Uzun süredir beklenen dördüncü nesil Ford Focus, 10 Nisan’da meraklı bekleyenlerinin karşısına çıkacak. Sevilen modelin performans versiyonu Ford Focus RS için gelen iddialar ise şaşırtıcı türden!
Yeni Ford Focus RS için hibrit motor söylentileri yayılıyor
Her ne kadar yeni Focus önümüzdeki hafta tanıtılacak olsa da, aynı durum Focus RS için geçerli değil. Ford, her zaman olduğu gibi performanslı modelini en sona saklamayı tercih ediyor. 2020 yılında yollarda olması beklenen otomobil ile ilgili gelen yeni iddia, araçta yenilikçi bir hibrit motorun varlığının altını çiziyor.
Yeni Ford Focus RS, mevcut modelde bulunan 2.3 litrelik Ecoboost motorunu korumayı sürdürecek. Ancak Ford Performance mühendisleri bu motora 48V’luk bir elektrik motoru eklemeyi planlıyor. Hibrit paketin gelmesi ile beraber yeni Focus RS, 400 beygir güç ve 576 Nm tork gibi önemli rakamlara ulaşacak. Çift kavramalı otomatik şanzımanın standart olarak sunulacağı belirtilen araç, vites değişimi sonrası oluşan tork kaybını elektrik enerjisi üzerinden giderecek.
Dört tekerden çekiş sistemini koruyacak olan Ford Focus RS, 50 kilogramlık ağırlık kazancını hibrit sistem için kullanacak. Bakalım yeni Focus RS, güçlü Alman rakiplerine karşı yeni silahlarıyla başarılı olabilecek mi?
Read the whole post here.
Yeni Ford Focus RS için hibrit motor söylentileri yayılıyor
Her ne kadar yeni Focus önümüzdeki hafta tanıtılacak olsa da, aynı durum Focus RS için geçerli değil. Ford, her zaman olduğu gibi performanslı modelini en sona saklamayı tercih ediyor. 2020 yılında yollarda olması beklenen otomobil ile ilgili gelen yeni iddia, araçta yenilikçi bir hibrit motorun varlığının altını çiziyor.
Yeni Ford Focus RS, mevcut modelde bulunan 2.3 litrelik Ecoboost motorunu korumayı sürdürecek. Ancak Ford Performance mühendisleri bu motora 48V’luk bir elektrik motoru eklemeyi planlıyor. Hibrit paketin gelmesi ile beraber yeni Focus RS, 400 beygir güç ve 576 Nm tork gibi önemli rakamlara ulaşacak. Çift kavramalı otomatik şanzımanın standart olarak sunulacağı belirtilen araç, vites değişimi sonrası oluşan tork kaybını elektrik enerjisi üzerinden giderecek.
Dört tekerden çekiş sistemini koruyacak olan Ford Focus RS, 50 kilogramlık ağırlık kazancını hibrit sistem için kullanacak. Bakalım yeni Focus RS, güçlü Alman rakiplerine karşı yeni silahlarıyla başarılı olabilecek mi?
Read the whole post here.