..Var mı böyle bir dünya ?
0'dan 100'e kadar ESP sistemin iyi çalıştığı için kurtarıyor seni..Hadi altındaki SUV madem iyi yol tutuyor, o kontrolü 160'la giderken kaybet görelim testteki kadar başarılı olabilecek misin
Bu sebeple sürekli belirtmeye çalışıyorum; geyik testleri, bizim diğer test videolarında gördüğümüz yol tutuş ve viraj limiti testlerine göre çok daha komplike, çok daha fazla değişkene sahip. En ufak bir farklılık bile otomobilin vereceği tepkiyi değiştiriyor. Viraj limiti, yani yol tutuş testi yaparken 1-2 kmh hızın pek bir anlamı yoktur. Ama geyik testinde öyle değil. 1 kmh hızda bile her şey tamamen değişebiliyor. Çok değişkeni var yani.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...