Yeni BMW M8'in kamuflajlı halinin iç mekan fotoğrafları ortaya çıktı.
Tamamı deri kaplı olan orta konsolun vites kısmının çevresinde oldukça fazla tuş yer alıyor. Kimilerinin hoşuna gidebilecek bu durum, ergonomik olarak bazı kullanıcıları zorlayabilir.
iDrive'ın disk şeklindeki kontrol ünitesi, Audi'nin MMI'ına benzemiş. Bunun dışında artık iDrive için ayrı bir alan bulunmuyor, vitesin yanında konumlandırılıyor.
V şeklinde yükselen tasarım en geniş noktasında klima menfezleri, klimanın tek sıra halindeki tuşları ve radyo ses açma kapama düğmeleri ile son buluyor.
Vites topuzu F90'ınki gibi olduğunu görebiliriz. Çok yüksek ihtimalle M8'de de M5 gibi ZF'in tork konvertörlü şanzımanı kullanılacak.
Direksiyon da yeni X3, 5 Serisi ve 6 serisi GT de kullanılan M sport direksiyon ile birebir aynı.
İç mekanla ilgili en net resim: (Dosya büyük olduğu için ekleyemedim.)
https://www.instagram.com/p/BiZe_gQl6Qq/?utm_source=ig_embed
Tamamı deri kaplı olan orta konsolun vites kısmının çevresinde oldukça fazla tuş yer alıyor. Kimilerinin hoşuna gidebilecek bu durum, ergonomik olarak bazı kullanıcıları zorlayabilir.
iDrive'ın disk şeklindeki kontrol ünitesi, Audi'nin MMI'ına benzemiş. Bunun dışında artık iDrive için ayrı bir alan bulunmuyor, vitesin yanında konumlandırılıyor.
V şeklinde yükselen tasarım en geniş noktasında klima menfezleri, klimanın tek sıra halindeki tuşları ve radyo ses açma kapama düğmeleri ile son buluyor.
Vites topuzu F90'ınki gibi olduğunu görebiliriz. Çok yüksek ihtimalle M8'de de M5 gibi ZF'in tork konvertörlü şanzımanı kullanılacak.
Direksiyon da yeni X3, 5 Serisi ve 6 serisi GT de kullanılan M sport direksiyon ile birebir aynı.
İç mekanla ilgili en net resim: (Dosya büyük olduğu için ekleyemedim.)
https://www.instagram.com/p/BiZe_gQl6Qq/?utm_source=ig_embed
Ekli dosyalar
Son düzenleme: