Burası baya bi eski kalmış

Konuyu biraz güncelliyim.
Corradonun parçaları çok sıkıntı.
Özellikle makyajlı kasanınkiler.
Mesela şu gördüğünüz aşağıdaki parça 200 euro civarında. benim ki de kırık olunca aldık mecburen
hemen yerine taktık.
Sanırım konudaki en güzel güncellemem bu olucak.
Arabanın üstündeki motorumuz biraz masrafı çıkınca, arkadaşlarımında gazı ile (2 gün sonra bişey olacak yine yaptıracan, bu motora para harcama gel 1.8T atalım) 1.8T arayışım başladı. Zaten ilk konunun ilk mesajında da söylemiştim 1.8T nin hayalim olduğunu.
bir kaç tane motor ve araba baktık ama umduğumu bulamadım, ya motordan ses geliyor ya LPG takılmış yada tesisatın her yeri mıncıklanmış vaziyette.
Motor bulamıyorum diye isyan ederken, yeni açılan bir çıkmacı sitesinde Hurda belgeli tertemiz bir TT buldum (sahibinden.com'daki tüm TT'lerden temizdi ).
Atladık arkadaşımın Vitosuna, Ankara'dan Uşak'a gittik.
ve karşımızdaki o güzellik.
başladık sökmeye.
ve mutlu son.
ve motorumuz ustada beklemede. Artık Başlayabiliriz.
---------------
Evet sıra geldi 1.8T projesine başlamaya,
tabi başlamadan önce bana kendi dükkanını 1 ay boyunca açan Özdem Volkswagen'e, İbrahim Usta'ya. 'Sen izin alma ben hallederim buradaki işleri' diyen Atay'a çok teşekkür ediyorum.
ilk önce 26 yıllık birlikteliğe son vermeden bi selfie çekinelim dedik
İlk günün akşamı motorumuz dışarda.
Motoru takmadan biraz temizledik.
2. Günün akşamı Atay 1.8T'nin önünde poz veriyor. Sanki biraz hızlı gidiyoruz.
Beni bi heyecan bastırıyor.
Gelelim beni en çok düşündüren en çok araştırma yaptığım konuya (GAZ PEDALI)
TT üzerinden söktüğümüz boğaz kelebeği elektrikli, bizdeki telli.
Bunu bildiğimiz için TT'den pedalı da sökmüştük.
İlk önce Telli gaz pedalını sökelim.
Aparatımız hazırlanıyor.
İşlem tamam, sandığımdan da kolay oldu, yeter ki düşünebilen bir tornacı olsun
Eski radyatör çok küçüktü ve tek fan arabaya yetmiyordu, burada da iyileştirme yaptık.
Çift Büyük slim fan ve VR6 radyatör kullandık, radyatör eskisinin neredeyse 2 katı.
radyatörün üstüne fanların geleceği şekilde davlumbaz çizdirip lazerle kestirdik.
ve montaj.
tabi klima gibi bir lüksden mahrum kalmamak için yeni klima boruları TT'den söktüğümüz klima radyatörü hepsinin montajını o arada tamamladık.
tabi bu arada boş durmadık elektrik işlerini hallettik geceleri.
Projeyi en çok zorlayan kısma geldik, koskoca araba da intercooler için nasıl yer olmaz adlı konu

Yurt dışı örneklerine baktığımda tampon demirini kesip yapmışlardı. ben açıkcası kıyamadım. bir süre daha araştırdık ama mecburen bizde kesmek zorunda kaldık, çünkü önde hiç yer yok

Ama kesmişken de güzel kestik hani
intercooler boruları takıldı, klima aktifleştirildi, tüm tesisat elden geçti.
ve (Mutlu SON)
Yeni motor görüntümüz;
tabii tüm bu yapılanlara ek olarak; yeni orijinal egzoz, sıfır lastik takımı vs vs diye liste uzayıp gidiyor.
O ARTIK 20VT
ilk gönderiden beri söylüyorum; sırada fren iyileştirmesi var