HABER Yeni Ford Fiesta ST 3 silindirli motoru ile tanıtıldı

Yalnız ufak bir dip not geçeyim istiyorum, fark edildiyse eğer bu aracın segmenti b sınıf hothatch.. Evet fiyatı fazla mı ? Tabii ki b sınıf bir araç için fazla, tıpkı diğerleri gibi. Ama ben b sınıf bir hothatch almak istiyorum diyen kişi ' aaa mondeo'nun fiyatı 110-120 imiş, ben bunu alayım bari demeyecek tabii ki '. Bu aracı alacak kişi 208 gti, ibiza fr, clio rs, polo gti ( unuttuğum varsa affedin ) gibi rakipleriyle f/p karşılaştırması yapıp alacak. Ek olarak, bu aracın konfor ve sürüş hissiyatı bir önceki kasaya göre geliştirilmiş. Artık daha iyi ve stabil viraj alıyor ve daha iyi performans sergiliyor. Üretici bunu %'lik rakamlarla açıkladı ki eskisinden biraz daha iyi olacağı belli. Tasarıma hiç girmiyorum, bu kısım çok özneldir. Fakat bu aracı saydığım rakiplerinin özellikleri ve fiyatıyla kıyaslamanız gerekiyor.

O mondeo işini bende anlamadım hadi 1.5 ecoboost focus(Türkiye de yok maalesef),civic rs,i30 turbo,astra opc-line tercih ederim derse anlarımda 1.6 dizel mondeo-kuga ne alaka?
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock ve Cenk
O mondeo işini bende anlamadım hadi 1.5 ecoboost focus(Türkiye de yok maalesef),civic rs,i30 turbo,astra opc-line tercih ederim derse anlarımda 1.6 dizel mondeo-kuga ne alaka?
İnsanların aklı otomatikman biri b segment diğeri d segment diye kıyaslamaya gidiyor, ama genelde atlanılan nokta şu ki bu araç b segment düz bir binek otomobil değil hothatch. Dolayısıyla bu araç için b ve d segment kıyaslaması yapılamaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Yalnız ufak bir dip not geçeyim istiyorum, fark edildiyse eğer bu aracın segmenti b sınıf hothatch.. Evet fiyatı fazla mı ? Tabii ki b sınıf bir araç için fazla, tıpkı diğerleri gibi. Ama ben b sınıf bir hothatch almak istiyorum diyen kişi ' aaa mondeo'nun fiyatı 110-120 imiş, ben bunu alayım bari demeyecek tabii ki '. Bu aracı alacak kişi 208 gti, ibiza fr, clio rs, polo gti ( unuttuğum varsa affedin ) gibi rakipleriyle f/p karşılaştırması yapıp alacak. Ek olarak, bu aracın konfor ve sürüş hissiyatı bir önceki kasaya göre geliştirilmiş. Artık daha iyi ve stabil viraj alıyor ve daha iyi performans sergiliyor. Üretici bunu %'lik rakamlarla açıkladı ki eskisinden biraz daha iyi olacağı belli. Tasarıma hiç girmiyorum, bu kısım çok özneldir. Fakat bu aracı saydığım rakiplerinin özellikleri ve fiyatıyla kıyaslamanız gerekiyor.
Onu bunu bırakın, babama aynı fiyata dizel otm. mondeo ve atmosferik benzinli Fiesta seçeneği sunsak, tercihi Fiesta olur :D Tamamen ihtiyaçlara ve kişisel tercihlere bakıyor. B sınıfı araç isteyen kişi dediğin gibi B sınıfıyla kıyaslama yapar :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Onu bunu bırakın, babama aynı fiyata dizel otm. mondeo ve atmosferik benzinli Fiesta seçeneği sunsak, tercihi Fiesta olur :D Tamamen ihtiyaçlara ve kişisel tercihlere bakıyor. B sınıfı araç isteyen kişi dediğin gibi B sınıfıyla kıyaslama yapar :)
Aynen öyle.. Hele ki bu araçlar hothatch olarak geçiyorsa, bunların direksiyon sistemleri elden geçirilmiş, süspansiyon sistemleri standart modelinden daha farklı keza geometrisi de öyle, bodykit biraz daha farklı, iç mekan dokunuşları daha farklı, şanzımanları daha farklı, motorları daha farklı yani araçların çoğu şeyi geliştirilmiş. O yüzden bu araçları kıyaslarken b sınıf diye bakmamak gerek. Hakiki bir hothatch aldığında bu ister b, ister c sınıf olsun, ondan alacağın haz hiç bir şekilde bu araç b segment yahu dedirtmeyecektir. O bakımdan neyle kıyasladığımızı bilmek gerekiyor. Ee senin de dediğin gibi hocam kişisel tercih ve ihtiyaçlar da işin içine girince sorgulamak hepten mantıksızlaşıyor :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RedLine ve bt
Yeni Fiesta'nın arka kısmının görünüşü eskisi kadar özgün değil.Ön taraf bir o kadar şıkken arkası bir o kadar tasarım olarak eski kalmış.Fakat iç tasarımı gayet güzel.Abisi olan Focus'tan birçok özellik,direksiyon gibi, taşıyor.
 
Ben beğendim,b sınıfı için yeterli özellikleri var, yol tutuşu ile rakiplerinden fark yaratıyorsa ve fiyat 100 lerde değilse alınır yoksa showroomda yatar.
 
Çok çok iyi olmuş bence, alt yapıda yapılan iyileştirilmeler, tork vektör vs ile zımba gibi olmuştur. Ford un sürüş zevki, direksiyon karakterini bilen bilir, hothatch modelinde ve kısa dingil mesafeli fiestada go kart olmuştur tam anlamıyla.
Umarım ülkemiz yollarında görürüz :)
 
genel olarak güzel de arkaya bakınca yıkılıyorum. corsa opc gibi. onun da profil ve ön dizayn'ı çok güzel arkaya geçince bir tiksiniyor insan. ha hepsi polo gti'dan güzel o ayrı:D ama zaten o da çok eskidi piyasada yenisi yok. güncel rakiplerine bakarsak bence 208'den de güzel clio rs'den de daha hoş
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Arabada beni tek rahatsız eden yer arka tasarımı. Sanırım onu da gece olduğunda, karanlığın içinde yanan led stoplarla kotarmaya çalışacağız artık :) Yeter ki sürüşü eskisinden kötü olmamış veya biraz daha ileri götürülmüş olsun, zira benim bu araca dair tahammül edemeyeceğim tek şey sürüşünün kötüleştirilmiş olma ihtimali olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve bt