HABER Yeni Toyota Corolla en net haliyle görüntülendi

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,876
42,390
6,820
Zonguldak
Marka
Ford

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
cümlemin ilk başında tam otomatik yazıyor
Sen tam otomatik olarak daha iyisi olmadığını söyledin. Ben de bu sınıftaki rakiplerinin elinin daha güçlü olduğunu söyledim. Ikisi arasında hiçbir alaka yok. Sanırım yanlış anladınız. Tam otomatik olarak sınırlamadim ben. Çift kavrama tork konvertorlu hepsi içinde
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
Beyler niye anlaşamadınız ? :D @2jzihtiyar yüksek ihtimal otomatikleştirilmiş tek kavramalı mmt şanzımanı kastetti. @motorsinann da tam otomatik tork konvertörlü şanzıman anladı :D
MMT yi uzun zamandır kullanıyorum. Artıları da var eksileri de. Arabaya çok abes durmuyor. Arabanın genel karakterine ve üretiliş amacına cok aykırı değil. Hatta uygun bile. Araba 180 beygir filan değil ki performansı torpulesin zaten Corolla nin olayı o değil. Ama aynı sinifta PowerShift , DSG , kısmen EDC aşağı yukarı aynı fiyatlara daha iyi işler yapıyor.
 

akif51bmw

Elit Apaçi
21 Ocak 2018
142
265
885
golf 6 zamanında 1.6 atmosferik dsgyi kullanma şansım olmuştu. dsg o motorda bile ne kadar verimli olduğunu gösteriyordu bana göre
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,876
42,390
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
MMT yi uzun zamandır kullanıyorum. Artıları da var eksileri de. Arabaya çok abes durmuyor. Arabanın genel karakterine ve üretiliş amacına cok aykırı değil. Hatta uygun bile. Araba 180 beygir filan değil ki performansı torpulesin zaten Corolla nin olayı o değil. Ama aynı sinifta PowerShift , DSG , kısmen EDC aşağı yukarı aynı fiyatlara daha iyi işler yapıyor.
Tamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım :D Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
Tamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım :D Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.
1 den ikiye geçişte özellikle çok sıkıştırırsam önde bişeyler oluyor :)
Dedigim gibi otomobilin genel karakterine çok aykırı değil. Sonraki viteslerde ve diger viteslerde devir bandına alisirsaniz çok sorun olmuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
Tamam işte sinan da bahsettiğin şanzımanın tam otomatik tork konvertörlü bir şanzıman olduğunu zannetti. Tepkisi ondan sanırım :D Mmt, mcp, i-shift, Easy - R v.s bunların hepsi cidden berbat şanzımanlardır. Bakımı ucuz, kolay bozulmuyor artıları sadece bunlar. Özellikle 1-2 2-1 geçişleri kafayı yedirtir. Yokuşlu yollarda iseniz hepten kafası karışır. Ben 3 sene mcp kullandım otomobil kullanmaktan soğudum. Bu şanzımanlar maalesef ki acemi bir manuel sürücüsü tepkilerine sahip. Yoruyor insanı.
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,876
42,390
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
1 den ikiye geçişte özellikle çok sıkıştırırsam önde bişeyler oluyor :)
Dedigim gibi otomobilin genel karakterine çok aykırı değil. Sonraki viteslerde ve diger viteslerde devir bandına alisirsaniz çok sorun olmuyor.
Zaten 3-4-5.vitesler problem değil. O viteslerde hız yükseldiği için silkeleme yapsa bile fazla konforsuz olmuyor ki genelde de silkeleme yapmıyorlar. Önemli olan 1-2 2-1 geçişlerinde ki konfor ki o konuda cidden kötüler. Tepkileri hiç ön görülemiyor, vites değişimi sırasında silkelemesin diye ayağı gazdan çekmek gerekiyor, trafikte ya da yokuştaysan sürekli şanzımanı kontrol altında tutman gerekiyor, öyle şanzımanı unut git gibi bir sürüşe izin vermiyorlar, motorun performansını gerçekten yiyor.. yani açıkçası bu şanzımanların yerine 5 ileri ortalama bir tam otomatik yani tork konvertörlü şanzıman koyulsaymış en azından konfor konusunda kafa rahat olurdu :D
 

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
Zaten 3-4-5.vitesler problem değil. O viteslerde hız yükseldiği için silkeleme yapsa bile fazla konforsuz olmuyor ki genelde de silkeleme yapmıyorlar. Önemli olan 1-2 2-1 geçişlerinde ki konfor ki o konuda cidden kötüler. Tepkileri hiç ön görülemiyor, vites değişimi sırasında silkelemesin diye ayağı gazdan çekmek gerekiyor, trafikte ya da yokuştaysan sürekli şanzımanı kontrol altında tutman gerekiyor, öyle şanzımanı unut git gibi bir sürüşe izin vermiyorlar, motorun performansını gerçekten yiyor.. yani açıkçası bu şanzımanların yerine 5 ileri ortalama bir tam otomatik yani tork konvertörlü şanzıman koyulsaymış en azından konfor konusunda kafa rahat olurdu :D
Manueliyle otomatiğin 0-100 leri arasında neredeyse 1,5 , 2 saniyelik fark var. manuel i 12 saniye otomatiği 14.7 olmasi lazim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
1 Ocak 2017
2,660
9,786
5,270
38:22:37:12
Marka
Bugatti
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.
kalp_kirmak-etrafca-anlamli_sozler.jpg
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,876
42,390
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
kalp kırmadiktan sonra yanlış anlaşılalim anlayalim önemli değil.
Manueliyle otomatiğin 0-100 leri arasında neredeyse 1,5 , 2 saniyelik fark var. manuel i 12 saniye otomatiği 14.7 olmasi lazim
Kırılma olmaz hayırlısıyla.. Sadece ufak bir yanlış anlama hepsi bu. İnternet ortamında oluyor böyle şeyler :)

0-100 konusunda ben kendimden daha güçsüz motorlu kaç tane araçtan fark yedim hatırlamıyorum. 112 hp e-hdi 270 nm torklu motoru citroen'de mcp şanzımanla kullandım. Motor çok güzeldi anlıyordum ama şanzımandan dolayı araba ölü gibiydi. Aynı motorlu 115 hp 270 nm torklu manuel focus alınca motorun gerçek performansı ortaya çıktı. İşin özü, mecbur kalınmadığı müddetçe tek kavramalı otomatikleştirilmiş şanzımanlardan uzak durmak gerek. Tercihen para verip alınacak şanzımanlar değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

2jzihtiyar

Panpa
Beta Programı
23 Şub 2018
2,824
6,341
4,270
c:\windows\system32
Marka
BMW
Kırılma olmaz hayırlısıyla.. Sadece ufak bir yanlış anlama hepsi bu. İnternet ortamında oluyor böyle şeyler :)

0-100 konusunda ben kendimden daha güçsüz motorlu kaç tane araçtan fark yedim hatırlamıyorum. 112 hp e-hdi 270 nm torklu motoru citroen'de mcp şanzımanla kullandım. Motor çok güzeldi anlıyordum ama şanzımandan dolayı araba ölü gibiydi. Aynı motorlu 115 hp 270 nm torklu manuel focus alınca motorun gerçek performansı ortaya çıktı. İşin özü, mecbur kalınmadığı müddetçe tek kavramalı otomatikleştirilmiş şanzımanlardan uzak durmak gerek. Tercihen para verip alınacak şanzımanlar değil.
Daha once de H kasa astramda Easytronic vardı. Üstüne bu da olunca büyük konuşmayayım ama bir daha tek kavrama robotize zor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,876
42,390
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Daha once de H kasa astramda Easytronic vardı. Üstüne bu da olunca büyük konuşmayayım ama bir daha tek kavrama robotize zor.
En güzeli.. Tam otomatik bir şanzıman alıp bak keyfine derim. Hem arıza falan uğraştırmaz kafan rahat olur, hem çok konforlu, hem de iyi kalibre edilmiş bir otomatikse performansı da tatmin eder.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
15,775
4
46,848
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Corolla her zaman kabul edilebilir bir dış tasarım (99-2000 yılı civarındaki çirkinler hariç) yakalamıştır. İç tasarım da hep idare eder durumdaydı. Sadece son jenerasyonda multimedyasının işlemcisini ve trimlerin kalitesini iyice düşürdüler. Onları toparlayabilirlerse tekrar eski günlerdeki gibi çok zayıf bir noktası olmayan rekabetçi bir araba olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik ve Cussler

Eto3401

Elit Apaçi
13 Nis 2018
95
189
760
Marka
Volkswagen
Corolla bence Türk milleti için biçilmiş kaftan. Nasıl kullanırsan kullan sorun çıkarmıyor, yedek parçası çok Pahalı değil, bagajı geniş...
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

OzanDnz

Panpa
15 Eki 2016
1,707
1
3,845
3,770
İstanbul
Marka
MINI
bu araba neden bulunmaz hint kumaşı gibi saklanıyor böyle şaşırıyorum, sanki altından cevherler fışkıracak. toyota'nın üretilme amaçlarına, kullanıcı kitlesinin tercih sebebine saygı duyuyorum ancak beklentiyi fazla yükseltiyorlar şu hareketlerle. fabrikasında çalışan arkadaşım bile kamuflajsız görememiş. prototip atolyesinde üretilip üstü brandalı şekilde hattan geçmiş :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım