Yeni A6 hakkında düşünceleriniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
30
Marka
Yok
Bu sefer ben çok beğendim, kesinlikle efsane olmaya aday bir arabaya yapmışlar. rakibi G30 5 ile E serisine göre çok iyi iş başarmışlar. Tek diyeceğim, keşke 1.5 tfsi ile getirselerdi de BMW ve Mercedesi sallasaydı biraz. Ayrıca yeni güce göre isimlendirme sistemi hoşuma gitti. Öyle TDI TFSI boyamayla olmuyordu artık.
 
Bu sefer ben çok beğendim, kesinlikle efsane olmaya aday bir arabaya yapmışlar. rakibi G30 5 ile E serisine göre çok iyi iş başarmışlar. Tek diyeceğim, keşke 1.5 tfsi ile getirselerdi de BMW ve Mercedesi sallasaydı biraz. Ayrıca yeni güce göre isimlendirme sistemi hoşuma gitti. Öyle TDI TFSI boyamayla olmuyordu artık.

Valla bence getirmesin. O segmentteki bir otomobile o motorlar yakışmıyor. O segmentte Audi'nin dik duruşunu beğeniyorum. Yakın bir döneme kadar A4'te bile 1.8 litrenin altında motor yoktu. B9 ile birlikte 1.4 geldi sadece o kadar. D segmente bile yakışmıyor o motorlar, E segmentte hiç kullanılmamalı
Bmw ve Mercedes'in bunu yapması yanlış. Ben 1.6 motoru o seviyedeki Bmw'ye ve Mercedes'e yakıştıramıyorum
 
Son düzenleme:
Valla bence getirmesin. O segmentteki bir otomobile o motorlar yakışmıyor. O segmentte Audi'nin dik duruşunu beğeniyorum. Yakın bir döneme kadar A4'te bile 1.8 litrenin altında motor yoktu. B9 ile birlikte 1.4 geldi sadece o kadar. D segmente bile yakışmıyor o motorlar, E segmentte hiç kullanılmamalı
Bmw ve Mercedes'in bunu yapması yanlış. Ben 1.6 motoru Bmw'ye ve Mercedes'e yakıştıramıyorum

BMW deki yine iyi bir performans veriyor da Mercedes'deki kabul edilemeyecek kadar kötü bence.
 
İyi de örneğin eskiden e34 520i yi ele alalım. Bir de 1.6 olan f10 520 i yi alalım f10 un performansı daha iyi, bence bir sorun yok düşük hacim olmasında.

İyi de o devirde aynı motor turbo değildi ki. Atmosferikti..
Ayrıca teknolojinin gelişmesiyle birlikte bir zahmet F10 kasa 89 yılında üretilen arabadan performanslı olsun
Burada mevzu performansı verip vermemesi değil..Bmw eminim o performansı daha düşük hacimli motorla da verir ancak E segment bir otomobile o motorlar yakışmıyor. Mesela koskoca 7 serisi 2 litre motor. O da o segmente yakışmıyor
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Valla gönül ister 5.0 motorlara binelim ama bu vergi sistemiyle 2.0 ın üstünde motor saçmalığın daniskası. Zaten 1.6 motor üstü araçlara araştırılsa sadece şirket üzerine olan arabalarda tercih edildiği %90 oranla görülür. Normal bir vatandaşın ne kadar parası olursa olsun 2.0 motora binecek enayilik yapacağını düşünmüyorum(şu anki sıfır araç sahipleri için düşüncem)
 
Valla gönül ister 5.0 motorlara binelim ama bu vergi sistemiyle 2.0 ın üstünde motor saçmalığın daniskası. Zaten 1.6 motor üstü araçlara araştırılsa sadece şirket üzerine olan arabalarda tercih edildiği %90 oranla görülür. Normal bir vatandaşın ne kadar parası olursa olsun 2.0 motora binecek enayilik yapacağını düşünmüyorum(şu anki sıfır araç sahipleri için düşüncem)

Vergi mevzusu çok ayrı. Türkiye'de uygulanan vergi sistemiyle otomobil sahibi olmak başlı başına saçmalık. Hacmi ne olursa olsun. Markalar satış ve maliyet kaygıları sebebiyle yapıyorlar bunu..Bir yere kadar yapsınlar tamam da artık E segment ve üstünde de bu kaygıları düşünme. Zaten bu otomobilleri kullanacak adamlar belli bir seviyenin üstündeki adamlar..Segment atladığında bir farkın oluyor değil mi ? Mesela C segment ile D segment arasında bile ciddi fark var. E segmente geliyorsun bambaşka bir dünya. Ama bakıyorsun adam ona da 1.6 litre motor koymuş. Bu o seviyedeki bir otomobil için başlangıç seçeneği 1.6 olmamalı bundan bahsediyorum.
 
Vergi mevzusu çok ayrı. Türkiye'de uygulanan vergi sistemiyle otomobil sahibi olmak başlı başına saçmalık. Hacmi ne olursa olsun. Markalar satış ve maliyet kaygıları sebebiyle yapıyorlar bunu..Bir yere kadar yapsınlar tamam da artık E segment ve üstünde de bu kaygıları düşünme. Zaten bu otomobilleri kullanacak adamlar belli bir seviyenin üstündeki adamlar..Segment atladığında bir farkın oluyor değil mi ? Mesela C segment ile D segment arasında bile ciddi fark var. E segmente geliyorsun bambaşka bir dünya. Ama bakıyorsun adam ona da 1.6 litre motor koymuş. Bu o seviyedeki bir otomobil için başlangıç seçeneği 1.6 olmamalı bundan bahsediyorum.

Bence daha çok insanın üst segmente ulaşabilmesi iyibir şey, neden dandik bir ötv sistemi yüzünden üst segmente geçemeyeyim?
 
  • Beğeni
Tepkiler: kazim4444
Neden üst segment var ki her insan ona ulaşabilecekse ?
Neden 3+1 yalı yok ?

Yapsınlar :D zaman geçtikçe popülasyon artıyor ve daha çok insana hitap etmek gerekiyor, gidişhat bu. Mesela kentsel dönüşümdeki evlere bakın. Eski binada tek katta 3 daire olan yere mütehait artık 5 daire sığdırmaya çalışıyor. Yapacak bir şey yok, durum bu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Yapsınlar :D zaman geçtikçe popülasyon artıyor ve daha çok insana hitap etmek gerekiyor, gidişhat bu. Mesela kentsel dönüşümdeki evlere bakın. Eski binada tek katta 3 daire olan yere mütehait artık 5 daire sığdırmaya çalışıyor. Yapacak bir şey yok, durum bu.

Popülasyonun artması daha çok insana hitap etmek bunlar farklı şeyler
Ama lüks veya üst segment olarak konumlandırdığın bir mal veya hizmetten feragat etme gibi bir kaygın olmamalı. Oldu olacak E serisine torsiyon koysun ? Bakıyorsun A,B,C,E hepsi 1.6 motor. Eskiden böyle miydi ? Tamam A serisi alan bir adam için 2 litre bir seçenek olabilir. Ama E serisi alan bir adam için baz 1.6 olamaz, olmamalı..Vergi sistemin ne olursa olsun, böyle bir motor üretilmemeli
 
İyi de o devirde aynı motor turbo değildi ki. Atmosferikti..
Ayrıca teknolojinin gelişmesiyle birlikte bir zahmet F10 kasa 89 yılında üretilen arabadan performanslı olsun
Burada mevzu performansı verip vermemesi değil..Bmw eminim o performansı daha düşük hacimli motorla da verir ancak E segment bir otomobile o motorlar yakışmıyor. Mesela koskoca 7 serisi 2 litre motor. O da o segmente yakışmıyor
Orası öyle ben de isterim daha yüksek hacimli motorlar olsun, bu sefer de satışlar düşecek düşük hacim olup o performansı vermesi büzim için avantaja dönüşüyor yani o yüzden memnunum ben bu durumdan.
 
Orası öyle ben de isterim daha yüksek hacimli motorlar olsun, bu sefer de satışlar düşecek düşük hacim olup o performansı vermesi büzim için avantaja dönüşüyor yani o yüzden memnunum ben bu durumdan.

Bu benim fikrim, tabi farklı düşünüp durumdan memnun da olabilirsin. Tercih meselesi, saygı duyarım
 
  • Beğeni
Tepkiler: At
Popülasyonun artması daha çok insana hitap etmek bunlar farklı şeyler
Ama lüks veya üst segment olarak konumlandırdığın bir mal veya hizmetten feragat etme gibi bir kaygın olmamalı. Oldu olacak E serisine torsiyon koysun ? Bakıyorsun A,B,C,E hepsi 1.6 motor. Eskiden böyle miydi ? Tamam A serisi alan bir adam için 2 litre bir seçenek olabilir. Ama E serisi alan bir adam için baz 1.6 olamaz, olmamalı..Vergi sistemin ne olursa olsun, böyle bir motor üretilmemeli

neden bir şeye ulaşmak daha zor olmalı? noluyo bir şey kıymetlenince, mal bu, sadece insanın ihtiyaçlarını gidermeli, bu kadar anlam yüklemek mantıksız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...