Yeni Peugeot 5008

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adamlar üstüne basa basa iç mekan kalitesinin premium olduğunu, hatta bazı premiumlardan daha iyi hissettirdiğini söylüyor. Bu çok önemli bir detay. Tipik fransız sürüşü ( içi nispeten daha boş ve kırılgan hissettiren sürüş yapısı ) bu araçta yok gibi. Şanzıman şahane bir tork konvertör, donanımlar cidden fazla ve güzel, tasarım desen kesinlikle kodiaq'dan daha güzel ve etkileyici.. Kodiaq'ın da testleri gelsin tam karşılaştırma yapabiliriz ama ben bayıldım 5008'e..
 
Son düzenleme:
Aynen abi benim de baya hoşuma gitti iç hacmi olsun, koltukların deseni, konsol tasarımı falan harika. Sadece far tasarımı benim hoşuma gitmedi ama kabul edilmeyecek düzeyde değil. Fiyatı maalesef bütün arabalarda olduğu gibi yüksek olacak. Sürüş hissine de güzel yorumlar yapıldı tam geniş aile arabası olmuş :D
 
Şimdi her ne kadar araba çok güzel dursa da, hatta belki fiyatını bile hak etme ihtimali olsa da bizim ülkemize göre araçlar değil bunlar. Çok net diyebilirim ki peugeot 5008 bizim ülkemizde zenginlerin binebileceği bir araç. Bu cümlem biraz kafa karıştırıyor olabilir, kabullenme olarak da zorlanabilirsiniz ama öyle.
Yurt dışında bu aracın alım değeri, bizim ülkemizdekine benzer olsa tahminimce çoğu kullanıcı almayacaktır. O sebeple peugeot ve zengin işi kelimelerini aynı cümlede kullanmaya başladığımda benim tercihler, kriterler, otomobillere dair bildiğim sevdiğim ne varsa kısacası tüm devreler yanıyor. O yüzden araç parasını hak ediyor gibi gözükse de param olsa bile almazdım sanırım.
 
Son düzenleme:
Şimdi her ne kadar araba çok güzel dursa da, hatta belki fiyatını bile hak etme ihtimali olsa da bizim ülkemize göre araçlar değil bunlar. Çok net diyebilirim ki peugeot 5008 bizim ülkemizde zenginlerin binebileceği bir araç. Bu cümlem biraz kafa karıştırıyor olabilir, kabullenme olarak da zorlanabilirsiniz ama öyle.
Yurt dışında bu aracın alım değeri, bizim ülkemizdekine benzer olsa tahminimce çoğu kullanıcı almayacaktır. O sebeple peugeot ve zengin işi kelimelerini aynı cümlede kullanmaya başladığımda benim tercihler, kriterler, otomobillere dair bildiğim sevdiğim ne varsa kısacası tüm devreler yanıyor. O yüzden araç parasını hak ediyor gibi gözükse de param olsa bile almazdım sanırım.
Doğru diyosun abi. Peugeotlarda 2.elde değer kaybı yüksek oluyor. Mat hocam da bu aralar tucsonla 3008 arasında ama ikinci el piyasasından dolayı 3008 almayacak. Şimdi 140a alsam 6 ay sonra satayım desem 100e anca satarım diyor ki haksız da değil. Ama uzun süreli 5-10 yıl binecek birini etkilemez. Bu sefer de "pecoya o gadar verilir mi" diyenlerle baş etmesi var.
 
Doğru diyosun abi. Peugeotlarda 2.elde değer kaybı yüksek oluyor. Mat hocam da bu aralar tucsonla 3008 arasında ama ikinci el piyasasından dolayı 3008 almayacak. Şimdi 140a alsam 6 ay sonra satayım desem 100e anca satarım diyor ki haksız da değil. Ama uzun süreli 5-10 yıl binecek birini etkilemez. Bu sefer de "pecoya o gadar verilir mi" diyenlerle baş etmesi var.
2.el değeri mutlaka etkendir tabii ama dediğim gibi ön yargılı değilim, parasını hak ettiğini düşündüğüm bir araca varsa eğer param direkt bağlarım. Fakat 180-200 bin liraya premium bile alırken kaç defa düşünürdüm ki peugeot'ya o parayı bağlama ihtimalim ortaya çıktığında sanırım 1 sene düşünürdüm :)
 
Şimdi her ne kadar araba çok güzel dursa da, hatta belki fiyatını bile hak etme ihtimali olsa da bizim ülkemize göre araçlar değil bunlar. Çok net diyebilirim ki peugeot 5008 bizim ülkemizde zenginlerin binebileceği bir araç. Bu cümlem biraz kafa karıştırıyor olabilir, kabullenme olarak da zorlanabilirsiniz ama öyle.
Yurt dışında bu aracın alım değeri, bizim ülkemizdekine benzer olsa tahminimce çoğu kullanıcı almayacaktır. O sebeple peugeot ve zengin işi kelimelerini aynı cümlede kullanmaya başladığımda benim tercihler, kriterler, otomobillere dair bildiğim sevdiğim ne varsa kısacası tüm devreler yanıyor. O yüzden araç parasını hak ediyor gibi gözükse de param olsa bile almazdım sanırım.

7 kişilik 3008 işte c4 picasso ve grand c4 picasso arasında 12k fark var o da sanırım vergiye takıldığı için çünkü 2016 modellerinde o fark yok
 
Konuyla alakasız olucak ama, aylık satışları 10 bini bile bulmayan, çoğu kişinin bihaber olduğu basılı yayınların böyle itibar görüp, test aracı-lansman-reklam ne varsa yararlanırken 170000+ abonesi olan ve her videosu ayda en az 100000+ izlenen otopark'ın üvey evlat gibi muamele görmesi sizce de garip değil mi?
 
Konuyla alakasız olucak ama, aylık satışları 10 bini bile bulmayan, çoğu kişinin bihaber olduğu basılı yayınların böyle itibar görüp, test aracı-lansman-reklam ne varsa yararlanırken 170000+ abonesi olan ve her videosu ayda en az 100000+ izlenen otopark'ın üvey evlat gibi muamele görmesi sizce de garip değil mi?

Markaların pazarlama stratejisinden kaynaklı maalesef. Basılı yayınlara daha çok değer veriyorlar..
 
Fransız kelimesinin ürpertisi yanında ikinci eldeki gaddar fiyat kırılganlığından dolayı kafamda silmiştim yeni 3008'i.

Ama sanırım şu an sahibinden'de ilk defa zararına değil kârına yazıyorlar fiyatları. Satabilen var mı ona bakmak lazım tabi. Sanki bu sefer liste fiyatından ikinci elde 30-40 bin lira düşüşler olmayacak gibi. Yine de zaman ne gösterir bilinmez.
 
Fiyatı tabi ki önemli kriter. Ancak Kodiaq da Tiguan gibi 2.0 dizel ile gelecek duruyor. Bu büyüklükte dizel otomatik SUV arayanların gözü olacaktır elbette.
 
Mesele yazılı basın, dijital medya meselesi değil. Oraya gönderilen isimler sektörde tanınan ve güvenilen adamlar olduğu için seçiliyor. Firmayla bire bir ilişkiler de önemli. Evet en çok abone bizde ve sinan abi de gitse çok güzel işler çıkarır ama sadece buna bakmıyor firmalar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...